Omat suosikit on:
England´s Newest Hit Makers
Aftermath
12x5
Between The Buttons
parhaat levyt?
7
687
Vastaukset
- bamquet
Beggars Banquet. -sopivan akustista soundia minun makuuni.
- gimme shelter
beggars on kyllä hyvä, mutta mun mielestä paras on let it bleed.
sticky finger on myös kelpo lätty. - itseään
gimme shelter kirjoitti:
beggars on kyllä hyvä, mutta mun mielestä paras on let it bleed.
sticky finger on myös kelpo lätty.sticky fingers siis :)
- Lemmy73
On ehdottomasti Exile!
- jumping jack
Kaikki Jimmy Millerin tuottamat, sekä livelevy get yer ya ya`s out. Myös uusin rokkaa todella hyvin.
- sticky f
Rockin kovin "trilogia" eli Let it bleed, Sticky fingers ja Exile on main street. Muitakin loistavia on kuten, eka, After-math, Beggars, Some Girls, Tattoo, Voodoo Lounge...
Kuitenkin em. trilogia on parasta stonesia. Esim. lähes puolet Exilen biiseistä on tehty joskus vuosina 68-70 ja tuplahan julkaistiin vuonna -72, mutta siitä huolimatta homma toimii loistavasti.
Sticky on mietitympi ja siinä on niin mahtavat riffit ja puhallinkuviot, joten valintani on Sticky Fingers ja hommatkaa ehdottomasti LP:nä. Sillon sitä ei oo digi- ja uudelleen miksauksilla "pilattu".- stonestonestone
exile, between the buttons, goat's head soup. siinä meitsin favoritet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446