TULEEKO LEVYTYSSOPIMUS? liput myyty loppuun. voi seurata 24/7 suoraa lähetystä.
ANTITEPE BÄNDILLÄ ENSI-ILTA
7
894
Vastaukset
- levy
kilpailijat vaihtakaa patterit tai kilpailijat viikkotehtävä on ?
Joo'o.. Nyt on kuultu ja no joo... Tiina oli vokalisti ja ihan reippaasti veti. Melodia oli mollivoittonen jankkaus. Sanoitukset paikoitellen nokkelia.
- keikkaa pukkaa
Nyt vaan oottavat levypomojen yhteyden ottoja,vinkki pikkujoulu iltoihin tilatkaa ANTITEPE johan pelittää.
Olipa tässä aikaa niin naputtelin tuon biisin sanat. Sanat on poimittu nauhalta kuuntelemalla joten virheitä niissä on varmasti, koska joka kohtaa ei oltu niin selkeästi laulettu. Varsinkin kahteen ensimmäiseen säkeeseen ja Terhin säkeeseen jäi epäselvä kohta.
AnTiTePe: 13½ viikkoa
Jani oli kääntäjä Helsingistä
tiesi juttuja vaikka mistä
lähti talosta turhan aikaisin
oli on kai talosta taitavin.
Irokeesin sai Antti S täällä
lähtenyt ei pois nahka-asu päällä
Innolla panttasi siellä aina riitti
monesta esineestä löytyi biitti
Talossa oli yksi maisteri
Ripsa-Iina kahvia maisteli
Jalkapuussa joutui kärsimään tovin
tansseista tykkäsi Iina niin kovin.
Bileissä ratsasti Hanna täällä
joskus se paini myös Iinan päällä.
Naimisiin meni niin iloisin mielin
Hanna meistä kaikista pienin.
Punainen tukka ja välillä huoli,
huilui soitti tyttö nuori.
Ominpäin Kati talosta lähti,
kenties nyt jo laulajatähti.
Äitihahmo Minnasta tuli,
ehdoton oli paras leipuri.
Tykkäsi näprätä teippiä,
ja kaikkien karvoja nyppiä.
Timo opetti laskeen kahdeksaan,
niin että kävellessä tanssitaan.
Vuolija Timppa Hanna nai,
joka ruokapaiston Minna sai.
Mika aamulenkillä avasi
keittiössä hulluna ravasi.
Maanantaisin ajettiin sille kalju,
Ei ilman mimmejä kiinnostanut palju.
Aina voi Tiina laulaa laulun,
joillekkin aiheuttaa hirviän kauhun.
Herkkukeinulla saavat ne kyytiä
prinsessatikuille varmaa myyntiä.
Terhi tehoilee reippaana talossa,
mahtaako olla mikrofoni elossa.
Helmet kaulassa saunassa,
aina tykkää laulailla.
Antti A on aika kettu,
huumorilla varustettu
Hipiksi sitä voipi luulla,
Sveitsiltä ei mielipidettä kuulla.
Kun kello kymmenen lyö,
alkaa Pertun show-yö.
Isä Pernoo osaa rakentaa,
helposti myös nukahtaa.
Tämä on laulu meidän talosta,
jäljellä neljä onnekasta.
Meillä on ollu tosi mukavaa,
innolla ootetaan kotimatkaa.- Hanski
13½ viikkoa sanat
- Mari-5
Olit kerrassaan ihana kun kirjoitit laulun sanat meille muillekin BB-faneille! Muistan sinua iltarukouksessani!
- Liisa-Maija
"Olipa tässä aikaa..."
Eikö sulla ole omaa elämää, hyvä mies?
Aikuinen immeinen... ainakin biologiselta iältä.. ja täällä jonninjoutavuuksia naputtelee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402