Sattuuko kenelläkään olemaan hajua mistä voisin ostaa Pekingin Mysteeri-lautapelin? Jos niitä nyt enää valmistetaan.
Pekingin Mysteeri, mistä löydän?
11
8024
Vastaukset
- Jonna
Jos et sitä uutena mistään löydä ja käytetty peli kelpaa, niin voisin myydä tuon minun tuolta kaapin perältä. Laitappa vaikka sähköpostiosoitteesi tänne niin otan yhteyttä, jos sen haluat ostaa.
- Jonna
Sanji1 kirjoitti:
Jos siinä on osat vielä tallella, niin ostaisin mielelläni. Osoite on [email protected]
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
- muffi:)
Jonna kirjoitti:
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
- Täällä myös
muffi:) kirjoitti:
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
- mystgeeri
Täällä myös kirjoitti:
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
- suppana-19*78
mystgeeri kirjoitti:
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvi - lautapelifani
suppana-19*78 kirjoitti:
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvihuutonetissä löytyy mainittu peli
- :)
Pekingin mysteeriä ei taideta enää valmistaa, mutta Cluedo mysteeri on sama peli uudessa ulkoasussa ja tapahtumapaikassa...suosittelen! :)
- hangon silmä
huutonetistä löytyy pekingin mysteerit -lautapeli
- Anonyymi
Nyt sitä taas saa kaupoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753