Mistäpäin Etelä- Suomesta vois hankkia jokusen kohta munintansa aloittavan maatiaiskanan?
Mistä maatiaiskanoja
3
1531
Vastaukset
- tiputarhuri
Hei! En siis Etelä-Suomessa vaan Keskisessä Suomessa.. Mutta minulla olisi tarjolla 4 piakkoin munintansa aloittavaa nuorikkoa, 1 vaal. ruskea, 3 mustaa ruskeilla päillä. Kanat eivät ole aivan puhtaita koskapa isukki on maatiaisen ja brahman sekoitus..
- Sanna
Ovatko kanat terveitä? Onko niissä paljon loisia?
Mikä on hinta? - tiputarhuri
Sanna kirjoitti:
Ovatko kanat terveitä? Onko niissä paljon loisia?
Mikä on hinta?Mulla on ollu kone rikki enkä ole päässyt surffaileen mutta vastaanpa nyt noihin kysymyksiin mikäli satut vielä vastausta kaipailemaan.Kaikki kanat ovat terveitä, kuka nyt myisi sairaita eläimiä...? Koko lauma on "myrkytetty" Coopersectilla ennen siirtoa kokonaan uuteen käyttämättömään kanalaan elikäs ulkoloisia tipuissa ei ainakaan ole, matokuuri on tarkoitus antaa tässä keväällä jossain vaiheessa. Mikäli vielä olet kiinnostunut voit soitella iltasella nroon 040-7487892
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760