Ryhtiliike

Eikö ketään enään kiinnosta mitä talossa tapahtuu? Tuntuu siltä että menossa on paniikinomainen sielujen kalastelu pudonneiden kilpailijoiden kannattajista. Missä on keskustelu tehtävistä? Aivan järjetöntä aloitustulvaa kun yritetään pitää etusivulla mahdollisimman monta omaan ehdokasta puoltavaa kirjoitusta. Mistään ei kannata keskustella kun se tunnin päästä on pudonnut jonnekkin kauas. 1500 viestiä vuorokaudessa tuli vielä viikonloppuna ja asiaa oli vähän. Eihän siinä toisaalta mitään että on paljon viestejä mutta olisipa edes kerran tälläkin palstalla jokin keskustelu käytynä "tappiin asti" eli 200 vastausta...

Nyt, eräänlaisena viimeisenä radikaalina yrityksenä saada palsta vielä toimimaan, aion karsia rankalla kädellä noita aloituksia niin kauaksi kuin jaksan. Lähtövuorossa on kaikki sellaiset ketjut jossa ei ole oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi voinut laittaa johonkin edelliseen viestiin. Tyyliin "äänestän kilpalija XXX:ää". Uskon että ymmärrätte mitä tarkoitan. Tätä en luonnollisestikkaan voi tehdä 24h vuorokaudessa, mutta katsotaan nyt vieläkö tähän saisi jotain järkeä...

8

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      oliko shokki? vetikö mielen matalaksi?

    • Perttu.best

      meinas karata jo itseltäkin mopo käsistä

      • jo.....

        aikakin...Mietin itsekseni eikö ihmiset ymmärrä sanaa keskustelu...Palsta kaatuu omaan mahdottomuuteensa..Joko nettietiketti on unohtunut tai sitä ei ole ollutkaan...Sana on toki vapaa mutta kohtuudella ja järjellä...


    • ^-^^

      mistä tehtävistä?? onks viikkotehtävä jo annettu??:O

    • ei ole päätä..

      eikä häntää näkyvissä.Keskustelusta ei tule mitään..aloitukset poukkoilevat,kuin popcornit kattilassa.Menee mielenkiinto koko touhuun, kun oma aloituskin on jo kolmannella sivulla!Paras olis,kun sefu laittasit valkoisen blankon eteen ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä!!!!Tsemppiä!
      santtu

    • ..............

    • Eräs mummeli

      En ole kylläkään kirjoitellut vann lukenut ahkerasti ja nauranut vedet silmissä. Toivotaan että Pertulle antamat mukavat kannustukset jäävät voimaan. Toivottavasti tämä ei mene sellaiseksi että sinun "suojattisi" jyllää. No olen varmaan väärässä ja olet varmasti oikeuden mukainen.
      Terv. Pertun kannattaja

      • BB talon touhuja??

        minäkin mummi...ja vaarin kans kippurassa naurataan talon touhuille....ps.joku kirjoittaa oitis perään:HANKKIKAA elämäuskokkos!!!meilää on rikas elämä ja oheisviihdyttäjänä BB
        heippa mummeli!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe