Puhutaanko tuning-piireissä asiallisesta autoilusta kuinka yleisesti?
En halua yleistää, mutta omalla kohdallani suuri osa autoöykkäreistä, eli niistä jotka ohittelevat vaarallisesti ja aiheuttavat muitakin vaaratilanteita, ovat tuning-autoja. (Sen näkee merkeistä ja yleensä myös tarroista).
Miten tuning-harrastajat suhtautuvat tuning-harrastukselle huonoa mainosta olevaan öykkäröintiin?
En väitä että kaikki olisivat kuvaillun laisia, ajattelin vain, että ehkä kannattaisi panostaa positiiviseen julkisuuskuvaan.
Itse en osaa tehdä autolle muuta kuin tankata, ja tuning nyt on pitkälle käsityöharrastus - eli hyvä asia.
Näin suurta yleisöä edustavana, ajattelin ehdottaa, että alkaisitte kampanjoida myös sujuvan liikenteen puolesta, jotta liika fallostelu ja testosteroni saataisiin Suomen teiltä pois.
Puhutaanko TUNING-piireissä...
2
567
Vastaukset
- lol gg
joo no oma tuning käsitykseni on kanssa aikalailla sama kuin sinullakin. itse päästän monesti jalankulkijan suojatien yli ja joskus saa ihan huvittavia ilmeitäkin, kun kaikki olettaa että mä en ainakaan päästäisi vaan ajan yli :D
- Tu(u)nari
Ihmisillä on tunigista täysin väärä kuva ja liian usein tuning ja kaahaus samaistetaan. Vaikka auto näyttää hienolta ei se sitä tarkoita että sillä ajetaan kovaa. Itse ainakin varon autoani enemmän ja näin hieman nopeudet saattavat joskus laskea.
Vääristynyt kuva taitaa johtua siitä että tuning autot huomataan helposti ja jos yksi tekee jotain tyhmää kaikki saavat siitä kärsiä.
Kyllä liikenteessä ainakin omassa koti kaupoungissani enemmän öykkäröivät keski ikäiset ja keskivertoa isommalla/kalliimmalla autolla ajavat mies henkilöt.
Vaarallinen ohituskin on suhteellinen käsite ja harvemmin ohituksen "vaarallisuudesta" saa oikeaa kuvaa jos näkee ohituksen jotain muusta kuin ohitettavasta, ohittavasta tai vastaan tulevasta autosta.
Itse harvemmin olen nähnyt tuning autoa öykkäröimässä liikenteessä. Yleensä nämä mesoavat autot ovat kaikkea muuta kuin tuning autoja. Vääristynyt kuva tuningista aiheuttaa sen että jokainen auto missä on nuori kuski, karvanopat hajukuusi ja pitää kovaa ääntä mielletään tuning autoksi ja näin ei asia todellakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394