Paint Shop Pro, mistä?

hölmö :D

Eli, mulla on ollut koneella Paint Shop Pro 8 ja 9, jotka ovat olleen trial versioita. Sitä uusinta Paint Shop Pro X (tai 10) en saa koneelle kun mun windows on Me, ja ei tolla pelitä (jos ihmettelette miksi, niin aika vanha kone ja xp tuskin toimii.. tai jos toimii on pirun hidas..)

Eli siis kysymys kuuluukin, mistä saisin tämän Paint Shop Pro:on esim. 7,6,5.. onko näitä edes? Jos on vain trial niin ok.. Kaikista mahtavinta olis jos joku tietää mistä ton ohjelman saisi loppu iäkseen koneelle (paitsi kaupasta..) Mikä tahansa käy, paitsi se uusin :)

Kiitos!!

12

8496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaksi

      Paint Shop Pro 7:n laillisen version saa parinkymmmenen punnan hintaan ( postikulut)
      esim www.amazon.co.uk :n verkkokaupasta.

      Myös Saksan www.amazon.de :stä saattaa löytää vielä engl.kielistä versiota suunnilleen samaan hintaan.

      PSP 7 on aika lailla kevyempi vanhalle koneelle kuin 8- ja 9-versiot.

      Corelin uusi X-versio on puolestaan paljon pari aikaisempaa kevyempi ja joutuisampi: todella hyvä.

      • Pelrselrele

        Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)


      • `nlli
        Pelrselrele kirjoitti:

        Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)

        hahaha , vittttu oot pelle -.-'''


    • olisi tosi kivaa

      jos joku antaisi mulle loppuelämän ajan 1000e joka kuukausi. mutta kuka antaa? miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi tuote, joka maksaa...

      Varsinkin kun tuotteen hinta on noin 100 e.

    • teknopupu
    • kysyjä2

      onko tuo ohjelma ilmainen??

      • hiii

        ei


    • vovitunvittu

      7000 katsojaa tällä paskalla mitä helvettiä?

    • ernfehlt
    • ghjkl4

      MUiostaako kukaan mihin versioon asti psp OLI ILMAINEN?
      Jasc myytiin vuonna 2004, olisko siihen saakka?

      Itselläni on ollut ilmainen vesio käytössä ja joku versio oli aikoinaan muistitikun mukana lahjana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe