Noniin, nyt aloitetaan sitten pitkä keskustelu, jossa jokainen voi olla eri mieltä: mikä on paras Zelda-peli? Itse olen pelannut seuraavia Zeldoja: Zelda 2, TLttP,... jatkan myhemmin, pitää mennä.
Ikuisuuskeskustelu
18
1973
Vastaukset
- zeldarulez
aLttP on paras!!
- milaaaaaaa
OOT on paras.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time tietysti. 10 !!!!!!!!
- huskie
Siinähän se jo tuliki. Mulla on toi peli mutta ei N64:sta, että voisin pelata. Ehkä siitäkin tulis joskus Dual Screenille versio..:P
- mario
Olen siis pelannut Zelda 2, TLttP, Minish Cap ja Four Swords. Kuten näette, en ole mikään Zelda-guru, mutta Zelda-fani kumminkin. Paras näistä on The Link to the Past!
- zelda
OOT on paras
- squirrel
Paras on se vanhalle kunnon "super nintendo"lle
(korniksi mennyt nimi ajan mukana. Itse suosittelen välttämään "super", "turbo", "fast"... -tyylisiä nimien etuliitteitä. Ne kun vanhenee ajan kanssa ja alunperin hyväksi tarkoitettu nimi muuttuu vitsiksi)
tehty "Link to the Past".
Kunnon Link on 2D ja ylhäältä kuvattu. :) - Timezelda
Ocarina of Time on paras zelda-peli mitä olen pelannut.
- MrMario
Täten julistan, että minä olen oikeasti se, joka aloitti tämän keskustelun. Elikkä ennen mario, nyt MrMario!
- zeldarulez
The Legend of Zelda: A Link To The Past on ehdottomasti paras!!!
- landon2
Ehdottomasti samaa mieltä.
- Masterzelda
Tulin siihen tulokseen, että molemmat ovat yhtähyviä: eli The legend of Zelda Ocarina of Time ja The legend of Zelda Majora's Mask ovat yhtähyviä. Lopullinen lista on siis:
1.The Legend of Zelda Majora's Mask
1.The Legend of Zelda Ocarina of Time
3.The Legend of Zelda A Link to The Past
3.The Legend of Zelda The Wind Waker
Hyvää joulua ja itsenäisyyspäivää kaikille ja iloista pelaamista!!!=)
Toivoo: Masterzelda - jepjep
Zelda 1 on huippu ja vaikein tarkoitan nintendon zeldaa, sen jälkeen ocarina of time. onko kukaan samaa mieltä
- Dichiko98
parhaat on kuitenkin ÓOT ja WW.(siis Wind Waker)
sitten pistetään lisää!- Dichiko98
kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
pistäkää vaan tulemaan! - jonnizo
Dichiko98 kirjoitti:
kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
pistäkää vaan tulemaan!wind waker on paras
- dsdasdasdasd
jonnizo kirjoitti:
wind waker on paras
Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.
Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.
Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski. - .
dsdasdasdasd kirjoitti:
Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.
Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.
Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski.Juuri löysin netistä ps version zelca classicista. hakkasin sitä sen 5h ja pääsin 4 tasoon. Loistava yksinkertainen peli. muita zeldoja en ole pelannutkaan paitsi 8 bittisellä nintendolla linkkiä vaimikäseoli
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086