Ikuisuuskeskustelu

mario

Noniin, nyt aloitetaan sitten pitkä keskustelu, jossa jokainen voi olla eri mieltä: mikä on paras Zelda-peli? Itse olen pelannut seuraavia Zeldoja: Zelda 2, TLttP,... jatkan myhemmin, pitää mennä.

18

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeldarulez

aLttP on paras!!

• milaaaaaaa

OOT on paras.

• The Legend of Zelda: Ocarina of Time tietysti. 10 !!!!!!!!

• huskie

Siinähän se jo tuliki. Mulla on toi peli mutta ei N64:sta, että voisin pelata. Ehkä siitäkin tulis joskus Dual Screenille versio..:P

• mario

Olen siis pelannut Zelda 2, TLttP, Minish Cap ja Four Swords. Kuten näette, en ole mikään Zelda-guru, mutta Zelda-fani kumminkin. Paras näistä on The Link to the Past!

• zelda

OOT on paras

• squirrel

Paras on se vanhalle kunnon "super nintendo"lle
      (korniksi mennyt nimi ajan mukana. Itse suosittelen välttämään "super", "turbo", "fast"... -tyylisiä nimien etuliitteitä. Ne kun vanhenee ajan kanssa ja alunperin hyväksi tarkoitettu nimi muuttuu vitsiksi)
      tehty "Link to the Past".

Kunnon Link on 2D ja ylhäältä kuvattu. :)

• Timezelda

Ocarina of Time on paras zelda-peli mitä olen pelannut.

• MrMario

Täten julistan, että minä olen oikeasti se, joka aloitti tämän keskustelun. Elikkä ennen mario, nyt MrMario!

• zeldarulez

The Legend of Zelda: A Link To The Past on ehdottomasti paras!!!

• landon2

Ehdottomasti samaa mieltä.

• Masterzelda

Tulin siihen tulokseen, että molemmat ovat yhtähyviä: eli The legend of Zelda Ocarina of Time ja The legend of Zelda Majora's Mask ovat yhtähyviä. Lopullinen lista on siis:
      1.The Legend of Zelda Majora's Mask
      1.The Legend of Zelda Ocarina of Time
      3.The Legend of Zelda A Link to The Past
      3.The Legend of Zelda The Wind Waker
      Hyvää joulua ja itsenäisyyspäivää kaikille ja iloista pelaamista!!!=)

Toivoo: Masterzelda

• jepjep

Zelda 1 on huippu ja vaikein tarkoitan nintendon zeldaa, sen jälkeen ocarina of time. onko kukaan samaa mieltä

• Dichiko98

parhaat on kuitenkin ÓOT ja WW.(siis Wind Waker)
      sitten pistetään lisää!

• Dichiko98

kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
        pistäkää vaan tulemaan!

• jonnizo
        Dichiko98 kirjoitti:

kertokaa,mitkä oli parhaat *Cameo*-ilmestymisiä Zeldoissa. ainakin mun mielestä paras on Soul Calibur-pelissä olleen Zelda-hahmojen taistelut.
        pistäkää vaan tulemaan!

wind waker on paras

• dsdasdasdasd
        jonnizo kirjoitti:

wind waker on paras

Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.

Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.

Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski.

• .
        dsdasdasdasd kirjoitti:

Ocarina of Time mullisti siihen aikaan maailman.. Mutta nyt toivon, että kun se seuraava zelda peli joskus nyt tulisi, niin se tulisi jollekin uudelle nintendo laitteelle ja kunnon blurayna jo, koska jos näin kävisi niin sen jälkeen ei olisi mitään ongelmaa sanoa, mikä on paras zelda kautta aikain.

Sitä toivon, olettaen tietysti, että sisältökin pelissä yltää vähintään samoille tasoille entisten pelien kanssa. Mutta nykyisenä ps3:n käyttäjänä voin sanoa, että Wii on niin heikko konsoli verrattuna siihen, että nintendo tarvitsee uuden konsolin ennen uutta zelda peliä. Tuo erilaisten lisävaruste "härpäkkeiden" määrä tuossa wiissa on jotain aivan käsittämättömän hirveää sekamelskaa.

Huonoin zelda on mielestäni aika helppo sanoa. Siis näistä keulalinjan konsoleille tehdyistä. Se on majoras maski.

Juuri löysin netistä ps version zelca classicista. hakkasin sitä sen 5h ja pääsin 4 tasoon. Loistava yksinkertainen peli. muita zeldoja en ole pelannutkaan paitsi 8 bittisellä nintendolla linkkiä vaimikäseoli

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe