Mitkä asetukset ovat hyvät digikameralle hp r707 että kuvasta tulee tarkka, lähikuvista tulee sumeita ja epätarkkoja vaikka se on jalustalla. Olis kiva tietää mitkä asetukset kannattaa laittaa. Otan kuvat 5MP ja neljä tähteä
Vastaukset 1
- ...
jos otat lähikuvia, laita makrokuvaus toiminto päälle.
tarkkuus sinulla näyttäisi olevan paras, mutta säädä vielä kuvan terävyyttä ja kontrastia jne..jos kuvaat salamalla/tai ilman, laita oikea iso herkkyys, (riippuen missä kuvaat).
eli menu valikko ja sieltä muuttelemaan asetuksia, kokeilemalla varmasti löydät mieleisesi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991348
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111114Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k45926- 61917
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56912- 4889
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66705
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55669Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590