Että katsojat maksavat BB-voittajan potin :)
Äkkiäkös noista miljoonista äänestysviesteistä saadaan se 50 000 egeä kasaan ja maksetaan ohjelman tekijöiden palkat ja talon asukkien ruoat. ihan oikeesti. eihän tämä perus veronmaksajien meiningistä poikkea. eli nyt vaan kaikki luomaan realitya ja puhelin-äänestykset kehiin niin johan rikastut. ;)
BB-voittopotti, oletteko muuten ajatellut sitä
6
673
Vastaukset
- on se
kumma mikä saa ihmiset osallistumaan tälläisiin äänestyksiin ilman että saavat mitään vastinetta rahoilleen.
Antaisivat nekin rahat vaikka naapurin köyhälle mummolle. Bigbrotherilla ei ole sponssina operaattoria niin kuin esim Idolssilla Elisa, joten miten paljon lienee tuosta tuloutuu tuotantofirmalle...
Miljoonat äänet taitaa olla kyllä liioiteltua... Ehkä ennemminkin yhteensäkkin alle miljoona. Merkittävä lisä nuo viestit tämän ohjelman rahoittamisessa epäilemättä kuitenkin on.
Olen kylläkin sitä mieltä että tuo äänestysviesti voisi maksaa tuplasti tuon mitä nyt, niin ei niin herkästi raaskisi lähettää useampia viestejä.- on bb.n sponsori
Vai eikö?
- simeooni
Niin ei ehkä Elisa mutta go mobile, lisäksi voimallisesti ärrä ja fazer. Vielä kalusteet/ peitteet pyyhkeet jne. kaikki merkit kyllä välillä "sopivasti" vilahtelee. Kyllä bb:llä sponsseja on se on varma, näkeehän sen erkkikin. Itse muuten en ole yhtään viestiä lähetellyt. AJATELKAA! 95 centtiä on melkein KUUSI entistä markkaa! Ja vielä kehtasi Vappu mainostaa, että 24/7 maksaa loppuajaksi VAIVAISET!!! 15 euroa siis liki 100 vanhaa rahaa. Oliko ennen 100 mk vaivainen raha? Kysynpä vaan!!! Olen varma että ohjelma tuottaa pitkän euron tekijälleen myös täällä Suomessa, vaikka formaatti onkin.
- tepi88
onkohan voittopotti sitten voittajalle veronalaista tuloa, niinkuin talon voittajat jotka joutu maksaa suuret verot voitosta...
tai sit sub on niin reilu et maksaa arpajaisveron tai mikä set nyt on...
luulenpa et voittaja sen maksaa ja saa käteen vain 10 eurooo..- 24/7....
Eikä tuo nyt niin maata kaatava tuo 50 000 € ole. Siitä verot pois....Kun katsoi tuossa syksyllä verotettavia tuloja niin aika monella jo pienenkin firman omistajalla oli tuon verran tuloja. Ei niistä huudella pitkin kyläkuntaa, että se ja se saa niin paljon. Paljonkos palkkaa saa esim. kulukorvauksien kanssa kansanedustajat ja EU edustajat. Joten joka tuon pääpotin korjaa, niin ei sille ainakaan kannata kateellinen olla. Onnitella kuitenkin kannattaa. Kuten jokaista BB talossa ollutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402