Että katsojat maksavat BB-voittajan potin :)
Äkkiäkös noista miljoonista äänestysviesteistä saadaan se 50 000 egeä kasaan ja maksetaan ohjelman tekijöiden palkat ja talon asukkien ruoat. ihan oikeesti. eihän tämä perus veronmaksajien meiningistä poikkea. eli nyt vaan kaikki luomaan realitya ja puhelin-äänestykset kehiin niin johan rikastut. ;)
BB-voittopotti, oletteko muuten ajatellut sitä
6
645
Vastaukset
- on se
kumma mikä saa ihmiset osallistumaan tälläisiin äänestyksiin ilman että saavat mitään vastinetta rahoilleen.
Antaisivat nekin rahat vaikka naapurin köyhälle mummolle. Bigbrotherilla ei ole sponssina operaattoria niin kuin esim Idolssilla Elisa, joten miten paljon lienee tuosta tuloutuu tuotantofirmalle...
Miljoonat äänet taitaa olla kyllä liioiteltua... Ehkä ennemminkin yhteensäkkin alle miljoona. Merkittävä lisä nuo viestit tämän ohjelman rahoittamisessa epäilemättä kuitenkin on.
Olen kylläkin sitä mieltä että tuo äänestysviesti voisi maksaa tuplasti tuon mitä nyt, niin ei niin herkästi raaskisi lähettää useampia viestejä.- on bb.n sponsori
Vai eikö?
- simeooni
Niin ei ehkä Elisa mutta go mobile, lisäksi voimallisesti ärrä ja fazer. Vielä kalusteet/ peitteet pyyhkeet jne. kaikki merkit kyllä välillä "sopivasti" vilahtelee. Kyllä bb:llä sponsseja on se on varma, näkeehän sen erkkikin. Itse muuten en ole yhtään viestiä lähetellyt. AJATELKAA! 95 centtiä on melkein KUUSI entistä markkaa! Ja vielä kehtasi Vappu mainostaa, että 24/7 maksaa loppuajaksi VAIVAISET!!! 15 euroa siis liki 100 vanhaa rahaa. Oliko ennen 100 mk vaivainen raha? Kysynpä vaan!!! Olen varma että ohjelma tuottaa pitkän euron tekijälleen myös täällä Suomessa, vaikka formaatti onkin.
- tepi88
onkohan voittopotti sitten voittajalle veronalaista tuloa, niinkuin talon voittajat jotka joutu maksaa suuret verot voitosta...
tai sit sub on niin reilu et maksaa arpajaisveron tai mikä set nyt on...
luulenpa et voittaja sen maksaa ja saa käteen vain 10 eurooo..- 24/7....
Eikä tuo nyt niin maata kaatava tuo 50 000 € ole. Siitä verot pois....Kun katsoi tuossa syksyllä verotettavia tuloja niin aika monella jo pienenkin firman omistajalla oli tuon verran tuloja. Ei niistä huudella pitkin kyläkuntaa, että se ja se saa niin paljon. Paljonkos palkkaa saa esim. kulukorvauksien kanssa kansanedustajat ja EU edustajat. Joten joka tuon pääpotin korjaa, niin ei sille ainakaan kannata kateellinen olla. Onnitella kuitenkin kannattaa. Kuten jokaista BB talossa ollutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799