Toivottavasti Minna olisi jo kyllästynyt ilmaantua katsomoon.
Eihä esim, Katikaan siellä pällistele, vaikka olis mukavaa katellakkin Katia.
Iina, Minna, Hanna pitkälle lomalle, jonnekkin kauas missä ei kamerat toimi.
Kati, Timo, Jani ja Antti S paikalle.
Minnaa ei enää katsomoon
6
978
Vastaukset
- muut paitsi
Kathy olivatkin paikalla talkshowssa. Ei vaan näytetty kuin Timoa ja Minnaa.
Eihän se Minna ole siellä aiemmin ollutkaan, antaa rouvan tulla vaan katsomaan Terhin putoamista. Ja finaaliinkin.- Juupasjuu
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
- mieltä
Juupasjuu kirjoitti:
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin. - vaivaudu tulemaan
mieltä kirjoitti:
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin.Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
- elovena
vaivaudu tulemaan kirjoitti:
Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
Totuus on,että Kati on ainoa joka ei halua vängätä julkisuuteen.Nämä muuthan,varsinkin Minna ja Hanna oikein pyrkii sinne.
tottakai ne jotka asuvat lähempänä pääsevätkin tulemaan helpommin.eikä ne katia sielä mitään dissaa.varmasti on pyydetty paikalle mutta ei vaan päässyt/viitsnyt jyväskylästä asti tulla.
Kiva oli kuitenkin kuulla että kaikki kilpailijat ovat paikalla viimeisessä jaksossa=).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 772704
- 1762363
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362125- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241