Oisko 10w30 mineraaliöljy omiaan: e-kadetti -84 1.2s koneella, keväällä ostin kesäautoksi mutta kun pelittää niinku paremmatki autot: ei raskunut myydä, öljyt pitäisi jo vaihtaa, ei vain ole tiedossa mitä öljyä tällä hetkellä koneessa.
Moottoriöljyistä
olli kuhta
3
462
Vastaukset
- Nisti
ihan sama mitä sinne laitat, kunhan jotain öljyvksi luokiteltavaa on. Noin vanhassa masiinassa kaikki paikat vuotaa ja huohottaa jo niin paljon, ettei laadulla ole väliä (kallista)
- olli kuhta
on moottori: eipä ole vuoto-ongelmia: jotain pientä törstettä mutta siisti kone ja siisti käyntinen vaikka tankokone onkin.
ikäiseen sopii melkein mikäöljy vaan kunhan et laita kierreöljyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297