mun galleriasivuilta

löytyy uusi upea kuvamanipulaatio kaikille uteliaille :)

19

828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...itse en saa yhtään kuvaa menemään läpi vaikka olen yrittänyt? En kyllä ole mikään haka näiden koneiden kanssa.

• töppö,

miten löydän galleriasivusi.en osaa etsiä kenenkään galleriaa

• mun nimimerkkiä vaikka siinä etusivulla :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

mun nimimerkkiä vaikka siinä etusivulla :)

onko se galleria se jossa sinä seisot 3 koiran kanssa.ja jossa on juttua sinusta.anteeksi hirveesti tyhmyyteni

• töppö, kirjoitti:

onko se galleria se jossa sinä seisot 3 koiran kanssa.ja jossa on juttua sinusta.anteeksi hirveesti tyhmyyteni

juuri se se on ;)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

juuri se se on ;)

onko se yksi koira lyhytkarvainen kiinan pystykorva vai onko se pentu se musta

• töppö, kirjoitti:

onko se yksi koira lyhytkarvainen kiinan pystykorva vai onko se pentu se musta

se on pitkäkarvainen kiinanpystäri ja musta on newfoundlandinkoira :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

Vielä kysyn onko nuo lisätty tuohon kuvankäsittelyohjelmalla.ei se tietenkään paha ole yritän vain selvittää "nerouteni" asteen kun en kerran tuntenut rotua.

• töppö, kirjoitti:

Vielä kysyn onko nuo lisätty tuohon kuvankäsittelyohjelmalla.ei se tietenkään paha ole yritän vain selvittää "nerouteni" asteen kun en kerran tuntenut rotua.

kunnon ohjelmaa koneelle asennettuna joten ihan on leikeltyjä kuvia,siksi pentukin vähän lyhytkarvaiselta voi näyttää :)

• töppö,
        davalyan kirjoitti:

kunnon ohjelmaa koneelle asennettuna joten ihan on leikeltyjä kuvia,siksi pentukin vähän lyhytkarvaiselta voi näyttää :)

nuo on siis skannerilla laitettu.en paljo itse osaa koneesta mitään mutta yritän opetella tuota kuvankäsittelyä ja myös skannausta.

• töppö, kirjoitti:

nuo on siis skannerilla laitettu.en paljo itse osaa koneesta mitään mutta yritän opetella tuota kuvankäsittelyä ja myös skannausta.

kanssa että tuo ukko laittais tuon kunnon kuvankäsittelyohjelman koneelle kun sellainen kerran on olemassa,olisi varmasti hyödyllinen kun alkaa niitä kotisivuja väsäämään :)

• davalyan kirjoitti:

ja sen pystärin minä sinulta vielä kyllä v... .
        Ajattelin vain oletko käyttänyt meidän trimmausohjetta????? Kuten tulevaisuudessa voin lähettää sulle sen henk.koht. ryppyvoide reseptin ennenkuin kulahdat.

• umalehtinen kirjoitti:

ja sen pystärin minä sinulta vielä kyllä v... .
        Ajattelin vain oletko käyttänyt meidän trimmausohjetta????? Kuten tulevaisuudessa voin lähettää sulle sen henk.koht. ryppyvoide reseptin ennenkuin kulahdat.

ehkä seuraan kuitenkin vielä jaah,hmm,noin 20 vuotta että tehoaako se ryppyvoide sinuun,sitten voin lainata respaa ;)

• mindetys

Tulee itelle koirakuume kun kattelee muitten koiria..todella suloisia!:)

• saisi katsella toisten koirista kuvia,ei sovi ainakaan mulle ;) vaikka rodut on rajallisia mitä itse ottaisin,niin ei johdu ulkonäöstä vaan käyttötarkoituksesta tai sellaisista,näön perusteella kelpaisi melkein kaikki :)

• mindetys
        davalyan kirjoitti:

saisi katsella toisten koirista kuvia,ei sovi ainakaan mulle ;) vaikka rodut on rajallisia mitä itse ottaisin,niin ei johdu ulkonäöstä vaan käyttötarkoituksesta tai sellaisista,näön perusteella kelpaisi melkein kaikki :)

Mie voisin ottaa vaikka kaikki maailman koirat jos se ois mahdollista:)
        Mieli muuttuu todella nopeasti lempparirotujen suhteen..nyt on kuitenkin pitänyt paikkansa Dobermann, welsh corgi pembroke ja leonberginkoira:D
        Ehkä mie sen corgin voisin hankkia..ois sopivan pikkunen nykyiseen asuntoon:)

• mindetys kirjoitti:

Mie voisin ottaa vaikka kaikki maailman koirat jos se ois mahdollista:)
        Mieli muuttuu todella nopeasti lempparirotujen suhteen..nyt on kuitenkin pitänyt paikkansa Dobermann, welsh corgi pembroke ja leonberginkoira:D
        Ehkä mie sen corgin voisin hankkia..ois sopivan pikkunen nykyiseen asuntoon:)

mahtuu melkein minne vaan ja on mukava,noista gorgien,gööttien,mäyristen ym mallisista haluaisin,iik,tunnustanko Bassetin :)
        ne on niin ihania lerppa lurppa korvia,varsinkin pentuna :)

• Shirie

Heh ... kaikki "nallet" kelpaisivat mullekin. Upeita. Nii ja huomenta vaan!

• suomi,tai ainakin yleiset koirat:) ai että tykkään yleisistä koirista,se on niin sopiva...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5595
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2942
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2601
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      22
      2191
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1329
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1203
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90