kattaa noin 5% äänestäjistä joten näillä mielipiteillä ei ole suurtakaan merkitystä.
Tuntuu vain että täytyy olla joku kaatopaikka mihin voi kasvottomana kirjoittaa törkeyksiä muista.
Kylläpä tuollaiset ääliöt inhoittavat minua, on täällä sentään hyviäkin kirjoittajia, itse en kuitenkaan lukeudu heihin vaan provoan samalla mitalla muiden idioottien kanssa.
Tämä keskustelu
7
269
Vastaukset
- niin...
että gallupeissa pienempikin otos antaa yllättävän tarkan tuloksen lopputuloksesta, virhemarginaali yleensä korkeintaa vain pari prosenttia suuntaan tai toiseen.
- erakkoo
sanonutkaan etteikö tämä suuntaa näyttäisi vaan että suurin osa täällä on niin fiksuja että mollaavat kaikkea mikä liikkuu tietämättä tai tuntematta kohteitaan muuta kuin manipuloidun kuvan kautta
- sä roikut täällä sitten???
onks kukaan pakottanu??? lue vaan raamattua siellä kotona ja älä tuu tänne
- Perttu.best
jutussa on totuuden siemen jonka juuri sinä todistat tuolla palautteellasi.
- mitä lystään
Perttu.best kirjoitti:
jutussa on totuuden siemen jonka juuri sinä todistat tuolla palautteellasi.
esim.että minna its best½!!!!!
- Perttu.best
mitä lystään kirjoitti:
esim.että minna its best½!!!!!
huomaa
- kyllä
tämä keskustelu foorumi antaa aika hyvän suunnan sille kuka lähtee ja kuka ei. Ainakin tähän mennessä. Näitten juttujen perusteella antti on joutumassa kiipeliin yhdessä terhin ja tiinan kanssa vaikka terhin kannatus on alkanut nousta viime aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117