moi kertokaapa ihmiset mietteitä vuoden 2002 tango kuninkaasta mikko kilkkisestä mitä mieltä olette kaikenlainen palaute on tervetullutta.kiitos suuri jo etukäteen
mikko kilkkinen
7
2255
Vastaukset
- Daniel
Mikko Kilkkisen uran suurin hohto on jo (valitettavasti) tässä vaiheessa takanapäin. Hänessä oli kaikki ilmiön ainekset ja hyvä ääni, mutta jokin meni vikaan. Mitä viime aikojen lehtijuttuihin tulee, niin myös erästä kellertävää nestettä tuntuisi nousseen myös päähän alusta lähtien. Olen tosin kuullut ylistäviä kommentteja Varkauden musikaalista, jossa Mikko näyttelee nuorta Olavi Virtaa.
- tätä mieltä!
hirvee huutaja!
- Ankka
Vähän tuli sellainen vaikutelma, että Kilkkisen Virta-imitaatio ei vaan toimi. Kuninkuusvuotena kävin Mikon keikalla ja meiniki oli osittain amatöörimäistä vaikka takana olikin yksi Suomen parhaita orkestereita. Kappaleet ei aina tulleet edes pareittain.
- mikolla
kyllä on.
- Sepeteeus
Alussa tosiaan Mikko tuntui mukavalle, mutta hänen äänenkäytön kehitys ei sovellu tämän päivän Suomalaiseen tanssilakulttuuriin. Mielummin jonnekkin musikaali ooppera puolelle.
- Peter F.
Sepeteeus kirjoitti:
Alussa tosiaan Mikko tuntui mukavalle, mutta hänen äänenkäytön kehitys ei sovellu tämän päivän Suomalaiseen tanssilakulttuuriin. Mielummin jonnekkin musikaali ooppera puolelle.
eipä raukat humpan hyppijät tajunnut mikä laulaja Mikko on..Jumalainen spinto tenori, vailla vertaa ja ikää vähän yli 20v. mutta tämähän ei tunnetusti sano yhtään mitään niille jotka yrittävät pitää suomen tanssikulttuuria elossa..no katsotaanpa 10v. päästä kun hän vetää oopperalavoilla. Kävin kuuntelemassa kirkkokonserttia ja täytyy vaan sanoa että enpä ole ennen moista kuullut. Ja olen kaiken lisäksi Mikon puolesta iloinen että jätti kokoneen tämän tanssimusiikin taakseen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️751637Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52902- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli74748Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726