Minnaa ei enää katsomoon

Viviella.,..

Toivottavasti Minna olisi jo kyllästynyt ilmaantua katsomoon.
Eihä esim, Katikaan siellä pällistele, vaikka olis mukavaa katellakkin Katia.
Iina, Minna, Hanna pitkälle lomalle, jonnekkin kauas missä ei kamerat toimi.
Kati, Timo, Jani ja Antti S paikalle.

6

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut paitsi

      Kathy olivatkin paikalla talkshowssa. Ei vaan näytetty kuin Timoa ja Minnaa.
      Eihän se Minna ole siellä aiemmin ollutkaan, antaa rouvan tulla vaan katsomaan Terhin putoamista. Ja finaaliinkin.

      • Juupasjuu

        sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.


      • mieltä
        Juupasjuu kirjoitti:

        sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.

        vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.

        Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin.


      • vaivaudu tulemaan
        mieltä kirjoitti:

        vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.

        Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin.

        Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!


      • elovena
        vaivaudu tulemaan kirjoitti:

        Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!

        Totuus on,että Kati on ainoa joka ei halua vängätä julkisuuteen.Nämä muuthan,varsinkin Minna ja Hanna oikein pyrkii sinne.


    • tottakai ne jotka asuvat lähempänä pääsevätkin tulemaan helpommin.eikä ne katia sielä mitään dissaa.varmasti on pyydetty paikalle mutta ei vaan päässyt/viitsnyt jyväskylästä asti tulla.
      Kiva oli kuitenkin kuulla että kaikki kilpailijat ovat paikalla viimeisessä jaksossa=).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe