Toivottavasti Minna olisi jo kyllästynyt ilmaantua katsomoon.
Eihä esim, Katikaan siellä pällistele, vaikka olis mukavaa katellakkin Katia.
Iina, Minna, Hanna pitkälle lomalle, jonnekkin kauas missä ei kamerat toimi.
Kati, Timo, Jani ja Antti S paikalle.
Minnaa ei enää katsomoon
6
1005
Vastaukset
- muut paitsi
Kathy olivatkin paikalla talkshowssa. Ei vaan näytetty kuin Timoa ja Minnaa.
Eihän se Minna ole siellä aiemmin ollutkaan, antaa rouvan tulla vaan katsomaan Terhin putoamista. Ja finaaliinkin.- Juupasjuu
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
- mieltä
Juupasjuu kirjoitti:
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin. - vaivaudu tulemaan
mieltä kirjoitti:
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin.Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
- elovena
vaivaudu tulemaan kirjoitti:
Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
Totuus on,että Kati on ainoa joka ei halua vängätä julkisuuteen.Nämä muuthan,varsinkin Minna ja Hanna oikein pyrkii sinne.
tottakai ne jotka asuvat lähempänä pääsevätkin tulemaan helpommin.eikä ne katia sielä mitään dissaa.varmasti on pyydetty paikalle mutta ei vaan päässyt/viitsnyt jyväskylästä asti tulla.
Kiva oli kuitenkin kuulla että kaikki kilpailijat ovat paikalla viimeisessä jaksossa=).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477