Hei.
Kuten otsikosta jo ilmeneekin, niin olen pohdiskellut josko joensuusta löytyisi kesyrottien kasvattajaa. Viime rottakset tuli ostettua eläinkaupasta ja nyt olen suunnitellut että voisin ostaa kasvattajalta suoraan. :)
Lähin paikka (kasvattaja) tuntuu olevan jyväskylässä.
Onko Joensuussa kesyrottien kasvattajaa?
5
1389
Vastaukset
- Virallista(ko)?
Hei!
Oletko ostamassa milloin rottia?
En ole virallinen kasvattaja, mutta suunnitteilla keväällä maaliskuussa s-black/eubk (Elikkäs sileäkarvaisia mustia hopein karvoin tikattuja european berkshire) rottavauvoja..=)
Mukaan saa hoito-ohjeet, pientä purtavaa ja jotain muuta pientä. Paitsi, että sinulla on varmaan kokemusta rotista. Asun joensuussa avomieheni kanssa. - desinotkos
Ketju on vanha kun mikä mutta haluaisin kysyä että onko Joensuussa yhä kesyrottien kasvattajaa, haaveena olisi löytää kesyt ja ihmisiin tottuneet kaksi rottapoikaa, eläinkauppojen rotat täällä vaikuttavat tosiaan kovin pelokkailta.
- geh
Henkilöllä nimeltä Jenni Ettanen syntyy tietääkseni Joensuussa toisinaan rottapoikueita. Joensuu on kyllä yksi niistä kaupungeista mihin rottia kulkeutuu muualtakin silloin tällöin, kun ihmiset käyvät siellä.
- Tinttero
Itse myös kyselen Joensuusta kesyrottia.. ja voiko olla vain 1.. jos sille on seurana :)
- TolloOot
Tinttero kirjoitti:
Itse myös kyselen Joensuusta kesyrottia.. ja voiko olla vain 1.. jos sille on seurana :)
Sinä et puhu rottaa, joten et korvaa rotalle laumatoveria sen enempää kuin rotta korvaa sinulle ihmiskaverit. Jos on pakkomielle erakkoeläimiin, niin hanki sitten sellainen (vaikkapa syrkki) äläkä pakota laumassa viihtyvää eläintä lajille epäsuotuisaan elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851817- 431439
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191260Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!42954- 57954
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35877
- 47856