Tynninharjun Autohuolto Lohjalla?

tumppi

Päivää,

pitäisi viedä Xantiaa määräaikaishuoltoon. Onko kenelläkään kokemuksia Lohjalla olevasta (Vehon valtuuttamasta) Tynninharjun Autohuollosta?

Mitä olette siellä teettäneet? Osasivatko hommat? Millainen palvelu ja asiantuntemus? Työn laatu? Hinnat?

Lohjalla on myös tuo Vihdin Autotalo (sekin Tynninharjulla), mutta en nyt siis tarkoita sitä.

Kertokaapa kokemuksianne, kiitos.

3

3725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xantisti

Kokemuksia vain Vihdin Autotalosta Nummelassa. Toimii todella hyvin.

• MECH

>Tynninharjun Autohuolto Lohjalla?

Itse olen teettänyt bexini nokkahihnan ja vesipumpun vaihdon kyseisessä liikkeessä, prässäyttänyt etupyörän laakerin ja ostellut osia sieltä. Työntekijät Citroenisteja, Mesenistejä ja Bemaristeja.

Kuulin pari kuukautta sitten siitä, että liike ei oikeastaan ole VEHO, vaan vehon valtuuttama huoltopaikka. Osa työntekijöistä omistavat koko puljun.

>Osasivatko hommat?

Jep. Tosin tuo 16vee bexini aiheutti vähän harmaita hiuksia huoltajille, kun oli melkein yhtä ikävä huoltaa kuin A-mersu...

Millainen palvelu ja asiantuntemus?

Hyvä. Markku Vuorinen on liikkeen citikkaexpertti.

Työn laatu?

Hyvä.

Hinnat?

Ainoa miinus. Riittää jos sanon, että Vehomaiset ;). Tosin tuo 16v bexin nokkahihnan vaihto on halpa, koska osat maksavat (myös auto-artikkelissa) yhteensä 130€, ja vaihto kestää n.3h(minun bexissäni normaalista poikkeavat 7h ymmärrettävistä syistä :D :D. Hinnaksi tuli 230€.

Kaverinikin työskentelee siellä (tosin harjoittelijana). Korjasi kulkineita jo ala-asteella.

• Anonyymi

Lue arvostelut Googlesta,aivan paska firma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      255
      2683
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1649
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      201
      1264
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe