Koska Tarkoitus-Pyhittää-Keinot -markkinointi on mielestämme terrorismia. Tällä palstalla esitetään turkisvienti.fi -kampanjaa.
Boikotoimme palvelua 13 - 13:30
18
824
Vastaukset
- visitingPlanet
lakossa olen!
- mindetys
Näin teemme!!
- Anne-Doggi
!!!
vaikka olinkin sakinpetturi ja kävin Rostenilla ja torilla juuri silloin. Kun on leipää ja hedelmiä sekä kasviksia jakasaa paremmin boikotoidakkin.
- hoitaa kotia
hyvä kun vähän aikaa olette poissa koneelta niin tulee perheestäkin pidettyä huolta
- wuffis
Nyt on mainos pois. Voinemme kai kiittää tästä ylläpitoa:)
- Anne-Doggi
Kyllä se mainos edelleen on tuossa "Yleistä koirista" palstalla... joten ei todellakaan kiitetä ylläpitoa mistään. Päinvastoin!
- wuffis
Anne-Doggi kirjoitti:
Kyllä se mainos edelleen on tuossa "Yleistä koirista" palstalla... joten ei todellakaan kiitetä ylläpitoa mistään. Päinvastoin!
Ei kyllä mulla näy vaikka kuinka selasin palstaa taakse ja eteenpäin??? Kummallista touhua.
- Anne-Doggi
Eli näkyy vain tuossa palsta-kohdalla. Uskomatonta,että se on vieläkin siinä...
- wuffis
Ei näy vaikka F5:sta hakkaisi kuinka ja paljon. Miten se muilla voi näkyä jos mulla ei näy, muut mainokset kyllä näkyy.
En mä nyt yritä hankala olla mutta... - Anne-Doggi
wuffis kirjoitti:
Ei näy vaikka F5:sta hakkaisi kuinka ja paljon. Miten se muilla voi näkyä jos mulla ei näy, muut mainokset kyllä näkyy.
En mä nyt yritä hankala olla mutta...tuossa, mutta ikävä kyllä kyseinen mainos pyörii tuolla edelleen mukana.. Vaikka mielummin en enää näkisi sitä koskaan..
- Anne-Doggi
Tuo sun kommentti sai mut kerrankin nauramaan ja kunnolla... ! H*lvetin hyvä kommentti! X)
- wuffis
Anne-Doggi kirjoitti:
tuossa, mutta ikävä kyllä kyseinen mainos pyörii tuolla edelleen mukana.. Vaikka mielummin en enää näkisi sitä koskaan..
Kyllähän sä välillä tosiaan näkyy. Moraalitonta toimintaa ja mainontaa.
- Anne-Doggi
wuffis kirjoitti:
Kyllähän sä välillä tosiaan näkyy. Moraalitonta toimintaa ja mainontaa.
Se sun paras kommentti sitten katosi.. Sain siitä ainakin kunnon naurut! X)
- wuffis
Anne-Doggi kirjoitti:
Se sun paras kommentti sitten katosi.. Sain siitä ainakin kunnon naurut! X)
Itse poistin sen kun tuli siitä heti jo sanomista;)
- visitingPlanet
Mielipide kai selvisi. Olet upea Shirie!!
- utelias.
haiseeko koirasi pahalle vai erittäinpahalle?
- ooo
Vai että ihan puolentunnin nettiboikotti =D Kyllä varmasti vaatii suurta tahdonlujuutta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135