Boikotoimme palvelua 13 - 13:30

Shirie

Koska Tarkoitus-Pyhittää-Keinot -markkinointi on mielestämme terrorismia. Tällä palstalla esitetään turkisvienti.fi -kampanjaa.

18

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visitingPlanet

lakossa olen!

• mindetys

Näin teemme!!

• Anne-Doggi

!!!

• vaikka olinkin sakinpetturi ja kävin Rostenilla ja torilla juuri silloin. Kun on leipää ja hedelmiä sekä kasviksia jakasaa paremmin boikotoidakkin.

• hoitaa kotia

hyvä kun vähän aikaa olette poissa koneelta niin tulee perheestäkin pidettyä huolta

• wuffis

Nyt on mainos pois. Voinemme kai kiittää tästä ylläpitoa:)

• Anne-Doggi

Kyllä se mainos edelleen on tuossa "Yleistä koirista" palstalla... joten ei todellakaan kiitetä ylläpitoa mistään. Päinvastoin!

• wuffis
        Anne-Doggi kirjoitti:

Kyllä se mainos edelleen on tuossa "Yleistä koirista" palstalla... joten ei todellakaan kiitetä ylläpitoa mistään. Päinvastoin!

Ei kyllä mulla näy vaikka kuinka selasin palstaa taakse ja eteenpäin??? Kummallista touhua.

• Anne-Doggi

Eli näkyy vain tuossa palsta-kohdalla. Uskomatonta,että se on vieläkin siinä...

• wuffis

Ei näy vaikka F5:sta hakkaisi kuinka ja paljon. Miten se muilla voi näkyä jos mulla ei näy, muut mainokset kyllä näkyy.

En mä nyt yritä hankala olla mutta...

• Anne-Doggi
        wuffis kirjoitti:

Ei näy vaikka F5:sta hakkaisi kuinka ja paljon. Miten se muilla voi näkyä jos mulla ei näy, muut mainokset kyllä näkyy.

En mä nyt yritä hankala olla mutta...

tuossa, mutta ikävä kyllä kyseinen mainos pyörii tuolla edelleen mukana.. Vaikka mielummin en enää näkisi sitä koskaan..

• Anne-Doggi

Tuo sun kommentti sai mut kerrankin nauramaan ja kunnolla... ! H*lvetin hyvä kommentti! X)

• wuffis
        Anne-Doggi kirjoitti:

tuossa, mutta ikävä kyllä kyseinen mainos pyörii tuolla edelleen mukana.. Vaikka mielummin en enää näkisi sitä koskaan..

Kyllähän sä välillä tosiaan näkyy. Moraalitonta toimintaa ja mainontaa.

• Anne-Doggi
        wuffis kirjoitti:

Kyllähän sä välillä tosiaan näkyy. Moraalitonta toimintaa ja mainontaa.

Se sun paras kommentti sitten katosi.. Sain siitä ainakin kunnon naurut! X)

• wuffis
        Anne-Doggi kirjoitti:

Se sun paras kommentti sitten katosi.. Sain siitä ainakin kunnon naurut! X)

Itse poistin sen kun tuli siitä heti jo sanomista;)

• visitingPlanet

Mielipide kai selvisi. Olet upea Shirie!!

• utelias.

haiseeko koirasi pahalle vai erittäinpahalle?

• ooo

Vai että ihan puolentunnin nettiboikotti =D Kyllä varmasti vaatii suurta tahdonlujuutta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe