SE MITÄ PERTTU

SANOI

joskus, on kyl iha totta. miten jostai tyypist voi tulla tosi kuuluisa ku on eläny vaa omaa elämää kameroitten edes.?! ku sitä alkaa ajattelee oikee kunnol se tuntuu aika oudolt tehdä jostai tyypist hirvee julkkis ku on vaa eläny omaa elämää iha normaalist. (tarkotan perttua). mut toivottavast perttu tykkää ku hän tulee talost pois viimesenä (toivottavast) :D ku hän on julkkis ;)) (ainaki meist ketkä perttuu fanittaa) :)

4

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun noin paljon on "julkisuudessa" niin on väistämätön ilmiö että nousee julkkikseksi. Ihan vain senkin takia koska aihe on helppo kahvipöytäkeskustelu-aihe. Kuka muu olisi ollut televisiossa niin paljon kuin nyt talon viimeset asukkaat? No tietenkin kaikenlaiset politiikot, ja juontajat, mutta he ovatkin julkkiksia myös. Tärkeä ero on siinä että viihde kiinnostaa useampia enemmän kuin politiikka. Uutistenlukijoistakin tulee julkkiksia vaikka eivät koskaan sano mitään omia mielipiteitään ja muutenkin esiintyvät neutraalisti.

      • kylläää

        Onhan noita tyhmiä ja turhia julkkiksia suomessa jo tarpeeksi, kait sinne yksi Perttu mahtuu, jota muut fiksummat saa pitää pilkkanaan. Perttu, jos voittaa niin siitä revitään kaikki irti lehtien palstoille ja sit heitetään nurkkaan, kun vanhat rukkaset. Jos Perttu fanit olis fiksuja niin ei äänestäis sitä reppanaa voittoon, kun ei se raukka siinä pärjää, mutta on sanomattakin selvää, että Perttu fanit on samalla tasolla Pertun kanssa, eikä reppanat sitä tajua. Terve tuloa yksi hyväksi käytetty julkkis lisää suomeen. Julkkikseksi noista voi oikeesti päätyä vain Mika, Timo, Iina ja tietty Antti ja ehkä Hanna (joka jo pilasi itsensä). Noilla vain on edellityksiä kovaan mailmaan.


      • aikuinen nainen
        kylläää kirjoitti:

        Onhan noita tyhmiä ja turhia julkkiksia suomessa jo tarpeeksi, kait sinne yksi Perttu mahtuu, jota muut fiksummat saa pitää pilkkanaan. Perttu, jos voittaa niin siitä revitään kaikki irti lehtien palstoille ja sit heitetään nurkkaan, kun vanhat rukkaset. Jos Perttu fanit olis fiksuja niin ei äänestäis sitä reppanaa voittoon, kun ei se raukka siinä pärjää, mutta on sanomattakin selvää, että Perttu fanit on samalla tasolla Pertun kanssa, eikä reppanat sitä tajua. Terve tuloa yksi hyväksi käytetty julkkis lisää suomeen. Julkkikseksi noista voi oikeesti päätyä vain Mika, Timo, Iina ja tietty Antti ja ehkä Hanna (joka jo pilasi itsensä). Noilla vain on edellityksiä kovaan mailmaan.

        on sellanen luonnon lapsi että kaikki tai melkein luulee että se on tyhmä ei se ole tyhmä ei lainkaan harvinaisen fiksu noi nuoreksi


      • äsköseen
        aikuinen nainen kirjoitti:

        on sellanen luonnon lapsi että kaikki tai melkein luulee että se on tyhmä ei se ole tyhmä ei lainkaan harvinaisen fiksu noi nuoreksi

        no en usko että perttua riepotellaan mielin määrin kun ulos tulee..ja ihan hyvä julkkis siiitä tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe