SAAKO KOIRA SYÖDÄ ENNEN ROKOTUSTA?

oikukas

Niin saako? Siis sinä päivänä kun se rokotus on? Eka rokotus on ens viikolla,mutta se sihteeri ei maininnu sanallakaan että saako....

8

11497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jocu

Ei syömisillä ole käytännössä mitään merkitystä rokotuksissa.
      Sydänäänet kuunnellaan, koira tarkastetaan muutenkin, ja piikki niskaan. Siinä se.

• Ansku

Eipä ole meidän neidille mittään tarkistuksia saati sitten kuunteluja tehty rokotettaessa... Millähän puoskarilla sitä on tullu käytyä ;-/ (kaupungin eläinlääkäri ainakin piti olla)

• Jocu
        Ansku kirjoitti:

Eipä ole meidän neidille mittään tarkistuksia saati sitten kuunteluja tehty rokotettaessa... Millähän puoskarilla sitä on tullu käytyä ;-/ (kaupungin eläinlääkäri ainakin piti olla)

Myös meillä tarkastuksen teki kaupungineläinlääkäri. Kaikki katsottiin, myös hampaat. Hammaskiven poistokin suositeltiin. Luulisi eläinlääkärin ymmärtävän tehdä rokotuksen yhteydessä 'vuositarkastuksenkin'. Eihän sen tekemiselle eri käynnillä ole mitään ideaa. Ammattilaiselta se ei vie kauaa.

• lea
        Jocu kirjoitti:

Myös meillä tarkastuksen teki kaupungineläinlääkäri. Kaikki katsottiin, myös hampaat. Hammaskiven poistokin suositeltiin. Luulisi eläinlääkärin ymmärtävän tehdä rokotuksen yhteydessä 'vuositarkastuksenkin'. Eihän sen tekemiselle eri käynnillä ole mitään ideaa. Ammattilaiselta se ei vie kauaa.

sanoisin että on lievää epäammattimaisuutta mikäli ei sydäntä kuunnella,katsota korvia ja hampaita.minun koiralle on tehty näin jo 7VUODEN AJAN!aina rokotuksen yhteydessä!!!!!

• sani

Toiset tulevat hieman pahoinvoiviksi rokotuksista. Opit tietysti ajanmittaan, kuinka sinun koirasi reagoi. Jotkut voivat huonosti autossa, eikä siksi kannata lähteä täydellä mahalla liikenteeseen.

Jokatapauksessa koira ei kärsi siitä, jos siltä jää vaikka aamuruoka väliin, sillä luonnostaankin ne pitävät paastopäiviä. Me ihmiset olemme sotkeneet omien ruoka-aikojemme lisäksi koiriemme ruoantarpeen. Olisi hyvä pitää välillä paastoa - molempien.

Voit tietysti antaa myös vain jotain pientä, kevyttä, kuten viiliä ja vähän leipää.

• kaksi koiraa

kyllä meillä ainakin on aina tutkittu kaikki mahdolliset ennen rokotteen antoa ja sen yhteydessä,sydän,hampaat,korvat,maha.
      kuulostaa kyllä aika epäpätevältä lääkäriltä.itse en ole antanut koirille ruokaa aamulla ennen rokotusta koska molemmat ovat tulleet lievästi pahoinvoiviksi.

• 15+8

Hyvä että tulette neuvomaan ja jakamaan kokemuksianne. Mahtavaa. Varmasti aloittajlle iso apu. Mitä nyt pikkuseikka että aloittaja on kirjoittanut vuonna 2002.
        Miten ois vaikka elämän hankinta, jos ei ole muuta tekemistä kuin kaivaa liki kymmenen vuotta vanhoja aiheita?

• Pen_tu

Saa antaa ruokaa. Kuten monet tosiaan ovat jo sanoneet, jos koiralla on taipumusta kovaan jännittämiseen eläinlääkärissä tai pahoinvointia autossa, ruokaa ei kannata antaa ennen lähtöä. Toki voit antaa ruuan aamulla, jos aika on päivemmällä. Oikeastaan ainut muistettava asia rokotuksista on se, että sen jälkeen koiraa ei saa saman päivän aikana riehuttaa voimakkaasti (esim. viedä pitkälle lenkille). Toki koira saa esim. leikkiä muiden kanssa niin kauan kuin itse jaksaa ja haluaa, eli ihan paikoillaan ei tarvitse pysyä.

Meilläkin koiralta on aina rokotuksien yhteydessä kuunneltu sydän, katsottu hampaat ja korvat ja tehty tavallaan yleissilmäys koirasta (esim. onko paino sopiva).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82