Heippa!
Kertokaapas,jos vain joku osaa,että mitä kannattaisi tehdä Hong Kongissa,kun aikaa on 8 tuntia??!! Meillä on paluulennolla koneenvaihto siellä. Vai onko Hong Kongin kenttä niin suuri,että siellä näkee jo kaiken mitä kannattaa 8 h:ssa?
Kiitti paljon,jos joku osaa kertoa jotakin.=)
Hong Kongissa 8 tuntia!
5
849
Vastaukset
- hihhuli,,
menkää Victoria Peakille,,,sitten vaikka palace placeen shoppailemaan, ihania kalliita liikeitä joissa saa rahat loppumaan hetkessä, kannattaa pitää VISAa mukana..sitten vaikka Kowlonin puolelle katsomaan elektoniikka helvettiä,,,johan siinä on 8 tuntia kulunut!
Hyvää matkaa!- muuten...
Pacific Place se "ostari", joka on toki vain yksi monien joukossa, Landmarkissa saanee rahansa loppumaan vieläkin nopeammin. Kahdeksassa tunnissa et kyllä ehdi tehdä noita kaikkia asioita; kentältä tok pääsee keskustaan junalla 30 minuutissa, mutta lähtö- ja tuloselvittelyt vievät aikansa.
- Overkill
...on tätä nykyä lentokentän lähellä. Junalla parissa minuutissa sinne.
Mutta, ehkä kuitenkin haluatte kuitenkin ainakin syödä kunnolla lentojen välissä. Tsim Sha Tsui on täynnä hyviä ravintoloita, tai sitten jo mainittu Pacific Place (alakerrassa pari hyvää ravintolaa (kiinalainen thai).- pikkepökki
Siitä disneylandista olen kuullut vähän huonoa palautetta. Se on kait melko kalliskin, jotain 30 € lippu, eikä siellä loppujen lopuksi ole paljoakaan nähtävää. Itse käyttäisin arvokkaat 8 tuntia johonkin muuhun, kuten keskustassa pörräilyyn, vaikka kyllä se aika varmaan lentokentällä ihmetellessäkin menee jos ei uskalla kauemmas lähteä. Viktoria Peakille ei kannata mennä jos on sumuista.
- Mouse
pikkepökki kirjoitti:
Siitä disneylandista olen kuullut vähän huonoa palautetta. Se on kait melko kalliskin, jotain 30 € lippu, eikä siellä loppujen lopuksi ole paljoakaan nähtävää. Itse käyttäisin arvokkaat 8 tuntia johonkin muuhun, kuten keskustassa pörräilyyn, vaikka kyllä se aika varmaan lentokentällä ihmetellessäkin menee jos ei uskalla kauemmas lähteä. Viktoria Peakille ei kannata mennä jos on sumuista.
Disney ei ole mikään extreme-puisto, jos sellaista hakee.
Se on kaikkialla maailmassa siisi, viehättävä, kaunis ja lähinnä pienemmille lapsille tarkoitettu elämysmaa, jossa on kuitenkin isommillekin todella hienosti toteutettuja juttuja ja laitteita.
Disney on varmuudella laadukas, mutta jos pääasia on hurja meno ja riehakkaat vuoristoradat, kannattaa tuo varmasti jättää väliin.
30 eur on kuitenkin todella halpa hinta tämän tason elämyspuistosta.
Vaikkakin kyseessä on toistaiseksi Disneyn pienin puisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882