Sattuuko kenelläkään olemaan hajua mistä voisin ostaa Pekingin Mysteeri-lautapelin? Jos niitä nyt enää valmistetaan.
Pekingin Mysteeri, mistä löydän?
11
8089
Vastaukset
- Jonna
Jos et sitä uutena mistään löydä ja käytetty peli kelpaa, niin voisin myydä tuon minun tuolta kaapin perältä. Laitappa vaikka sähköpostiosoitteesi tänne niin otan yhteyttä, jos sen haluat ostaa.
- Jonna
Sanji1 kirjoitti:
Jos siinä on osat vielä tallella, niin ostaisin mielelläni. Osoite on [email protected]
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
- muffi:)
Jonna kirjoitti:
Ok, katsastan vain, että kaikki osat ovat tallessa ja lähetän sitten sinulle sähköpostia.
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
- Täällä myös
muffi:) kirjoitti:
Minäkin haluaisin sen pelin, jos jollakulla on se vielä ja haluaa myydä, meilaa mulle :)
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
- mystgeeri
Täällä myös kirjoitti:
kiinnostuneita ostamaan kyseisen pelin, liekö kellään ylimääräisenä?
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
- suppana-19*78
mystgeeri kirjoitti:
löytyy, pelattavassa kunnossa, tiainene(at)suomi24.fi
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvi - lautapelifani
suppana-19*78 kirjoitti:
onko sulla vielä se peli olemasa olin kiinnostunu ostamaan sen jos on...
t. suvihuutonetissä löytyy mainittu peli
- :)
Pekingin mysteeriä ei taideta enää valmistaa, mutta Cluedo mysteeri on sama peli uudessa ulkoasussa ja tapahtumapaikassa...suosittelen! :)
- hangon silmä
huutonetistä löytyy pekingin mysteerit -lautapeli
- Anonyymi
Nyt sitä taas saa kaupoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850