Raivokohtaukset!

kauris*

En kestä enää kun mun kalamiehelle tulee jatkuvasti jotain ihme raivokohtauksia. Voi tulla ihan pienimmistakin naurettavista asioista joista en ite ikinä alkais riidellä. Sitten vaan ihmettelen ja itken jälkeenpäin. Lyön luuri korvaan. Sit se soittaa vähän ajan päästä ja ihmettelee et miks itken, mitä on tapahtunut. Jaa mitäköhän!? Sanoo et miks otan kaiken niin tosissani. Et ei se tarkoita mitä sanoo (esim. et on kyllästynyt tähän koko meiän juttuun, menee hermot, haluaa lopettaa koko touhuun, ei halua nähä vähän aikaan, et mä en muka välitä mistään, en halua muka nähdä, en arvosta häntä jne. Tommosia kohtauksia yleensä tulee ku se soittaa ja mä sanon et en voi nähdä tänään, ja siihen on aina joku syy, esim. oon kipeä. Mut se vaan sanoo et aina sul on jotai selityksiä ja siitä se alkaa. Et jos me seurustellaan niin mul ei muka saa olla mitään muuta menoa,(taitaa olla "hiukan" omistushaluinen!? )en saa edes tulla kipeäksi, kun ei se ees usko et olisin kipeä, ei luota muhun yhtään, ihan sama mitä mä sanon!!) Ei kukaan oo ikinä aloittanu mitään riitaa tommosista asioista mistä me riidellään, siis ihan mitättömistä pikku jutuista. Sit joskus tunnin päästä se rauhottuu ja sanoo et on vaan ollu huono päivä tai jotain. Mut mulla taas menee hermot. En enää uskalla tehdä mitään, kertoa jotain juttuja kun pelkään et se taas raivostuu. Ei oo kivaa. Mitä voi oikein tehdä!?

23

5769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris minäkin

      niiin mä en oikeen tiedä mitä voi tehdä!!! mut on sulla ainaki kohtalotovereita!! mun kalamies ainakin suuttuu aina välillä ihan pikkuasioista.mistä mä en todellakaan ite suuttuis ja ihmettelen et miks vitussa se tollasista asioista ottaa ihan kauheet pultit pahhh!!! joskus on selittäny mulle että on ollu viimeaikoina jotain stressiä... tai jottai sellasta!! kyl sun miehes ainakin vähän omistushaluselta kuulostaa!!!! Ei sun koko aika sun miehes kaa tartte olla!! tuntuu typerältä tod jos rupee valittaa esim tollasesta asiasta ku et voi nähä ku olet kipeenä höh

      • mut voiha joku olla

        sairaan mustasukkanenki horoskoopista riippumatta,kyl toi luonnekuvaus sopii paremmin juopolle leijonalle t:t


      • jätä
        mut voiha joku olla kirjoitti:

        sairaan mustasukkanenki horoskoopista riippumatta,kyl toi luonnekuvaus sopii paremmin juopolle leijonalle t:t

        se t:t


      • kauris*
        mut voiha joku olla kirjoitti:

        sairaan mustasukkanenki horoskoopista riippumatta,kyl toi luonnekuvaus sopii paremmin juopolle leijonalle t:t

        siis kenen viesti? mun on totta!! Ja se ei myönnä ees et on mustasukkainen!


      • timanttimies
        kauris* kirjoitti:

        siis kenen viesti? mun on totta!! Ja se ei myönnä ees et on mustasukkainen!

        kiikarissa,varsinkin jos äijäs on hyvin viinaksiin menevä,se etsii vaa akkaa jol on viinaan rahaa tunteista viis


      • Skorppari
        mut voiha joku olla kirjoitti:

        sairaan mustasukkanenki horoskoopista riippumatta,kyl toi luonnekuvaus sopii paremmin juopolle leijonalle t:t

        Kokemusta on sairaalloisen mustasukkaisesta, äkkipikaisesti raivostuvasta ja väkivaltaisesta kalamiehestä. Kesti liian monta vuotta mulle uskoa, ettei hommasta tule mitään. Lopetin suhteen, kun kaikki muuttui vaan pahemmaksi. Enkä hetkeäkään kadu. Jatkossa tiedän olla varuillani. Oli muuten helmikuun kaloja; kiltti ja rauhallinen muitten silmissä, kahden kesken otin turpaan urakalla... Mutta tällä oli varmaan joku luonnehäiriö, ei saa yleistää.


    • Angi *

      Leijona toinen merkki. Siksi hän ei edes ymmärrä itseään. Hän ei voi kertakaikkiaan mitään sille että suuttuilee tämän tästä.. Oikeastaan tuo Kala mies tarvitsisi vahva luontoisen kumppanin.

    • minkä

      kaloihin olen tutustunut, niin heitä on kahta tyyppiä. Helmikuussa syntyneet kalat ovat minun tuntemani mukaan nämä kiltit, rauhalliset, itkuiset, herkät jne. Maaliskuun kalat ovat näitä temperamenttisia, helposti hermostuvia, vakavasti ottavia jne. Löytyy heissäkin tämä herkkä puoli, mutta tulevat nämä muut esille vahvemmin...

      Tottakai on poikkeuksiakin!! Esim. osa maaliskuun alkupuolen kaloista ovat näitä herkkiä jne. Mutta näin minun tuntemillani kaloilla, EN siis YLEISTÄ!!

      • kauris*

        kala on just maaliskuun alussa syntynyt..


      • se vaan
        kauris* kirjoitti:

        kala on just maaliskuun alussa syntynyt..

        menee sen minun näkemäni profiilin sisälle. En nimittäin itse tunne yhtään "ei-temperamenttista" maaliskuussa syntynyttä kalaa. Olen ainoastaan kuullut yhdestä rauhallisesta. Kaikki minun tuntemat maaliskuun kalat ovat niitä temperamenttisia (ei muuten poikkeusta naisissa tai miehissä). Avomieheni on helmikuun kalat ja huomannut saman, kuin minä.

        En halua yleistää, nämä ovat vain minun huomioitani kaloista...


      • kauris*
        se vaan kirjoitti:

        menee sen minun näkemäni profiilin sisälle. En nimittäin itse tunne yhtään "ei-temperamenttista" maaliskuussa syntynyttä kalaa. Olen ainoastaan kuullut yhdestä rauhallisesta. Kaikki minun tuntemat maaliskuun kalat ovat niitä temperamenttisia (ei muuten poikkeusta naisissa tai miehissä). Avomieheni on helmikuun kalat ja huomannut saman, kuin minä.

        En halua yleistää, nämä ovat vain minun huomioitani kaloista...

        mun äitikin on kala, syntynyt helmikuussa, ja ihan erilainen kuin tää mun kalamies, siis ei raivostu ku tosi harvoin ja syystäkin..


      • voin
        kauris* kirjoitti:

        mun äitikin on kala, syntynyt helmikuussa, ja ihan erilainen kuin tää mun kalamies, siis ei raivostu ku tosi harvoin ja syystäkin..

        sanoa, että räjähtelyt kuuluvat kuvaan. Pitkävihaisia he eivät ole, onneksi =) Ei kannata loukkaantua heidän sanomisistaan ja tekemisistään... Eivät he välttämättä tarkoita sitä. Se vaan kuuluu heidän luonteeseen =)

        Kaveripiirissäni on todella monta kalaa ja me ollaan tapeltu monta kertaa. Puoli tuntia myöhemmin ollaan taas oltu ylimmät ystävykset =)


      • voi voi
        voin kirjoitti:

        sanoa, että räjähtelyt kuuluvat kuvaan. Pitkävihaisia he eivät ole, onneksi =) Ei kannata loukkaantua heidän sanomisistaan ja tekemisistään... Eivät he välttämättä tarkoita sitä. Se vaan kuuluu heidän luonteeseen =)

        Kaveripiirissäni on todella monta kalaa ja me ollaan tapeltu monta kertaa. Puoli tuntia myöhemmin ollaan taas oltu ylimmät ystävykset =)

        Miten niin he? Mitkä ihmeen ne? Minä ja toiset? Tässä taidetaan tehdä vastakkain asettelua horoskooppi-merkkien perusteella. Toivoisin, että ihmiset oppisivat ajattelemaan, ettei aina voi olla hyvin, aina ei jaksa ja aina ei huvita. Siinä ei horoskooppi-merkillä ole mitään tekemistä. Vai voitko itse sanoa olevasi aina itse aurinko??


      • sinä
        voi voi kirjoitti:

        Miten niin he? Mitkä ihmeen ne? Minä ja toiset? Tässä taidetaan tehdä vastakkain asettelua horoskooppi-merkkien perusteella. Toivoisin, että ihmiset oppisivat ajattelemaan, ettei aina voi olla hyvin, aina ei jaksa ja aina ei huvita. Siinä ei horoskooppi-merkillä ole mitään tekemistä. Vai voitko itse sanoa olevasi aina itse aurinko??

        selität???? Luitko varmasti kaikki tekstit, vai juutuitko viimeisimpään???? Liittyvät toisiinsa ja minä kirjoitin tutuistani!!!!! Näin olen tutuissani todennut eron (helmikuun ja maaliskuun kalat). En ole missään väittänyt, että he ovat koko ajan hermostuneita, vaan sitä että maaliskuun kalat hermostuvat helpommin!!!!

        Miten ihmisillä on niin vaikeata tämä luetun ymmärtäminen?! Valitettavan moni lukee liian hätäisesti kirjotuksia!!


    • kauris minäkin

      no mun kala mies sai taas vähän aikaa sit pikku vittukohtauksen mulle..noh.. mä siit raivostuin ihan sairaasti.soitin kaverille et mä tulen sinne ja olin jo laittamassa takkia päälle ni se oli et älä mee jää tänne yms siinä aneli.sit lopulta sanoin et jos antaa mulle kokovartalohieronnan ni sit voin jäädä;) ja kyl se sit suostus heh:) ja loppuajan ku olin sen luona ni oli niin ihana että!!=)

    • kirjoittaa

      Heissan, luin tämän koko viestiketjun ja täytyy kyllä huokaista. Olen itse maaliskuun kalat ja erittäin tempperamenttinen.... Niin ja nouseva leijonakin vielä.
      Kyllä se niin vaan on että ainakin minun suustani tulee välillä mitä ihmeellisempiä juttuja miehelleni jonka onkin sitten todella vaikea suhtautua "oikein" sammakoihini. Niin heh, mieheni on siis kaurin, eli meillä toisinpäin. En kyllä saa mitään raivokohtauksia, mutta sanotaanko tulistun hyvinkin herkästi. En pidä sitä huonona asiana, sillä tunnen itseni. Tuntemattomien on kuitenkin vaikea suhtautua tähän. Olen monesti ajatellut kuinkahan olisi jos asuisin esim. Italiassa tai muussa maassa missä tunteiden ja kiihtymyksen näyttö on " sallittua" toisin kuin täällä Suomessa...
      Kalat ovat valitettavasti usein todella herkkiä ja ristiriitaisia.. Ainakin me maaliskuun kalat. Ystävättäreni joka on helmikuun kalat on kuin eri planeetalta...

    • Texaspulla

      Kuule, minun kalamieheni piti 13 vuoden mykkäkoulua kun annoin pakit kahteen sovittuun tapaamiseen. Nyt olemme jälleen yhdessä, tämä asia on jo rauhoittunut. Kaariraivareita tulee kyllä mitä ihmeellisimmistä asioista. Suhtaudu niihin lempeän naisellisesti ja anna mennä ohi korvien. Huumori taltuttaa Kalamiehen. Minä annan kalan kihistä muka raivosta ja sitten tutisen muka pelosta ja saamme molemmat vähän irrotella. Ei sen vakavampaa ja menee ohi. Joskus kestää 13 vuotta, mutta kuitenkin. Tää on ihan tosi juttu!

    • härkä

      hmmm...kylläpä kuulosti sillätavalla tutulta että kalamiehelläni on myös näitä raivokohtauksia. joskus pelottaa ja olenkin sanonut hänelle että pelkään että joku kerta kontrolli pettää ja lyödä hujauttaa. mieheni on näitä maaliskuussa suntyneitä. mutta toisaalta hän on intohimoisimpia ihmisiä joita tunnen..näyttää rakkaalleen tunteensa sanoin ja teoin..luin monen epäilevän kalamiehen luotettavuutta. sama täällä..jotenkin voisin kuvitella mieheni vuosien päästä vaikka pettävän minua(on vaan semmonen tunne, en kylläkään tätä asiaa kummemmin mietiskele sillä pettää ne muutkin horoskooppimerkit esim. leijona).
      vielä lopuksi kuitenkin haluan sanoa että jos kaloilla on niitä huonoja puolia niin löytyy niitä hyviäkin...siksi kait sitä kala-miehen kanssa taaperretaan =)

    • Orjatar

      Kalamies on ailahteleva, omistushaluinen ja mustasukkainen !! Raivarit ovat tosi tuttua meininkiä!!
      En saa käydä missään, en saa tehdä mitään mille hän ei ole antanut lupaa jne. vanki olen ja pysynkin jos en tajua lähteä lätkimään!

    • Sofia

      Olen kyllä Kalat-nainen, mutta kuulostaa tutulta... Mä saan kans välillä hirveitä raivokohtauksia. (ihan pienistäkin, mistä monet ei ees suuttuis.) :/
      Oon syntynyt helmikuussa ja oon nousevalt leijona... ^^,

      • Kalainen

        toinen kala, nouseva leijona ja kyllä se leijona näkyy ja KUULUU, kun meikätyttö pulttaa. En ole järin ylpeä tästä ominaisuudestani, mutta minkäs teet, kun syttyvyys on muutama sekunti ja ääntä lähtee. Lepyn kyllä heti ja kadun huutoani. Oikeastaan aika rasittavaa kaikille osapuolille.


    • blue

      Itselläni takana 9 kuukauden juupas-eipäs leikkiä kalamiehen kanssa. Itse olen jouskari. ei seurustella mutta tiiviisti oltu kuitenkin yhdessä. Haluaa, että olen lähellä, mutten saa olla liian lähellä. Tapaamiset hänen aloitteestaan. Puhuu tauoista, kun olen tehnyt jotakin väärin. sanoo haluavansa miettiä asioita rauhassa. ja sen tilan olen hänelle ihan suosiolla antanut.
      Nyt suuttui mulle verisesti, kun viikon tällaisen "tauon" jälkeen näki minut baarissa juttelemassa miespuolisten kavereideni kanssa. sanoi, että se pyytämäsi mahdollisuus kokeilla seurustelua on mennyttä ja kaikki on ohi. Ei auttanut selittää ja sitten jo luovutinkin. ei ole soittanut sen jälkeen.
      miten saada kalat vakuuttuneeksi, ettei ole muuta kuin hän? ei usko mitään sanomaani, kun on kerran päättänyt miten asiat ovat. leppyykö enää vai palautanko suosiolla hänen tavaransa?

    • kammm

      Hei!
      Ei sitä kukaan uskoisi, joka ei ole samaa kokenut.
      Mä jätin tyypin, koska mun omat aivoni toimi ihan eri aaltopituudella, ja oisin menettänyt itse hermoni jossain vaiheessa. Ehkä kyseessä on jopa mielenterveys ongelmia, eli vainoharhaisuutta tai sairaalloista mustasukkaisuutta tai huono itsetunto, mutta ei siitä helkutissa pystynyt elämään. Munkaan kaveri ei uskonut MITÄÄN, ei sitä mihin ólin soittanut, miksi meni puoli tuntia myöhempään, Ja kaiken tämän edes jotenkin ymmärtäsin jos olis jotain pettämisjuttuja ollut, mutta kun ei. JA ne raivarit oli pelottavia!!! siis kyseessä oli tapaus ilman viinaa tms. Huutoa ja meteliä ja tavaroita rikki, naapurikin aukasi jo oven että mitä ihmettä tapahtuu...mä pelkäsin ja jätin, ja en itse (koska tärisin jo pelosta ja se kerta riitti mulle) joutunut uhriksi, mutta en uskaltanut jättää koko elämääni tälläisen varaan, aina olisin jotain pelännyt...tunteita oli kuitenkin ihmistä kohtaan, mutta järki teki päätöksen helposti sen jälkeen kun kuulin raivareita. Sen tasoisen raivarin ymmärrän jossain pettämisjutuissa, en muuten. Näillä taitaa päässä pyöriä jotain liikaa, ja..no oma turvallisuus on tärkeää. uskon että kun kerran näkee sen raivon, jokainen täyspäinen lähtee karkuun ja ei palaa enää. Sääli ja toivon oikeasti että apua saisivat ja hakisivat nopeasti. tai edes ottaisivat avun vastaan!!!että kaikenlaisia on tässä maailmassa...mutta toivon heille apua oikesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7751
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3774
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe