Onko ideoita miten saan näkösuojan noin metrin levyisen ja varmaankin 250 korkean parvekkeen kaiteeseen/seinään. Matala ei riitä sillä naapuritalo on 7 kerroksinen ja itse asun kolmannessa.Haluaisin sellaisen tosi kunnolla laitetun mikä ei kolise ja heilu sillä parveke on tosi tuulinen.En siis tarkoita mitään rimoista tehtyä haitari systeemiä. Onko olemassa jotain valmiita levyjä missä olis reikiä tai muita rakoja ja mikä on kiinnitys-osien nimi. Tarkoitus olisi ensi keväänä ottaa tämä asia työnalle jos osat olisi tiedossa niin ei tarviis kun soittaa jollekin remonttireiskalle jolla on kunnon kone. Onko kellään kokemuksia moisesta ja paljonko tulee noin hintaa?Olen tosi kiitollinen jos joku vois antaa neuvoja.
Näkösuoja parvekkeelle??
3
2572
Vastaukset
- Rakennustarkastaja
Ramirentillä ainakin on sääsuojia joilla saa suojaan 250 m korkeankin talon.
Tarkoittamiasi rakennusosia kutsutaan reikä- tai rakolevyiksi ja kiinnityselimiä kansankielellä ruuveiksi ja propuiksi. - Miima
Älä sitten käytä siihen kovin paljon rahaa. Veikkaukseni on, että 'asennusta' seuraavana päivänä isännöitsijältä tulee määräys poistaa koko komeus.
- maallikko
Jos alat virittelemään jotain ihmeellisempiä seiniä pervekkeellesi, varmasti naapurit puuttuvat asiaan ilmoittamalla isännöitsijälle. Köynnöstuki tai pajuverho on tukevin ratkaisu jonka saat rauhassa laittaa parvekkeellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780