Tapani Kansa esiintyi viimeviikonloppuna Levillä Hullu poro Areenalla. Lauloi mm. Tapio Rautavaaran lauluja ja joitakin Lappi-aiheisia lauluja kitaristin säestyksellä. Oli tosi hyvä! Komea ääni sillä ja charmikas mies muutenkin.
Tapani Kansa
30
878
Vastaukset
- paatsonen kemi
Ei ole enää vetovoimaa,sen sisko pilas sen keikat.
- fanittaja_
Tapsa on aivan ihana ! Karismaattinen esiintyjä, Suomen paras mieslaulaja, poikamainen vekkuli, aina pilke silmäkulmassa ja huumori huulilla. Ei mielistele ketään, on oikea aikuinen mies.
Tapsan upea ääni, silmänisku ja hymy lavalta lämmittää aina sydäntä !- eilinen teeri
Minustakin tuntuu, vaikken iskelmätähteä tunne-
kaan, ettei Tapani läryä eikä maireile kenen-
kään edessä, vaan on oma itsensä välillä juro
välillä ehkä töykeänkin vaativa ja niin pitää
ollakin se tason esittäjän. Ei Tapsan aika ole
läheskään ohi; kuulin taannoin kappaleen Salaisuu
dessain ja minulta tuli tippa molemmista päistä.
kerran eräs kaukainen kyläiliä valitti kuinka
Kansa meni pilamaan Kultaniityt= siihen päät-
tyi meidän ennen niin syvä ystävyys.Eli vähästä
se on kiinni jonkun mielestä. - Ansku
eilinen teeri kirjoitti:
Minustakin tuntuu, vaikken iskelmätähteä tunne-
kaan, ettei Tapani läryä eikä maireile kenen-
kään edessä, vaan on oma itsensä välillä juro
välillä ehkä töykeänkin vaativa ja niin pitää
ollakin se tason esittäjän. Ei Tapsan aika ole
läheskään ohi; kuulin taannoin kappaleen Salaisuu
dessain ja minulta tuli tippa molemmista päistä.
kerran eräs kaukainen kyläiliä valitti kuinka
Kansa meni pilamaan Kultaniityt= siihen päät-
tyi meidän ennen niin syvä ystävyys.Eli vähästä
se on kiinni jonkun mielestä.Mun mielestä se "Kultaniityt" ei ole parasta Tapsaa. Tapsan ääni kyllä sopii siihen biisin, mutta muuten en erityisemmin välitä siitä laulusta... Stingin alkuperäisversionakaan.
"Salaisuudessain" on kaunis biisi, mutta vaatii useamman kuuntelukerran ,ennenkuin se ns. avautuu... Sanat on sen verran monimutkaiset.
- Kezomoge
Tapani Kansa on näitä meidän hienoja pitkänlinjan artistejamme.
Ammattitaitoinen ja lahjakas laulaja,jonka keikat ja konsertit on poikkeuksetta aina parasta A-luokkaa .
Komea ääni ja taidokas tulkitsija. Hän on valovoimanen ja valloittava esiintyjä,joka osaa kietoa yleisön pikkusormensa ympärille ja kuljettaa laulujen tunnelmasta toiseen. Vanhenmiten on osoittanut myös sen ,että äänessä on tunnetta ja sävyjä enemmän,kuin aikaisemmin.
Miinuksena arvaamattomuus, äkkipikaisuus ja ailahteleva luonteenlaatu. Kaasujalkakin on ajottain turhan raskas.- Soitellen sotaan
että T. Kansa on jo parhaat vuotensa esiintyjänä nähnyt.
Jos hän juuri nyt ilmestyisi suuresta tuntemattomuudesta laulamaan niin monikaan ei lotkauttaisi korviaan. - Ansku
Soitellen sotaan kirjoitti:
Jos hän juuri nyt ilmestyisi suuresta tuntemattomuudesta laulamaan niin monikaan ei lotkauttaisi korviaan.Ei todellakaan pidä paikkaansa ! Tapsa paranee vaan vanhetessaan . Vuodet ovat lisänneet hänen osaamistaan ja karismaansa.
Esim. T.Kansan konserttikiertue viimesyksynä oli parasta Tapsaa aikoihin. Samoin hänen uusin levynsä "Tapsa ja Rautavaara" on paras albumi joka Tapsalta on tähän mennessä ilmestynyt. (Argenttiinalaisten tangojen levy :"Päivä jolloin rakastat" on toiseksi paras. )
Suurenmoiset esiintymiset ovat jatkuneet myös tänävuonna ( olen kolmella Tapsan keikalla tämän vuoden aikana ollut. ) Laulamisen ilo näkyy ja kuuluu :)
Tapsa on vetreässä vedossa ! Toivon hänelle paljon hyviä lauluvuosia lisää.
Ensivuoden konsertteja ja tanssikeikkoja odottelen jo innolla. - OK.
Soitellen sotaan kirjoitti:
Jos hän juuri nyt ilmestyisi suuresta tuntemattomuudesta laulamaan niin monikaan ei lotkauttaisi korviaan.Jos ei tuollaisen lauluäänen kuullessa ei lotkauttaisi korviaan on joko kuuro tai tyhmä/epämusikaalinen tai molempia. Se on nimittäin harvinaisen hieno ääni miehellä.
Suurten laulujen suuri tulkitsija , mutta persoonana aika erikoinen.
- Mamma Mia!
Kuulemani mukaan on aikalailla sitä keltaista nestestä jätkällä päässä, mutta onhan se myönnettävä, että lauluääni on sellainen ,että siitä moni muu artisti voi vaan uneksia.
- Fiksu
artisti toivo, että heillä olisi samanlainen lauluääni kuin Kansalla.
Ei kukaan niin pimee ole?
Tuollainen on ihan turhaan ja ansiatonta T. Kansan nostatusta.
Raakki mikä raakki, hieman sääliksi käy jo ressukkaa.
Äidin pikkupoika lähtee maailmalle.
T. Kansalla on ne omat mummolaumansa, jotka siitä tykkäävät. Johtuu kyllä siitä, kun mummot ei enää kuule oikein hyvin.
Jos kuulisivat niin menisivät oitis Kari Tapion konserttiin. - Mimmu
Fiksu kirjoitti:
T. Kansalla on ne omat mummolaumansa, jotka siitä tykkäävät. Johtuu kyllä siitä, kun mummot ei enää kuule oikein hyvin.
Jos kuulisivat niin menisivät oitis Kari Tapion konserttiin.En tiennytkään että olen mummo !:o
Olen alle kolmekymppinen ja mulla on monia samanikäisiä kavereita ,jotka tykkää myös Tapsasta . Välillä porukalla mennäänkin Tapsaa livenä kuuntelemaan ja katselemaan. Tapsan keikoilla on jengi monen ikäistä pikkulikoista mummoihin . Toki myös miespuolisia on ihan kiitettävästi joukossa.
Iäkkäämpää yleisöä Kari Tapion keikoilla käy. Olen nimittäin pari kertaa ollut tansseissa, jossa Kari on esiintynyt. Ihan hyvä laulaja on hänkin... ei siinä mitään, mutta ei ole Tapsan voittanutta ! - >zzZ<<
Mimmu kirjoitti:
En tiennytkään että olen mummo !:o
Olen alle kolmekymppinen ja mulla on monia samanikäisiä kavereita ,jotka tykkää myös Tapsasta . Välillä porukalla mennäänkin Tapsaa livenä kuuntelemaan ja katselemaan. Tapsan keikoilla on jengi monen ikäistä pikkulikoista mummoihin . Toki myös miespuolisia on ihan kiitettävästi joukossa.
Iäkkäämpää yleisöä Kari Tapion keikoilla käy. Olen nimittäin pari kertaa ollut tansseissa, jossa Kari on esiintynyt. Ihan hyvä laulaja on hänkin... ei siinä mitään, mutta ei ole Tapsan voittanutta !Nih.
- Anelma Unelma
Mimmu kirjoitti:
En tiennytkään että olen mummo !:o
Iäkkäämpää yleisöä Kari Tapion keikoilla käy. Olen nimittäin pari kertaa ollut tansseissa, jossa Kari on esiintynyt. Ihan hyvä laulaja on hänkin... ei siinä mitään, mutta ei ole Tapsan voittanutta !Totta. Tapsan keikoilla käy vanhempaa ja nuorempaa porukkaa.Itse olen ollut jo parikymmentä vuotta Tapsan fani eikä loppua näy.
Hieman alle parikymppinen tyttärenikin on Tapsa-fani :) Koko perheen voimin käymmekin joskus Tapsan keikoilla. (Onpa tyttäreni antanut Tapsalle joillakin keikoilla ruusunkin .)
Tässä kun taannoin olimme T.Kansan keikalla niin täytyi taas vaan ihailla hänen kykyään ottaa yleisönsä ,saaden jopa nuorisolta raikuvat suosiot. Hänen äänensä on todella upea ja siitä ihmeellinen ,että aina se vaan herättää minussa uusia ihastuksen väristyksiä ,vaikka olen monet, monet kerrat häntä kuullut. Kerta toisensa jälkeen hän vaikuttaa paremmalta. Puhtia, ääntä ja lavakarismaa piisaa !
ps. Nuorin Tapsa-fani jonka MINÄ tunnen on viisi vuotias pikkupoika :) - Julia
Fiksu kirjoitti:
Jos kuulisivat niin menisivät oitis Kari Tapion konserttiin.Meitsi ei ole mikään iskelmäfani, mutta sen verran olen TV:ssä nähnyt noita kumpaakin jamppaa laulamassa, että enenmmin mä menisin Tapsa Kansan keikalle,kuin jotain Kari Tapion järmäämistä kuuntelevaan. Sen esiintymistyylikin on niin väsyttävää ,että nukahtaisin varmaan kesken keikan.
T.Kansalla on hyviä, vauhdikkaitakin biisejä ja se osaa esiintyä,muutenkin kuin vain pököttämällä paikoillaan.
Mun kamut oli about pari vuotta sitten Senaatintorilla Hesassa konsertissa,jossa eri laulajat esiintyivät duettopareina. Tapsa lauloi Emmin kanssa mm.U2:sta. Tapsa oli kuulemma hyvä, vaikka ne biisit olikin sille varmaan aika outoja.
Mä en pidä yhtään mahdottomana ajatusta ,että menisin vaikka joskus kesällä Tapsan keikalle. - Amppari
Fiksu kirjoitti:
Jos kuulisivat niin menisivät oitis Kari Tapion konserttiin.Meikäkin on siis 26-vuotias mummo ! ;D JEE JEE !!! Hyvin menee ! ;) Olenkohan mä muuten maailman nuorin mummo ?
- Amppari
Tapsa on mun ehdoton suosikki. Kauheesti en iskelmämusaa kuuntele muuten, mutta Tapsaa voin kyllä kuunnella. Komea ääni, mukaansatempaava esiintyminen ja lavakarisma uppoaa meikäläiseenkin , kuin häkä.
Olin Tapanin keikalla toissakesänä ja mua alkoi huvittamaan ,kun joku mies sanoi ,että " Laula Tapsa twistiä!". Tapsa siihen, että : " Jaa, twistiä? Siinä menee polvet."
Mies ei kuitenkaan lopettanut jankkaamista jolloin Tapsa totesi kylmänrauhallisesti ,että : " Tanssi sä vaan twistiä kaikessa rauhassa, mutta mä laulan nyt tangoa". - Exitz
edes keskustella T.Kansasta. On sen verran valju jodlaaja.
TAPSA ON TERÄSTÄ!
Rauta ruostuu aikanaan teräs ei milloinkaan ! - Ansku
Pari konserttijuttua viimesyksyltä :
http://www.kristillisdemokraatit.fi/lehti/kd/uutiset.php?id=1066
http://www.nettila.net/uusi/uutiset/uutinen.php?news_id=747 - B.E.S.T
Mä syön lautasellisen koiranpaskaa ,jos Tapani ei ole ensivuonna Iskelmäfinlandia- ehdokkaana.
Tapsa ansaitsee tunnustusta myös. - Uusi fani
Minä näin ja kuulin T.Kansaa ekan kerran päättyneenä kesänä , kun olin menossa Helsingin yleisurheilun MM-kisoihin ja siinä kisatorilla esiintyi aamupäivällä Tapsa orkestereineen Teemana oli Tapio Rautavaaran 90-vuotis juhlakonsertti.
Tapsalla on kertakaikkisen komea ääni ja esiintyminen oli myös maanmainiota. Vieläkin hymyilyttää ne Tapsan jutut ja hassuttelut siellä lavalla.
Positiivinen yllätys kaikenkaikkiaan. Hiukan vaan harmitti , kun sää oli niin sateisen suhjuinen, mutta summasummarum: Tapsa lauloi itsensä meikäläisen sydämeen siihen malliin , että varmasti menen hänen keikalleen toistekkin. Ja kyllä tuntuivat muutkin olevan kovasti tyytyväisiä näkemäänsä ja kuulemaansa .- Uusi fani
Kansan persoonaan tms. en ota mitään kantaa, koska en häntä ihmisenä tunne, mutta laulajana hän on laadukas.
- Enska
Tapsa on huippujätkä laulamaan ,eikä se huono autolla ajajakaan ole.
Joo! Tapsa on paras ! Sellanen vekkuli velikulta. Tosi charmikas ja hyvä laulamaan.
Paranee vaan vanhetessaan.- ohi on
Oletteko nähneet Tapsan nuoruuskuvia; Antti Huiskut sun muut ovat pelkkää ilmaa hänen ulkoiseen olemukseen verrattuna vain Litmasen Jari saattaa Charmissa päihittää nuoren Kansan.Nythän Tapani on hieman rasvoittunut, mutta ikä sen teettää.
- Hani
ohi on kirjoitti:
Oletteko nähneet Tapsan nuoruuskuvia; Antti Huiskut sun muut ovat pelkkää ilmaa hänen ulkoiseen olemukseen verrattuna vain Litmasen Jari saattaa Charmissa päihittää nuoren Kansan.Nythän Tapani on hieman rasvoittunut, mutta ikä sen teettää.
Tapsan Charmi ja karisma ovat vaan lisääntynyt iän myötä (kuten Rautavaarankin aikoinaan ). On komea ja hyvin säilynyt viiskutonen mies. Tapsa pitää nähdä livenä. Silloin hän vasta pääsee oikeuksiinsa.
Nuorempana taas oli jotenkin imelän ja naismaisen näköinen. - Ansku
ohi on kirjoitti:
Tapsa oli nuorena komea , mutta komea on edelleen. Ei uskois, että on viiskytkuus.
Mun mielestä Tapsassa ei nuorena ollut mainittavammin karismaa. Jossain lehdessä lukikin ,että nyt vanhenmiten Tapsalle on jo pikkuhiljaa alkanut kertyä sitä karismaa.
Ääni on miehistynyt ja komistunut ja hymy edelleen yhtä valloittava ,kuin nuorenpanakin. - jade
ohi on kirjoitti:
Tapsa nuorena:
http://www.yle.fi/teema/sininenlaulu/kuvat/Tapani_Kansa_Kultala_top.jpg
Tapsa nykyään:
http://www.tapanikansa.net/kuvat/kuvaka/kuva13.jpg
(Tuosta kuvasta mun tulee ihan Indiana-Jones mieleen :) ) - Simasuu
jade kirjoitti:
Tapsa nuorena:
http://www.yle.fi/teema/sininenlaulu/kuvat/Tapani_Kansa_Kultala_top.jpg
Tapsa nykyään:
http://www.tapanikansa.net/kuvat/kuvaka/kuva13.jpg
(Tuosta kuvasta mun tulee ihan Indiana-Jones mieleen :) )Tapani Kansa on kyllä säilynyt ihan hyvän näköisenä , toisin kuin esim. joku Teryleeni-Danny, joka on jo hiuskampauksesaankin jämähtänyt jollekkin 60-luvulle. Pukeutumisesta puhumattakaan. Ylikireissä esiintymisasuissaan Danny näyttää ihan joltain pelleltä.
Dannyn kannattaisi leikata ohuet hiuksensa lyhyemmiksi ,niin tulisi heti paljon enemmän tyyliä ja miehekkyyttä hänen olemukseensa. - H2O
????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1865329- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691028
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124827Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751