Paint Shop Pro, mistä?

hölmö :D

Eli, mulla on ollut koneella Paint Shop Pro 8 ja 9, jotka ovat olleen trial versioita. Sitä uusinta Paint Shop Pro X (tai 10) en saa koneelle kun mun windows on Me, ja ei tolla pelitä (jos ihmettelette miksi, niin aika vanha kone ja xp tuskin toimii.. tai jos toimii on pirun hidas..)

Eli siis kysymys kuuluukin, mistä saisin tämän Paint Shop Pro:on esim. 7,6,5.. onko näitä edes? Jos on vain trial niin ok.. Kaikista mahtavinta olis jos joku tietää mistä ton ohjelman saisi loppu iäkseen koneelle (paitsi kaupasta..) Mikä tahansa käy, paitsi se uusin :)

Kiitos!!

12

8463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaksi

Paint Shop Pro 7:n laillisen version saa parinkymmmenen punnan hintaan ( postikulut)
      esim www.amazon.co.uk :n verkkokaupasta.

Myös Saksan www.amazon.de :stä saattaa löytää vielä engl.kielistä versiota suunnilleen samaan hintaan.

PSP 7 on aika lailla kevyempi vanhalle koneelle kuin 8- ja 9-versiot.

Corelin uusi X-versio on puolestaan paljon pari aikaisempaa kevyempi ja joutuisampi: todella hyvä.

• Pelrselrele

Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)

• `nlli
        Pelrselrele kirjoitti:

Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)

hahaha , vittttu oot pelle -.-'''

• olisi tosi kivaa

jos joku antaisi mulle loppuelämän ajan 1000e joka kuukausi. mutta kuka antaa? miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi tuote, joka maksaa...

Varsinkin kun tuotteen hinta on noin 100 e.

• teknopupu
    • kysyjä2

onko tuo ohjelma ilmainen??

• hiii

ei

• vovitunvittu

7000 katsojaa tällä paskalla mitä helvettiä?

• ernfehlt
    • ghjkl4

MUiostaako kukaan mihin versioon asti psp OLI ILMAINEN?
      Jasc myytiin vuonna 2004, olisko siihen saakka?

Itselläni on ollut ilmainen vesio käytössä ja joku versio oli aikoinaan muistitikun mukana lahjana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      113
      7097
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5251
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3230
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      36
      2302
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1138
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe