Sattuuko kenelläkään olemaan hajua mistä voisin ostaa Pekingin Mysteeri-lautapelin? Jos niitä nyt enää valmistetaan.
Pekingin Mysteeri, mistä löydän?
11
8154
Vastaukset
- Jonna
Jos et sitä uutena mistään löydä ja käytetty peli kelpaa, niin voisin myydä tuon minun tuolta kaapin perältä. Laitappa vaikka sähköpostiosoitteesi tänne niin otan yhteyttä, jos sen haluat ostaa.
- Jonna
Sanji1 kirjoitti:
Jos siinä on osat vielä tallella, niin ostaisin mielelläni. Osoite on [email protected]
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
- muffi:)
Jonna kirjoitti:
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
- Täällä myös
muffi:) kirjoitti:
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
- mystgeeri
Täällä myös kirjoitti:
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
- suppana-19*78
mystgeeri kirjoitti:
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvi - lautapelifani
suppana-19*78 kirjoitti:
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvihuutonetissä löytyy mainittu peli
- :)
Pekingin mysteeriä ei taideta enää valmistaa, mutta Cluedo mysteeri on sama peli uudessa ulkoasussa ja tapahtumapaikassa...suosittelen! :)
- hangon silmä
huutonetistä löytyy pekingin mysteerit -lautapeli
- Anonyymi
Nyt sitä taas saa kaupoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360