saa kirjoittaa mitä vaan..vaikka minkälaista törkytekstiä on tuolla ja monella sivulla ja ei niitä ole pois pyyhitty..herää kysymys mistä on kysymys?
MIKSIKÖHÄN Perttu.Sucks
12
789
Vastaukset
- henen
tekstinsä on ollut siistejä muihin täällä oleviin kirjoituksiin verrattuna. Vaikka hän ei olekkaan Perttu fani niin kuin minä, ei hänen tekstinsä ole samoin ärsyttänyt kuten on esim. noiden Terhin haukkujien tekstit.
- hän haukkuu
Perttua kirjoituksissaan jälkeenjääneeks ja jopa sairaaks mikä on kaikkea muuta kun siistiä kirjoitusta! Ikäisekseen todella epäkypsää touhua...nimimerkkiä myöten! Kyllä 32 vuotiaalla on normaalisti muutakin elämää kun tv ohjelma...esim perhettä ja lapsia!! Jos ei niitä niin eiköhän tuohon mennessä ole kerenny hommata muutakin elämää...
Cesar ei puutu millään tavalla Perttu.sucksin haukkumisiin mikä panee kyllä vähän miettimään tätä hommaa...
Muutenkin Perttua saa haukkua mielin määrin eikä niitä viestejä poisteta mutta muita kyllä...kovin on siis puolueellinen sefu!! Kyllähän sefullakin saa olla oma suosikkinsa mutta sen ei pitäisi näkyä näin selvästi ja puolueellisesti tässä palstan valvonnassa... - Virtanen Irma
ne on paljon pahempia..mä soisin kyllä terhille että pääsis toiseksi pertun kanssa kilpailemaan voitosta
- mää vaan
hän haukkuu kirjoitti:
Perttua kirjoituksissaan jälkeenjääneeks ja jopa sairaaks mikä on kaikkea muuta kun siistiä kirjoitusta! Ikäisekseen todella epäkypsää touhua...nimimerkkiä myöten! Kyllä 32 vuotiaalla on normaalisti muutakin elämää kun tv ohjelma...esim perhettä ja lapsia!! Jos ei niitä niin eiköhän tuohon mennessä ole kerenny hommata muutakin elämää...
Cesar ei puutu millään tavalla Perttu.sucksin haukkumisiin mikä panee kyllä vähän miettimään tätä hommaa...
Muutenkin Perttua saa haukkua mielin määrin eikä niitä viestejä poisteta mutta muita kyllä...kovin on siis puolueellinen sefu!! Kyllähän sefullakin saa olla oma suosikkinsa mutta sen ei pitäisi näkyä näin selvästi ja puolueellisesti tässä palstan valvonnassa...kyllä harmitti vimmatusti ja katsoin myös nii kaikki taitaa olla säästyneet..ne Perttu.Sucks kirjoitukset..mistä sää tiedät et se on 32 v? mutta kuka todellisuudessa onkaan Perttu.Sucks
- Perttu.sucksin
mää vaan kirjoitti:
kyllä harmitti vimmatusti ja katsoin myös nii kaikki taitaa olla säästyneet..ne Perttu.Sucks kirjoitukset..mistä sää tiedät et se on 32 v? mutta kuka todellisuudessa onkaan Perttu.Sucks
profiilista...jos se siis on todellista ikää lähelläkään!!!
- varmaan kun oli Mikan kanna...
..sefu myös oli Mikan kannattaja. Ei silloin ole varmaan tarve poistaa niitä. Epäreilua on silti kun kaikkia ei poisteta.
"vaikka minkälaista törkytekstiä"... No laitappa esimerkkejä ja linkit niihin niin katsotaan. En ole sallinut hänelle yhtään sen rankempia ilmaisuja kuin muillekkaan kirjoittajille.
- se toistelee
kirjoituksiaan, aloittelee samankaltaisia viestejä kuin mitä on ollut jo olemassa, eikä niitäkään ole poistettu.
Tuossahan olisi jo monta syytä.
Monia muitakin viestejä on poistettu samoista syistä. - Kummastelija
että tiukassa paikassa Perttu.Sucksin kirjoitelut täyttäisivät herjauksen tunnusmerkkejä Perttua ja hänen kannattajiaan kohtaan. Toisen henkilön älykyyttä, ulkomuotoa, psykologista kehitysastetta jne. en menisi arvioimaan julkisesti atk-teknisen koulutuksen perusteella. Voisihan Perttu tai Pertun kannattajat nostaa joukkokanteen Perttu.Sucksin kirjoittelujen perusteella. Perttu.Sucksin kirjoittelut ovat hyvää suomea ja perusteltuja, mutta niiden sävy ei ole enää kaikilta osin sääntöjen mukaista. Herjausta, mainontaa, yhden kilpailijan herjausta ja muiden hymistelyä. Kerro miksi on näin Cesar ? Ja miksi hän saa jatkaa toimiaan ?
Kummastelija kirjoitti:
että tiukassa paikassa Perttu.Sucksin kirjoitelut täyttäisivät herjauksen tunnusmerkkejä Perttua ja hänen kannattajiaan kohtaan. Toisen henkilön älykyyttä, ulkomuotoa, psykologista kehitysastetta jne. en menisi arvioimaan julkisesti atk-teknisen koulutuksen perusteella. Voisihan Perttu tai Pertun kannattajat nostaa joukkokanteen Perttu.Sucksin kirjoittelujen perusteella. Perttu.Sucksin kirjoittelut ovat hyvää suomea ja perusteltuja, mutta niiden sävy ei ole enää kaikilta osin sääntöjen mukaista. Herjausta, mainontaa, yhden kilpailijan herjausta ja muiden hymistelyä. Kerro miksi on näin Cesar ? Ja miksi hän saa jatkaa toimiaan ?
Näyttö pöytään missä kohtaa olen hänelle sallinut enemmän kuin toisille.
- nimimerkillään
uskaltanut kirjoitella. Nyt näkyy skrivailevan vaihtelevilla nimimerkeillä...kyllähän tuon silti tunnistaa.
- Busterman
voi olla sama henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394