Olen pitkä, hoikka, ristiverinen (blondannut vuosia), siniset silmät. Temperamenttia löytyy liikaakin... Suorapuheinen, puhelias, herkkäkin puoli löytyy, taiteellinen, kiinnostunut mm. astrologiasta.
Miehet ihastuvat suorapuheisuuteeni ja näitä miehiä on joka merkistä edustajia. En ole helpoimpia suhteessa. Tarvitsen kehuja, kuten jokainen nainen =) En pidä muiden mustasukkaisuudesta, mutta olen sitä kuitenkin itse. Liikun paljon mutta osaan olla myös kotona.
Arvauksia
14
987
Vastaukset
- sinä
NEITSYT???
- vaikka
härkä tai vaaka???
- analyysi
"Olen pitkä, hoikka, ristiverinen (blondannut vuosia), siniset silmät."
-Nämä seikat yksistään eivät kerro mitään, korkeintaan laskuista voitaisiin pudottaa syvän talven merkkejä.
"Temperamenttia löytyy liikaakin..."
-Oinas, härkä
"Suorapuheinen, puhelias, herkkäkin puoli löytyy, taiteellinen, kiinnostunut mm. astrologiasta."
-Nämä tuntomerkit sopivat oinaaseen, härkään, vesimieheen, mikseivät myös kaksoseen tai kauriiseen.
"Miehet ihastuvat suorapuheisuuteeni ja näitä miehiä on joka merkistä edustajia. En ole helpoimpia suhteessa. Tarvitsen kehuja, kuten jokainen nainen =) En pidä muiden mustasukkaisuudesta, mutta olen sitä kuitenkin itse. Liikun paljon mutta osaan olla myös kotona."
-Vesimies tai oinas.
--------------------------------------------------
Lopullinen arvaukseni on, että olet oinas! - Poison
...leijona?
- taidat olla
Jousimies.
- Muu olisi
kuin leijona, kehu minua, nuole minua, olen vastustamaton, tarvitsen aurinkoa!
- ARVAAN
Täytyy olla ehdottomasti leijona. Niin tutulta kuulostaa. En itse ole leijona mutta tunnen erään joka on, ja kuvaus passaa häneen täydellisesti.
- Triton
Epäilen tulimerkkiä, sillä eloisuus ja suorapuheisuus viittaa siihen. Toki Skorpionikin kävisi... Mutta jotenkin minulle tulee Jousimies mieleen, vaikka se onkin minulle vähän oudompi merkki.
Laitetaan että jompikumpi. :I - Adawasson
jousimies?
- sara
ilmiselvästi vesimies
- Ensimmäinen
sen verran, että kaikki leijonan veikkaajat ovat menneet metsään =)
- :))
But who cares?
- ne, jotka
ovat muutenkin kiinnostuneita horoskoopeista??!! Eihän sinun tarvitse olla!!
- kuten, jotkut epäilivät
vesimies olen! En todellakaan koe olevani tyypillinen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376