Pekingin Mysteeri, mistä löydän?

Sanji1

Sattuuko kenelläkään olemaan hajua mistä voisin ostaa Pekingin Mysteeri-lautapelin? Jos niitä nyt enää valmistetaan.

11

8207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna

Jos et sitä uutena mistään löydä ja käytetty peli kelpaa, niin voisin myydä tuon minun tuolta kaapin perältä. Laitappa vaikka sähköpostiosoitteesi tänne niin otan yhteyttä, jos sen haluat ostaa.

• Sanji1

Jos siinä on osat vielä tallella, niin ostaisin mielelläni. Osoite on [email protected]

• Jonna
        Sanji1 kirjoitti:

Jos siinä on osat vielä tallella, niin ostaisin mielelläni. Osoite on [email protected]

Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.

• muffi:)
        Jonna kirjoitti:

Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.

Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)

• Täällä myös
        muffi:) kirjoitti:

Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)

kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?

• mystgeeri
        Täällä myös kirjoitti:

kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?

löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi

• suppana-19*78
        mystgeeri kirjoitti:

löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi

onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...

t. suvi

• lautapelifani
        suppana-19*78 kirjoitti:

onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...

t. suvi

huutonetissä löytyy mainittu peli

• :)

Pekingin mysteeriä ei taideta enää valmistaa, mutta Cluedo mysteeri on sama peli uudessa ulkoasussa ja tapahtumapaikassa...suosittelen! :)

• hangon silmä

huutonetistä löytyy pekingin mysteerit -lautapeli

• Anonyymi

Nyt sitä taas saa kaupoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3893
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3580
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2292
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      929
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      865
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe