Hei.
Haluaisin "uudet hiukset". Tyylin, värin, mitä koskaan voinkaan.
Ongelmana on, että hiukseni ovat luonnonkiharat (kirjaimellisesti kiharat, lähes nousevat pystyyn).
Väri on punainen ollut pari vuotta, oma väri sellainen "maantien harmaa".
Eli, millainen uusi väri? En haluaisi kovin tummaa enkä yksiväristä.
Entäpä tyyli? millaisia olisi suositeltavissa?
Nyt ovat ihan tavalliset pitkän, puoleen selkään miltein.
Haluiaisin jonkunlaista räväkkyyttä, mutten sit tiedä.. :/
ehdotuksia.
no. seuraava asia. talvitakki. olen koko kaupungin kaupat ( jälleen kirjaimellisesti, KAIKKI ) joka ikisen käynyt läpi eikä mistään takkia.
Olen tälläinen normaali tyttö, aika pitkä.
En lihava en laiha, normaali.
Takki ei saisi maksaa paljon, ~70 e. ja kunnollinen talvitakki, ei mikään ohkanen.
ehdotuksia??
KIITOOS
hiukset? ja takki?
2
498
Vastaukset
- Minä
Mitäs jos leikkaisit hiuksesi reilusti kerroksittain ja värjäisit ne vaikka suklaanruskeiksi tai selaisiksi fariinisokerin värisiksi ja sitten vaikka muutama vaalea "shokkiraita". (PS:Mullakin on voimakkaasti luonnonkiharat hiukset, käytä fööniä ja isoa pyöröharjaa niin saat ihmeitä aikaan, niin vaatii kyllä harjoittelua...)
Takkeja voi käydä katsomassa myös netissä. Esim. H&M:n nettikaupassa on juuri alkanut talvitakkien ale monia melkein sadan euron takkeja saa nyt puoleen hintaan. Ja onhan sitten vielä ellokset ja Hålenssit ym... - minä sen tiedän.
Miten olis afro? jos sulla on kerta jo valmiiksi kiharat hiukset niin ei tarvis ees välttämättä ottaa mitään permanenttia tai mitään... Väriksi ei ehkä kannata laittaa mitään ihan shokkiväriä, tulis vähän pellemäinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780