Eikös olekin söpö?

Hekotius

14

771

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mikäpä ei olisi,ainoat joista en pidä on shar peit ja se maailman rumin koira :)

• kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.

• Hekotius

suomenpystykorvasta (mielikuvan takia) enkä monista vinttikoirista (puikulanaamat) =)

• Hekotius
        umalehtinen kirjoitti:

kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.

mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D

• umalehtinen kirjoitti:

kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.

en silloinkaan muistuta maailman ruminta koiraa,ennemmin jopa shar peita :)

• Hekotius kirjoitti:

mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D

hyöty irti :)ajattele miten kätevää siinä vatsanahassa on kuskata vaikkapa pyykkejä ;)ja äkkiä se ainaskin multa on aina kutistunut enkä ole kyllä mikään jumppa tyyppi.

• Hekotius kirjoitti:

kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.

• umalehtinen kirjoitti:

kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.

nyt vähän positiivisempi kuva meille ;)tai kasvetaan isoiksi muttei aikuisiksi :)

• Hekotius
        umalehtinen kirjoitti:

No johan on rohkaisevaa tekstiä =) Pitää hankkiutua vanhempana sopivan pullukaksi niin, ettei ne jutut muutu rukkasiksi ja niiden välistä löytyisi ainakin jotain muuta kuin pelkkä napa :D

• ...on kuin mikä =) Mutta tosiaan, harvapa koira on vauvana ruma =P

• insuliini

tua on varmaan söpöin mitä tuosta rodusta sitten olen aikoihin nähnyt katellut oon kamuille ym. mutta ei sitten noin söpöö että on ollut hyvä valinta ja tuuri teillä! :D =)

• exultimus

Ja iloisen näköinen.

• sudenkorento75

suhteettoman suuria korvia...onkos pikkuinen juonut redbullia (sekun antaa siivet) :-)
      On suloinen ei voi mitään...

• Koirakko

vaan komiasti pystyssä vaikka on noin pieni;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1746
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      912
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      906
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      811
    5. 60
      668
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      546
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      541
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      527
    Aihe