Moi
Kirjoitimpa tänne asiallisen viestin, jossa ihmettelin mistä Perttu mania johtuu, mutta nytten aloittamani ketju on poistettu, joten kysyn miksi?
Ne vastaukset mitkä itse kerkesin näkemään olivat myös asiallisia.
Perttu mania, mistä johtuu? Oli ketjun otsikkona.
Kysymys sherifille (Cesarille)
9
998
Vastaukset
jossa oli paljon enemmän vastauksia, joten sinun viestisi meni rajussa karsinnassa. Viesti oli aivan asiallinen se on totta, mutta se nyt uhrattiin palstan yleisen toimivuuden nimissä.
- cesar karsii..
pois samankaltaiset jutut. Pisteet sinulle sefu siitä.
- Neea_
Mitähän ketjua mahdat tarkottaa? Selasin nelisen sivua taaksepäin nyt enkä löytänyt semmosta missä olis samasta asiasta keskusteltu.
Onhan se totta, että karsintaa viesteissä pitäisi tehdä, mutta ennemmin lukottaa ja linkki vastaavaan ketjuun jos on, tosin tämä ei taida onnistua tässä foorumissa.
Mites olis, että tänne tehtäisiin muutamia BB alueita jolloin viestien seuraaminen olisi helpompaa?
Alueita vois olla esim, yleistä, Perttu, Antti jne... Neea_ kirjoitti:
Mitähän ketjua mahdat tarkottaa? Selasin nelisen sivua taaksepäin nyt enkä löytänyt semmosta missä olis samasta asiasta keskusteltu.
Onhan se totta, että karsintaa viesteissä pitäisi tehdä, mutta ennemmin lukottaa ja linkki vastaavaan ketjuun jos on, tosin tämä ei taida onnistua tässä foorumissa.
Mites olis, että tänne tehtäisiin muutamia BB alueita jolloin viestien seuraaminen olisi helpompaa?
Alueita vois olla esim, yleistä, Perttu, Antti jne...http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012076404
Tuossa sivun alalaidassa se tällä hetkellä on. On tosiaan sääli että kyseisen viestin otsikko ei ollut niin havainnollinen kuin sinulla oli. Viestien otsikointiin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota niin ne löytyisi helpommin. Se että poistin sinun viestisi ei välttämättä ollut täysin optimaalista kun vertailee näiden sisältöä, mutta näin se nyt tällä kertaa kiireessä meni.
Työkaluja moderointiin ei ole kuin viestin poisto, tai siiirto jollekkin toiselle palstalle. Ja jakamisesta sen verran että kyllä yksi palsta pitää riittää yhdelle ohjelmalle.- Neea_
Cesar kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012076404
Tuossa sivun alalaidassa se tällä hetkellä on. On tosiaan sääli että kyseisen viestin otsikko ei ollut niin havainnollinen kuin sinulla oli. Viestien otsikointiin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota niin ne löytyisi helpommin. Se että poistin sinun viestisi ei välttämättä ollut täysin optimaalista kun vertailee näiden sisältöä, mutta näin se nyt tällä kertaa kiireessä meni.
Työkaluja moderointiin ei ole kuin viestin poisto, tai siiirto jollekkin toiselle palstalle. Ja jakamisesta sen verran että kyllä yksi palsta pitää riittää yhdelle ohjelmalle.Käsitelläänhän tuossa viestissä suurinpiirtein samaa asiaa. Juu viestin otsikkoon kannattaisi kiinittää huomiota, itse en tuommosia viestejä edes vilkase kun otsikot on tuommosia varsinkin jos otsikossakin huudetaan, sen takia sitä en äskenkään löytänyt.
Kyllä yks palsta periaatteessa riittää, mutta mielestäni pariin osaan jakaminen selkeyttäisi, tosin tämä on niitä mielipide asioita. - Kummastelija
Perttu.Sucksin viestejä poisteta palstan yleisen toimivuuden nimissä ?
- kylläpäkyllä
Voi visnu sentään tota sherriffiä...
Käyköhän koko tyyppi ihan satasella???
Todella lapsellisen oloinen koko tyyppi- lopeta..
seriffin morkkaus oitis..tai tulee bannit..jonkun on tällä pidettävä järjestystä yllä.Eikä touhuta,kuin päättömät kanat!!!
- kylläpäkyllä
lopeta.. kirjoitti:
seriffin morkkaus oitis..tai tulee bannit..jonkun on tällä pidettävä järjestystä yllä.Eikä touhuta,kuin päättömät kanat!!!
En morkkaa sen kummemmin sherriffiä kun moni täällä BB-talon asukkaita.
Samaa kritiikkiä voi antaa myös tolle lapselliselle sheriffille!
....pitäisikin jonkinlaista järjestystä pr..kele
eikä latelisi vain noita typeriä kommentteja...
Yrittäkää ihmeessä laittaa bannit niin minulle, kuin 99% täällä kirjoitteleville =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419