Erilainen automyyjä

marco_77

Tervehdys kaikille. En ole pitkään aikaan "jaksanut" kirjoitella, mutta nyt ajattelin vääntää vielä yhden jutun ennen kesälomaani...

--------------------------------------------------
Erilainen automyyjä:

Käänsin virta-avaimesta ja auto hyrähti kerralla käyntiin. Lähdin ajelemaan kohti työpaikkaa, matkalla mielessäni pyörivät ajatukset uuden auton hankkimisesta. Se oli kaiketi sitä miehekästä turhamaisuutta, kun nykyisessäkään ei mitään vikaa ollut, eikä se ollut kuin muutaman vuoden vanha. Ja silti uusi pitäisi saada.
Olin päättänyt käyttää osan työpäivästä "luovaan vertailuun" eli autokauppojen kiertelyyn ja tarjousten kyselyyn.

Saavuin työpaikalle ja avasin tietokoneen, kävin hakemassa kupin kahvia ja sitten surffasin paikallisten autoliikkeiden nettisivuja. Niistä ei kuitenkaan suurempaa apua ollut joten oli lähdettävä kierrokselle.
Kävin ensin muutamat tutut liikkeet joista olin aiempina vuosina autoja ostanut, vaikka tiesinkin ettei heillä todennäköisesti tämän hetken mallistoissaan minua kiinnostavia autoja ole. Pakolliset juttelut tuttujen myyjien kanssa ja sitten seuraavaan liikkeeseen. Tätä kiertelyä jatkui n. tunnin verran, kunnes päätin suunnata liikkeeseen josta tuleva autoni mitä todennäköisimmin löytyisi.

Astuin sisään liikkeeseen ja heti alkuun sain harmikseni huomata, että tuttu myyjä on lomalla. Ajattelin jo poistua, kun kuulin yllättäin naisen ääneen takanani kysyvän ´voinko auttaa jotenkin?´.
Käännyin ja näin varsin kauniin nuoren naisen. Hänellä oli päällään tiukahko paita joka toi hänen kauniin muotoiset rintansa mukavasti esille, lyhyehkö hame joka korosti kauniita sääriä ja korkokengät. Ja ne kasvot... hillitysti ja taitavasti meikatut ja täydellisen kauniit piirteet, kaiken kruunasi pitkät tummat hiukset.
Vastasin, että uutta autoahan tässä ollaan hankkimassa.
Kerroin että haluaisin isohkon farmarin, isolla koneella ja automaattivaihteilla.

Hän pyysi minut mukaansa ja kertoi samalla heidän uudesta mallistaan. Vaikka alkuun suhtauduin epäluuloisesti naiseen automyyjänä, niin hän kyllä vaikutti asiansa osaavalta ja pystyi vastaamaan kaikkiin kysymyksiini.
Ja kysymyksiä minulla riitti, hän kun vastaili kaikkiin kauniisti hymyillen ja tuntui siltä, että hänelläkään ei ollut mitään sitä vastaan, että sai keskustella kanssani.
Sitten hän ehdotti, että lähtisimme koeajolle, hän voisi tulla mukaan ja kertoa ajon aikana lisää hyvistä ominaisuuksista.

Niinpä hetken päästä kurvasin koeajolle kuvankaunis automyyjä mukanani.
Hän sanoi, että tässä ei olisi mikään kiire vaan voisin ajaa ihan rauhassa niin pitkän lenkin kuin haluaisin.
Juttelimme niitä näitä ja pikkuhiljaa keskustelu koski kaikkea muuta paitsi autoja. Pääsin kaupungin ulkopuolelle ja päätin kokeilla miten auto kiihtyy. Painoin kaasun pohjaan ja ilahduin ripeästä suorituskyvystä.

Automyyjä, jonka nimi muuten oli Laura, sanoi että voisi näyttää minulle yhden erittäin hyvän puolen liittyen automaattivaihteisiin. Sanoin, että näytä ihmeessä. Hänen kasvoilleen nousi salaperäinen hymy ja hän sanoi hieman värisevällä äänellä ´kun ei tarvitse tuota vaihdekeppiä heilutella niin ei haittaa jos tekee ajonaikana näin´ samalla hän kumartui syliäni kohti ja alkoi hyväillä jalkoväliäni. Kaluni kovettui välittömästi, tilanne oli niin yllättävä ja kiihottava.

Hän avasi vyöni ja farkkujeni napit. Pian hän oli jo kaivanut kivikovana seisovan kullini housuistani ja hyväili sen vartta hennolla kädellään. Minulla oli hieman keskittymis vaikeuksia ja ne vaan lisääntyivät, kun tunsin hänen kuuman kielensä nuolaisevan terskani päätä.
Laura alkoi nuolla kaluani ylhäältä alas ja taas alhaalta ylös, kieli liikkui vikkelästi terskani ympärillä. Tarpeeksi kauan kiusattuaan, hän imaisi kaluni syvälle suuhunsa ja alkoi imeä sitä erittäin taitavasti. Vaikka olin aina rakastanut suihinottoa, ei se koskaan aiemmin ollut tuntunut niin ihanalta. Yritin keskittyä ajamiseen, mutta samalla vilkuilin syrjäsilmällä kuinka Lauran pää liikkui ylös alas sylissäni. Jokaisella liikkeellä tunsin hänen kuuman, kostean suunsa paremmin kuin olin koskaan aiemmin tuntenut. Nautin niin valtavasti, että tiesin laukeavani hetkenä minä hyvänsä, murahdin Lauralle, että kohta tulee... Hän vain kiihdytti tahtia ja runkkassi samalla kaluni kiihkeästi kaluni vartta kauniilla kädellään. Tunsin nautinnon aallon lähtevän selkärangasta, pian se tavoitti pussini ja kaluni ja samalla kuumat spermani ryöpsähtivät Lauran suuhun. Hän jatkoi imemistä hetken ja nuoli sen jälkeen kaluni puhtaaksi. Missään, lukuunottamatta Lauran suupieltä, ei näkynyt tippaakaan spermaa. Laura oli niellyt kaiken. Hän sanoi hymyillen ´pitää olla tarkka, ettei esittelyauto sotkeennu´.

Ajoin hetken aikaa eteenpäin ja aloin pikkuhiljaa rauhoittua äskeisen kokemuksen jäljiltä. Sitten Laura ehdotti, että ajaisin vähän syrjäisemmälle tielle niin hän esittelisi toisen hyvän ominaisuuden. Kurvasin heti seuraavalle metsätielle joka ei näyttänyt olevan kovinkaan ahkerassa käytössä. ´Eikö kuljekin mukavasti vähän huonommallakin tiellä´ Laura kyseli, nyökkäilin, mutta mielessäni pyöri vain se, että mitähän seuraava esittely mahtaisi tarkoittaa.

´Aja tuonne´ Laura sanoi ja osoitti tiestä erkanevaa vieläkin pienempää tienpätkää, kurvasin sinne ja ajoin pari sataa metriä, jolloin tie päättyi. Laura nousi ulos autosta ja pyysi minut mukaansa. `Nämä tavaratilat ovat erittäin monikäyttöiset´ hän sanoi ja alkoi samalla kaatamaan takapenkkejä. Sitten hän käveli luokseni ja veti minut itseään vasten. Hän suuteli minua kiihkeästi ja alkoi samalla riisua paitaani. Paidan jälkeen saivat lähteä housutkin ja pian olin keskellä metsää alasti. Hän pyysi minua menemään makuulle auton takatilaan, tein työtä käskettyä. Makailin tilavassa autossa ja katselin kuinka Laura alkoi riisua itseään. Kaluni nousi taas täyteen taistelukuntoon.

Pian Laurakin oli alasti ja liittyi seuraani. Hän tuli päälleni ja asetti kaluni vaolleen. Hän laskeutui hitaasti alas ja tunsin kuinka kaluni upposi ihanan tiukkaa, kuumaan ja kosteaan vakoon. Hän alkoi hitaasti liikkua päälläni ja äänteli samalla nautinnollisesti.
Laura näytti todella upealta, kun hän ratsasti kalullani, hänen vartalonsa oli alastomana yhtä ihana ja täydellinen kuin mitä olin osannut kuvitellakin. Hän alkoi pikkuhiljaa kiihdyttää tahtia, samalla nousin vähän ylöspäin ja aloin nuolemaan hänen kauniita rintojaan. Imaisin vuorotellen molemmat nännit suuhuni ja imin niitä kiihkeästi.

Lauran kasvoilta näkyi puhdas kiima ja nautinto, kun hänen vittunsa imaisi kaluni sisäänsä yhä uudestaan ja yhä nopeammin. Hän voihki, melkeinpä huusi kovaan ääneen. Pitkät tummat hiukset kutittivat kasvojani, kun hän jälleen kumartui suutelemaan minua. Sitten hän nousi päältäni ja kuiskasi ´yksi juttu pitää vielä esitellä´. Hän nousi autosta ja seurasin hänen perässään.

´Tämä perä on juuri sopivalla korkeudella´ Laura sanoi ja nojasi auton takapuskuriin. Asetuin hänen taaksensa ja työnsin kaluni rajulla työnnöllä sisään. Laura voihkaisi kivusta ja nautinnosta. Aloin naimaan häntä takaapäin kuin viimeistä päivää. Samalla vein toisen käteni hänen jalkoväliinsä ja aloin hyväillä klitorista työntöjen tahtiin. Laura tuntui lähes sekoavan nautinnosta, hänen ääntelynsä vain voimistui. Laura voihki eläimellisen kiihkon vallassa ja pian tunsin kuinka hänen emätin lihaksensa alkoivat sykkiä. Sitten hän sai valtavan orgasmin, hänen vartalonsa tärisi ja hän huusi suoraa huutoa, se oli niin kiihottavaa, etten itsekään enää voinut pidätellä vaan laukesin hänen ihanaan vakoonsa.

Rauhoituimme hetken ja puimme vaatteet päällemme.
Lähdimme ajelemaan takaisin autoliikkeelle ja tiesin jo siinä vaiheessa, että tälläisen auton ostaisin.
Ja kun Laura vielä perillä kertoi, että olin niin miellyttävä autonostaja, että jos ostaisin uuden auton, niin hän tulisi mielellään testaamaan sitä kanssani niin usein kuin haluaisin, olin myyty mies ja niin oli autokin :)

--------------------------------------------------
Hyvää kesää kaikille :)

[email protected]

5

3172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jones

niin erilainen?? Samanlainen horo kuin kaikki muutkin...!!!!!

• Jee

Eikö tällä palstalla ollut tarkoitus kertoa kauniista hetkistä. Tuohan oli aivan aivotonta touhua. Säälittävää ainakin näin naisen näkökulmasta. Opettele parempaa. Onko sinulla vielä korvien väli tallessa. Sieltä se paras tunne löytyy, toivottavasti sinullakin, ennen kuin kalusi kutistuu.

• Siiri

Pidin tarinastasi.. ja paljon :) Se oli jotenkin... erilainen :)
      Hyvät kesät sinnekkin.. itselläni kesä loppuu ikäväkyllä viikon päästä.. mutta.. Kiitos tarinastasi..! Ja toivottavasti saadaan lukea niitä paljon lomallasi! :)

• K

Juttu oli hyvä. Todellaki! Tollasia auton myyjiä pitäis olla oikeesti!

• Emmi

se oli jees, niinkuin aina!

mutta hei Marco, ikävä sua!! Tekstaile tai mailaile!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe