tuntui ensimmäistä kertaa siltä,ettän mulla on jokin syy elää vaikka menetinkin lapseni...olo on edelleen kamala,mutta mun on jaksettava niin itseni kuin muidenkin vuoksi.
En ole käynyt lapsemme hautajaisten jälkeen ulkona,mutta tänään otin "lapseni" meidän kissan,joka on kovin tärkeä minulle ja lähdimme yhdessä,kissa ja minä metsään kävelemään.
En jaksanut kovin pitkää lenkkiä tehdä,mutta nousin mäen harjanteellee joka aika korkealla ja tajusin olevani lähellä taivasta...lähellä mun pientä poikaani ja jälleen tuli se raskas kipu,menetyksen tuska kipeästi pintaan...itkin ääneen ja huusin,mä huusin Miksi? MIKSI? Miksi mun poikani otettiin multa pois....mielummin olisin itse kuollut...mutta tajusin että näin se ei ole,mulla on syy elää sitten kai.
Kaikella on tarkoituksensa,vaikka niitä ei ihmisjärjellä kykene käsittelemään.
Pidätte mua varmaan aivan pimahtaneena,en jaksa päiviä läpi ilman lievää lääkitystä...kai se vaikuttaa jotenkin mun mielialaani.
Mieheni painaa töissä,se on kai sen yritys päästä tuskasta...hakaa nyrkkisäkkiä kaikkien voimiensa takaa ja itkee lohduttomasti.
Lohdutamme toisiamme....
Katson käsissäni viimeistä pojastani otettua 4D ultrakuvaa ja voi vain todeta...se oli niin kaunis poika...mun pieni enkelini....
tänään...
3
711
Vastaukset
- kysyisin vaan
Koita jaksaa. Helppoa se ei ole. Minäkin, kun lapseni kuoli, itkin ja itkin. Surin ja surin. Kaikki menetti hetkeksi merkityksen, mutta sitten pääsin yli. En halua menettää toivoa. Haaveilen vieläkin saavani lapsen, toivon sitä hartaasti ja olen kiitollinen, jos se minulle lahjoitetaan.
Kuinka pitkällä sinun raskautesi oli?- tiitu
tuolloin 35 3...eli pitkällähän se oli.
Jaksamisia myös sinulle!!! - joulumamma86
tiitu kirjoitti:
tuolloin 35 3...eli pitkällähän se oli.
Jaksamisia myös sinulle!!!Mun ei nyt tosiaankaan ole tarkoitus lisätä sun tuskaas joten voit kyllä jättää vastaamatta, jos haluat :/
Olisin vain kiinnostunut tietämään mihin lapsesi kuoli? Mikä siis oli syynä kun oli jo noin pitkällä?
Voimia toivon sulle. Mahdotonta ymmärtää miltä susta tuntuu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804