Ikuisuuskeskustelu

mario

Noniin, nyt aloitetaan sitten pitkä keskustelu, jossa jokainen voi olla eri mieltä: mikä on paras Zelda-peli? Itse olen pelannut seuraavia Zeldoja: Zelda 2, TLttP,... jatkan myhemmin, pitää mennä.

18

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeldarulez

      aLttP on paras!!

    • milaaaaaaa

      OOT on paras.

    • The Legend of Zelda: Ocarina of Time tietysti. 10 !!!!!!!!

    • huskie

      Siinähän se jo tuliki. Mulla on toi peli mutta ei N64:sta, että voisin pelata. Ehkä siitäkin tulis joskus Dual Screenille versio..:P

    • mario

      Olen siis pelannut Zelda 2, TLttP, Minish Cap ja Four Swords. Kuten näette, en ole mikään Zelda-guru, mutta Zelda-fani kumminkin. Paras näistä on The Link to the Past!

    • zelda

      OOT on paras

    • squirrel

      Paras on se vanhalle kunnon "super nintendo"lle
      (korniksi mennyt nimi ajan mukana. Itse suosittelen välttämään "super", "turbo", "fast"... -tyylisiä nimien etuliitteitä. Ne kun vanhenee ajan kanssa ja alunperin hyväksi tarkoitettu nimi muuttuu vitsiksi)
      tehty "Link to the Past".

      Kunnon Link on 2D ja ylhäältä kuvattu. :)

    • Timezelda

      Ocarina of Time on paras zelda-peli mitä olen pelannut.

    • MrMario

      Täten julistan, että minä olen oikeasti se, joka aloitti tämän keskustelun. Elikkä ennen mario, nyt MrMario!

    • zeldarulez

      The Legend of Zelda: A Link To The Past on ehdottomasti paras!!!

      • landon2

        Ehdottomasti samaa mieltä.


    • Masterzelda

      Tulin siihen tulokseen, että molemmat ovat yhtähyviä: eli The legend of Zelda Ocarina of Time ja The legend of Zelda Majora's Mask ovat yhtähyviä. Lopullinen lista on siis:
      1.The Legend of Zelda Majora's Mask
      1.The Legend of Zelda Ocarina of Time
      3.The Legend of Zelda A Link to The Past
      3.The Legend of Zelda The Wind Waker
      Hyvää joulua ja itsenäisyyspäivää kaikille ja iloista pelaamista!!!=)

      Toivoo: Masterzelda

    • jepjep

      Zelda 1 on huippu ja vaikein tarkoitan nintendon zeldaa, sen jälkeen ocarina of time. onko kukaan samaa mieltä

    • Dichiko98

      parhaat on kuitenkin ÓOT ja WW.(siis Wind Waker)
      sitten pistetään lisää!

      • Dichiko98

        kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
        pistäkää vaan tulemaan!


      • jonnizo
        Dichiko98 kirjoitti:

        kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
        pistäkää vaan tulemaan!

        wind waker on paras


      • dsdasdasdasd
        jonnizo kirjoitti:

        wind waker on paras

        Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.

        Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.

        Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski.


      • .
        dsdasdasdasd kirjoitti:

        Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.

        Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.

        Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski.

        Juuri löysin netistä ps version zelca classicista. hakkasin sitä sen 5h ja pääsin 4 tasoon. Loistava yksinkertainen peli. muita zeldoja en ole pelannutkaan paitsi 8 bittisellä nintendolla linkkiä vaimikäseoli


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe