Madonnan biisiin Hang Up on lainattu pohjaksi Gimme,Gimme,Gimme. Radiossa sanottiin että tämä on toinen kerta kun Abba on lainannut musiikkiaan käytettäväksi toisen käyttöön. Tietääkö kukaan kuka se ensimmäinen lainaaja on ja mikä biisi?
Kuka muu lainannut Abba musaa
4
759
Vastaukset
- Bbaa
Se oli sellanen teinipoppoo kun A-Teens..
- Migge1975
Vaan Fugees lainasi jotain Abban biisiä kymmenen vuotta sitten. En muista mitä biisiä mutta kuitenkin.
The Name Of The Game-biisiä. Kyseinen Fugeesin biisi oli Rumble In The Jungle.
- Sommarmemme
Eikös Stig Anderson ottanut niin paljon pulttia "Dancing Queenin" sämpläyksestä KLF edeltäneestä bändistä Justified Ancients of Mu Mun toimesta niiden levyn joutuneen julkaisukieltoon?
Tätä on puitu aikoinaan Rockradiossa /Mafian alkuaikoina, voi muuten olla, että minulla on K7:lla se hyllytetty sämpläysnäyte, joka ei totisesti ollut Stigun mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978