Mulla on autossa ennestään SPL Dynamicsin MT502 vahvistin ja v10s subbari. Nyt tekisi mieli ostaa Peerlesin D.6 erkkasarja ja samalla vaihtaa vanha vahvistin 4-kanavaiseksi.
Tiedän että S-2604 on paremmat suotimet 24dB/Oct kuin V-200.4ssä 12dB/Oct mutta onko ero niin suuri että siitä kannattaa maksaa n. 90euroa lisää?
Sillä kun melkein saisi jo tuon Peerlesin erkkasatsin ostettua?
Xetec Vector V-200.4 vai SPL Dynamics S-2604
6
4853
Vastaukset
- jepjep
No jos et laadun kipee ole niin osta vaan xetec, mut kyl itse maksaisin hieman enemmän ja ottaisin spl:n. Kyllä se 50wrms soittaa ihan hyvin peerlesiä D.6:sta jos ei laadulta tosiaan kauheesti vaadi. Parempi se xetec on kuin mitään. Ja jos et koskaan mitään kummosempaa settiä ole ostamassa kun V10S ja D.6 niin luulis et xetec ihan jees.
Tiedä sitten... =) Niinno se pitää viel sanoa et jos myyt kamoja joskus pois niin spl:llä on jälleenmyynti arvo varmasti suurempi.- soundworks
Siis kyllä ne molemmat on ihan laadukkaita päätteitä..Xetec on edullisesta hinnasta huolimatta laadukas vahvistin. 12db/oct suotimet niinkuin suurimmassa osassa markkinoilla olevista päätteistä. Släpärissä ne tietty on jyrkemmät, mutta passiivi etupään ja subin ohjaamiseen aivan riittävät. Xetec antaa monona 125w rms ja sillä ohjaa kohtuullisesti herkkää 10" subia..Harkitsisin ehkä ennemmmin Hertzin ES250 subia släpärin sijasta jos meinaa pienellä teholla ajaa..Peerless on taattua laadukasta kamaa.. ;)
Peerless D6 Xetec V.200.4 Hertz ES250 ja asennustarvikkeisiin n:50-80e on minun suositus..
Mihin autoon olet asentamassa..?? Kandee aina mainita myös auto, niin voi katsoa että mikä sarja mihinkin autoon menee ellei sitten aio modata paikkoja.. :) - ISO ero?
soundworks kirjoitti:
Siis kyllä ne molemmat on ihan laadukkaita päätteitä..Xetec on edullisesta hinnasta huolimatta laadukas vahvistin. 12db/oct suotimet niinkuin suurimmassa osassa markkinoilla olevista päätteistä. Släpärissä ne tietty on jyrkemmät, mutta passiivi etupään ja subin ohjaamiseen aivan riittävät. Xetec antaa monona 125w rms ja sillä ohjaa kohtuullisesti herkkää 10" subia..Harkitsisin ehkä ennemmmin Hertzin ES250 subia släpärin sijasta jos meinaa pienellä teholla ajaa..Peerless on taattua laadukasta kamaa.. ;)
Peerless D6 Xetec V.200.4 Hertz ES250 ja asennustarvikkeisiin n:50-80e on minun suositus..
Mihin autoon olet asentamassa..?? Kandee aina mainita myös auto, niin voi katsoa että mikä sarja mihinkin autoon menee ellei sitten aio modata paikkoja.. :)Juu.. taidan itsekkin kallistua Xetecin puoleen kun kerran hintakin on kohdallaan.
Tuo ES250 pitäisi koekuulla ennen kuin vaihtaisin v10s siihen mut ei sitä ikinä tiedä :)
Auto on uudempimallinen Hyundai Coupe josta löytyy jo tehtaalta tullesaan kohtuu hyvin soiva 6½" erkkasarja (jos tarkkoja ollaan niin 6 3/4" 3/4"). Dynamiikka pitäisi vaan saada hivenen enemmän.
Coupen vakiopaikkoihin on saatu mahtumaan esim. Alpine Type S:t eli Peerlessikin pitäisi mahtua?
Yritin netistä etsiä Peerlessin ulkomittoja mutta ainakaan 5min aikana ei osunut silmään. - ISO ero?
ISO ero? kirjoitti:
Juu.. taidan itsekkin kallistua Xetecin puoleen kun kerran hintakin on kohdallaan.
Tuo ES250 pitäisi koekuulla ennen kuin vaihtaisin v10s siihen mut ei sitä ikinä tiedä :)
Auto on uudempimallinen Hyundai Coupe josta löytyy jo tehtaalta tullesaan kohtuu hyvin soiva 6½" erkkasarja (jos tarkkoja ollaan niin 6 3/4" 3/4"). Dynamiikka pitäisi vaan saada hivenen enemmän.
Coupen vakiopaikkoihin on saatu mahtumaan esim. Alpine Type S:t eli Peerlessikin pitäisi mahtua?
Yritin netistä etsiä Peerlessin ulkomittoja mutta ainakaan 5min aikana ei osunut silmään.Löytyhän ne specsit SoundWorksista kuvaa klikkaamalla :)
Peerless D6:
- Tehonkesto 80 /160 RMS/MAX
- 6,5" midbasso. Upotussyvyys 68m. Asennusreiän halkaisija 146mm
- Silkkikalotti Diskantti.Halkaisija 43mm. Mukana upotus ja pinta-asennuskupit.
- Laadukkaat jakosuotimet hyvillä komponenteilla sekä 24db/oct jaolla.
- Sarjassa mukana kaapelit ja asennusruuvit midille. - mää vaan
ISO ero? kirjoitti:
Löytyhän ne specsit SoundWorksista kuvaa klikkaamalla :)
Peerless D6:
- Tehonkesto 80 /160 RMS/MAX
- 6,5" midbasso. Upotussyvyys 68m. Asennusreiän halkaisija 146mm
- Silkkikalotti Diskantti.Halkaisija 43mm. Mukana upotus ja pinta-asennuskupit.
- Laadukkaat jakosuotimet hyvillä komponenteilla sekä 24db/oct jaolla.
- Sarjassa mukana kaapelit ja asennusruuvit midille.Itse ostaisin kyllä tuon SPL Dynamicsin vahvarin, koska siinä on nuo 24 dB/oct jakarit ja RMS tehojakin lähtee enemmän. Peerlesin D.6 erkkasarja on ihan hyvä hintaisekseen. Mutta itse päätät mitä ostat.
- hifikärpänen
mää vaan kirjoitti:
Itse ostaisin kyllä tuon SPL Dynamicsin vahvarin, koska siinä on nuo 24 dB/oct jakarit ja RMS tehojakin lähtee enemmän. Peerlesin D.6 erkkasarja on ihan hyvä hintaisekseen. Mutta itse päätät mitä ostat.
Jos kerrankin en antaisi periksi hifikärpäsen puremaan ja tyytyisin hinnaltaan edullisiin ja kohtuu laadullisiin komponenteihin.
"Eihän yksi tai pari satkua missään tunnu" on tullut todettua liian monta kertaa ja sitten ollaankin syvällä suossa. Noita muitakin harrastuksia ja menoja kun on ihan riittävästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168075Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976299Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743644Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee352259- 392133
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222126- 622112
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831857
- 481565