Madonnan biisiin Hang Up on lainattu pohjaksi Gimme,Gimme,Gimme. Radiossa sanottiin että tämä on toinen kerta kun Abba on lainannut musiikkiaan käytettäväksi toisen käyttöön. Tietääkö kukaan kuka se ensimmäinen lainaaja on ja mikä biisi?
Kuka muu lainannut Abba musaa
4
791
Vastaukset
- Bbaa
Se oli sellanen teinipoppoo kun A-Teens..
- Migge1975
Vaan Fugees lainasi jotain Abban biisiä kymmenen vuotta sitten. En muista mitä biisiä mutta kuitenkin.
The Name Of The Game-biisiä. Kyseinen Fugeesin biisi oli Rumble In The Jungle.
- Sommarmemme
Eikös Stig Anderson ottanut niin paljon pulttia "Dancing Queenin" sämpläyksestä KLF edeltäneestä bändistä Justified Ancients of Mu Mun toimesta niiden levyn joutuneen julkaisukieltoon?
Tätä on puitu aikoinaan Rockradiossa /Mafian alkuaikoina, voi muuten olla, että minulla on K7:lla se hyllytetty sämpläysnäyte, joka ei totisesti ollut Stigun mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731