mulla pittä hehdä muutama vääntöjousi. 2-3mm langasta. miten se homma pitäs niinku käytännossä tehä. miten pyörittää se akselin ympäri. kierroksia pitää tehä paljo.
vääntöjousen tekeminen
7
2155
Vastaukset
- vieterimies
metallihylsyn pujotat pianolangan siitä läpi.
Sitten pistät tekemääsi veiviin, jossa on samanlainen reikä päässä, sen pianolanganpään ja alat veivaamaan niin se jousi muodostuu siihen veivin suoraan osaan.
Isompi jousi vaatii paksumman veivin ja pituus ratkaisee väännetyt kierrokset veivin suoraan osaan.- taisin älytä
eli mulla pitää porata reikä siihen akseliin johon sitä jousta pyöritän. joo kyllä mie nyt sen saan tehtyä. jos se ei sitte ala pyöriin isompaa kehää vaan menee hyvin sen akselin ympäri tiiviisti.
- vieterimies
taisin älytä kirjoitti:
eli mulla pitää porata reikä siihen akseliin johon sitä jousta pyöritän. joo kyllä mie nyt sen saan tehtyä. jos se ei sitte ala pyöriin isompaa kehää vaan menee hyvin sen akselin ympäri tiiviisti.
tavalla, jos kiristät sitä lankaa viilapenkkiin, että ei tule liian löysästi sen hoolin läpi.
Oikeat otteet niin tulee yllättävän hienosti sillä olen tehnyt monesti jousia. Ota ensin harjoituksia pienillä pätkillä tai ohuemmalla langalla. - Nimetön
vieterimies kirjoitti:
tavalla, jos kiristät sitä lankaa viilapenkkiin, että ei tule liian löysästi sen hoolin läpi.
Oikeat otteet niin tulee yllättävän hienosti sillä olen tehnyt monesti jousia. Ota ensin harjoituksia pienillä pätkillä tai ohuemmalla langalla.hyvä. tänks.
- löytyy
missäpäin suomea on kauppa joka myy jousiteräs lankaa. en oo löytäny mistään
- Vanhempi suunnittelija
Voisi toimia myös niin, että lanka kulkee ruuvipuristimessa olevan kahden puupalikan välissä nihkeästi siihen veiviin. Noin tehdään lämpökojeitten vastuksia. Tai tehtiin vuonna hippi, sirppi ja vasara.
- se jousi
veivataan, jos hyvän jäljen haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693