Kysymys sherifille (Cesarille)

Neea_

Moi

Kirjoitimpa tänne asiallisen viestin, jossa ihmettelin mistä Perttu mania johtuu, mutta nytten aloittamani ketju on poistettu, joten kysyn miksi?
Ne vastaukset mitkä itse kerkesin näkemään olivat myös asiallisia.

Perttu mania, mistä johtuu? Oli ketjun otsikkona.

9

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossa oli paljon enemmän vastauksia, joten sinun viestisi meni rajussa karsinnassa. Viesti oli aivan asiallinen se on totta, mutta se nyt uhrattiin palstan yleisen toimivuuden nimissä.

      • cesar karsii..

        pois samankaltaiset jutut. Pisteet sinulle sefu siitä.


      • Neea_

        Mitähän ketjua mahdat tarkottaa? Selasin nelisen sivua taaksepäin nyt enkä löytänyt semmosta missä olis samasta asiasta keskusteltu.

        Onhan se totta, että karsintaa viesteissä pitäisi tehdä, mutta ennemmin lukottaa ja linkki vastaavaan ketjuun jos on, tosin tämä ei taida onnistua tässä foorumissa.

        Mites olis, että tänne tehtäisiin muutamia BB alueita jolloin viestien seuraaminen olisi helpompaa?
        Alueita vois olla esim, yleistä, Perttu, Antti jne...


      • Neea_ kirjoitti:

        Mitähän ketjua mahdat tarkottaa? Selasin nelisen sivua taaksepäin nyt enkä löytänyt semmosta missä olis samasta asiasta keskusteltu.

        Onhan se totta, että karsintaa viesteissä pitäisi tehdä, mutta ennemmin lukottaa ja linkki vastaavaan ketjuun jos on, tosin tämä ei taida onnistua tässä foorumissa.

        Mites olis, että tänne tehtäisiin muutamia BB alueita jolloin viestien seuraaminen olisi helpompaa?
        Alueita vois olla esim, yleistä, Perttu, Antti jne...

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012076404

        Tuossa sivun alalaidassa se tällä hetkellä on. On tosiaan sääli että kyseisen viestin otsikko ei ollut niin havainnollinen kuin sinulla oli. Viestien otsikointiin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota niin ne löytyisi helpommin. Se että poistin sinun viestisi ei välttämättä ollut täysin optimaalista kun vertailee näiden sisältöä, mutta näin se nyt tällä kertaa kiireessä meni.

        Työkaluja moderointiin ei ole kuin viestin poisto, tai siiirto jollekkin toiselle palstalle. Ja jakamisesta sen verran että kyllä yksi palsta pitää riittää yhdelle ohjelmalle.


      • Neea_
        Cesar kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012076404

        Tuossa sivun alalaidassa se tällä hetkellä on. On tosiaan sääli että kyseisen viestin otsikko ei ollut niin havainnollinen kuin sinulla oli. Viestien otsikointiin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota niin ne löytyisi helpommin. Se että poistin sinun viestisi ei välttämättä ollut täysin optimaalista kun vertailee näiden sisältöä, mutta näin se nyt tällä kertaa kiireessä meni.

        Työkaluja moderointiin ei ole kuin viestin poisto, tai siiirto jollekkin toiselle palstalle. Ja jakamisesta sen verran että kyllä yksi palsta pitää riittää yhdelle ohjelmalle.

        Käsitelläänhän tuossa viestissä suurinpiirtein samaa asiaa. Juu viestin otsikkoon kannattaisi kiinittää huomiota, itse en tuommosia viestejä edes vilkase kun otsikot on tuommosia varsinkin jos otsikossakin huudetaan, sen takia sitä en äskenkään löytänyt.

        Kyllä yks palsta periaatteessa riittää, mutta mielestäni pariin osaan jakaminen selkeyttäisi, tosin tämä on niitä mielipide asioita.


      • Kummastelija

        Perttu.Sucksin viestejä poisteta palstan yleisen toimivuuden nimissä ?


    • kylläpäkyllä

      Voi visnu sentään tota sherriffiä...
      Käyköhän koko tyyppi ihan satasella???

      Todella lapsellisen oloinen koko tyyppi

      • lopeta..

        seriffin morkkaus oitis..tai tulee bannit..jonkun on tällä pidettävä järjestystä yllä.Eikä touhuta,kuin päättömät kanat!!!


      • kylläpäkyllä
        lopeta.. kirjoitti:

        seriffin morkkaus oitis..tai tulee bannit..jonkun on tällä pidettävä järjestystä yllä.Eikä touhuta,kuin päättömät kanat!!!

        En morkkaa sen kummemmin sherriffiä kun moni täällä BB-talon asukkaita.
        Samaa kritiikkiä voi antaa myös tolle lapselliselle sheriffille!


        ....pitäisikin jonkinlaista järjestystä pr..kele
        eikä latelisi vain noita typeriä kommentteja...

        Yrittäkää ihmeessä laittaa bannit niin minulle, kuin 99% täällä kirjoitteleville =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe