### MIKA/MIKAN KAVERIT ###

Vaihtoehtonainen

Elikäs jos ko. hlö tai hänen läheisimmät ihmisensä lukevat tämän, niin olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan Mikaan, ihan vain kaverimielessä (vaikka eihän sitä koskaan tiedä.. ;) Olisin erittäin kiinnostunut vaihtamaan keskusteluja hänen kanssaan :)

meseossa: [email protected]

PS. muut älkööt vaivautuko, joudutte "mustalle listalle" hetimiten :P

15

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule...

      tällaisille pk-palveluille on ihan eri palstat.

      • Vaihtoehtonainen

        Kyse ole mistään sellaisesta. Eikös sitä kaveria voi etsiä tältäkin palstalta? Kun kuitenkin kyse on BB:n henkilöstä :)


      • mosdkna
        Vaihtoehtonainen kirjoitti:

        Kyse ole mistään sellaisesta. Eikös sitä kaveria voi etsiä tältäkin palstalta? Kun kuitenkin kyse on BB:n henkilöstä :)

        s-posti osoitteena kuumalinja? aika säälittävää,ja ajattelitko että tollanen osote nyt kertoo jo aika paljon, toiv. olen väärässä


      • Vaihtoehtonainen
        mosdkna kirjoitti:

        s-posti osoitteena kuumalinja? aika säälittävää,ja ajattelitko että tollanen osote nyt kertoo jo aika paljon, toiv. olen väärässä

        No, todellakin olet väärässä :D Eikös sen verran huumoria löydy ;) Ei kaikki halua mitään perinteisiä matti.mottonen -osoitteita.
        Oikeus silti jokaisella mielipiteeseensä. Ei vain pitäisi tuomita pelkän sähköpostiosoitteen perusteella ;)

        Ps. ja jos välttämättä tahdot väitellä asiasta enempikin, niin jutellaanpas mesessä lisempi :P


    • jaa

      Kyllä noita epätoivosia sitten löytyy.. kyllä mikassa sen verran munaa on, ettei ihan säälittäviä tapauksia huoli.

      • Vaihtoehtonainen

        Teet mielestäni hätiköityjä mielipiteitä. En ole suinkaan epätoivoinen; tarkoituksenani on lähinnä tutustua Mikaan Mikana (ei puolijulkkiksena) ja kuulla hänen kokemuksiaan BB:stä ja elämästä ylipäänsä.
        Kyse ei siis ole mistään teinin vitsistä, kuten ehkä useimmat teistä on niin saanut ymmärtää.
        Pahoittelen sitä :)


      • kaikki
        Vaihtoehtonainen kirjoitti:

        Teet mielestäni hätiköityjä mielipiteitä. En ole suinkaan epätoivoinen; tarkoituksenani on lähinnä tutustua Mikaan Mikana (ei puolijulkkiksena) ja kuulla hänen kokemuksiaan BB:stä ja elämästä ylipäänsä.
        Kyse ei siis ole mistään teinin vitsistä, kuten ehkä useimmat teistä on niin saanut ymmärtää.
        Pahoittelen sitä :)

        haluvat tutustua julkkiksiin juuri heidän omina itsenään, ei tietenkään sen takia että he ovat julkkiksia eipä tietenkään. jos mika ei olisi osallistunut big brotheriin et kiinnittäisi siihen mitään huomiota kadulle mutta nyt hän on kiinnostava tv-julkkis.


      • Vaihtoehtonainen
        kaikki kirjoitti:

        haluvat tutustua julkkiksiin juuri heidän omina itsenään, ei tietenkään sen takia että he ovat julkkiksia eipä tietenkään. jos mika ei olisi osallistunut big brotheriin et kiinnittäisi siihen mitään huomiota kadulle mutta nyt hän on kiinnostava tv-julkkis.

        Haluaisin tutustua vielä conan o brieniin ja ainiin sitten vaikka johonkin kuumaan hollywood tähteen.

        Tässä on mun osoite.Siis jos te tunnette jotain julkkiksia niin lähettäkää viestiä.Kiitos

        [email protected]


      • Vaihtoehtonainen
        kaikki kirjoitti:

        haluvat tutustua julkkiksiin juuri heidän omina itsenään, ei tietenkään sen takia että he ovat julkkiksia eipä tietenkään. jos mika ei olisi osallistunut big brotheriin et kiinnittäisi siihen mitään huomiota kadulle mutta nyt hän on kiinnostava tv-julkkis.

        Jos vain olisi ollut mitenkään mahdollista tavata Mikaa IRL, niin olisin sen tehnyt.
        Ja kyllä, Mika olisi kääntänyt pääni kadulla jo silloin "tavallisena tallaajana"; nyt tietysti vielä enemmän, koska hän julkisuuden henkilö, mutta en tarkoita, että juuri ja vain siksi. Kyllä itsekin katsot julkisuuden ihmisiä erilailla kuin taviksia.

        Mitä te muuten turhaan vaahtoatte, eiköhän se ole Mikan oma asia, kehen tutustuu ja miten?
        Jollei Mika ole kiinnostunut tutustumaan minuun, niin eihän sille mahda mitään. En sentään odottele kuuta taivaalta :D
        Tämä vain keino yrittää tutustua tuohon fiksuun, kypsään ja hauskaa mieheen :)


    • joka häneen haluaa tällä hetkellä tutustua. Itselläni oli suuri kiusaus laittaa hänelle tekstari menemään henkilökohtaiseen numeroonsa ihan vain "selkään taputteluna", mutta en sitten kehdannut. Aika yllätys oli huomata että Mika ei ollut salannut omaa numeroaan ennen taloon menemistä, ja suorastaan edesvastuutonta tuotantotiimiltä että eivät ole niin saaneet tekemään. Nyt uskallan tämän täällä sanoa koska numeroa ei enään listalla ole. Toivon että muillakin asian huomanneilla olisi tuo maltti ollut, mutta pelkäänpä että ei ja puhelin on laulanut sunnuntaina.

      Sen sijaan jos satun Mikaan joskus baarissa törmäämään niin varmasti menen tervehtimään; Kätellä tahtoisin joskus miestä...

      • oletko?

        Rakastunut Mikaan eli oletko HOMO.


      • oletko? kirjoitti:

        Rakastunut Mikaan eli oletko HOMO.

        Eihän tässä muuta voi päätellä kun kerran haluan suosikkiani käydä tervehtimässä ;)


      • jaldskif

        kuumalinja , vain yli 30 vuotiaalla "sutina täti" sinkku naisella voi olla tollanen maili osote :D ei helv....


      • Vaihtoehtonainen

        Aivan, en ole varmasti ainut, joka haluaa tutustua Mikaan. Tuo tekstiviestin lähetys tuntuisi omalta kohdaltani liian tungettelevalta; siksi annan Mikalle itselleen mahdollisuuden ottaa yhteyttä minuun (siis jos haluaa). Ja realistina kuitenkin otan huomioon myös sen vaihtoehdon, että vaikka Mika olisikin kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia, niin ehkä häntä epäilyttää tällainen (juuri ehkä mediapainotteisista syistä).
        Aion pitää kyllä silmäni auki, jos häneen joskus vaikka jossain törmäisin. Todennäköisyys kuitenkin sille todella olematon, sillä en asu edes samassa kaupungissa.
        Mutta suuri kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta/mielipiteestä. :)


      • Vaihtoehtonainen
        jaldskif kirjoitti:

        kuumalinja , vain yli 30 vuotiaalla "sutina täti" sinkku naisella voi olla tollanen maili osote :D ei helv....

        En ole mikään "yli 30-vuotias sutina täti" vaan kolmannella kymmenellä (siis 20 ) tavallinen perusihana nainen *no niin, ja takertukaa nyt tähänkin ;)*
        Mutta ole hyvä vaan, jos saat revittyä huumoria jutuistani :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe