Antin kertoma vammais vitsi ja lihavuuskammo puhuvat omaa kieltään Antista ihmisenä! Syrjitään ja pilkataan ihmisiä jotka eivät sovi ihanne muottiin!
Antti kertoi vitsin kaiken kansan edessä jossa hänen kaverinsa oli flirttaillut baarissa vetävän näköisen naisen kanssa ja kun oli mennyt juttusille naisella olikin ollut molemmissa käsissä vain pari sormea! Vitsiä väännettiin vielä siitäkin kuinka tyhmän näköistä se kaljanjuonti oli hänellä...ja räkäiset naurut vielä päälle!!
Pojat myös naljailivat siitä kuinka jotkut hoikat ja ihan vetävät tytöt ovat muutamassa vuodessa paisuneet ihan hirveän näköisiks!! Hoikkana tyttö olis kelvannut mutta turvonneena kelpaa enään vain vitsejen kohteeksi...
Antti on tarkka linjoistaan koska hän ei pidä lihavista eikä halua samanlaiseksi...
Miksi Antille ei pahimmassa puutteessakaan kelpaa Terhi? Terhi olis taatusti haarat levällään heti jos Antti vaan haluais...
Vastaus on tietenkin...Terhi on liian lihava Antille!!
Antti on muutenkin itserakas kun tuhlaa pojista eniten aikaa peilin edessä laittaessa hiuksiaan ja on kuuleman mukaan hyvin tarkka siitä millaisen daamin rinnalleen kelpuuttaa!!
Mutta ennenkaikkea tuon rasismin, syrjinnän ja pilkkaamisen takia Antti ei ole oikea ihminen voittamaan!! Tuollaiselle ihmisellekkö te olisitte valmiit antamaan 50 000 euroa ikäänkuin palkkioksi näistä kaikista niin laadukkaista vitseistä?
Antin pisteet jyrkässä
43
3243
Vastaukset
- ei minun äänenikään
mene Antille. Antti ei vaan ole ansainnu voittoa, that's it...turhaan ne iinat ja mindet ym. antin sukulaiset yrittää tänne kirjotella antin paremmuudesta..nou kän dyy...
- Jonna
Senpä tähden juuri Antti ei ole voittoaan ansainnut. Vaikka eipä silti, luulen että jokainen on jotain tyhmiä suustaan päästellyt ohjelman aikana. Eikä välttämättä tarkoittanut asioita niin.
Minusta Perttu tai Tiina saisi voittaa. Tiinuska on jotenkin niin jes tytsi kokonaisuutta aatellen. Ja Perttu on kans niin oma ihtensä. Aidoimmat ihmiset saisi olla ihan viimesinä talossa. - Kaarina.
Tarpeeksi kun samaa juttua toistetaan niin jo luullaan itsekkin todeksi. Onko kukaan luotettava henkilö kuullut Antin ketään haukkuvan ?
- Olis tämä
niin "järkevä" ja "fiksu" Antti miettinyt ensin kaks kertaa ennen kun suunsa avaa!! Kyllä Antti tällaisia sammakoita on vaan suustaan sylkenyt...
- omia korvias
niin olet itsekin aika epäluotettava!
- Carina
Olis tämä kirjoitti:
niin "järkevä" ja "fiksu" Antti miettinyt ensin kaks kertaa ennen kun suunsa avaa!! Kyllä Antti tällaisia sammakoita on vaan suustaan sylkenyt...
pelaaja ja välillä lipsuu esiin aito Antti, kun innostuu. Arvot ovat kovin pinnalliset, vaikka ihan symppis on muuten. Tiina ja Perttu ovat loppupeleissä omina itsenään olleet koko ajan.
- Kaarina.
Olis tämä kirjoitti:
Ja Antin vammaisvitsit vaikka näin aluksi. Keksitäänkö lisää ?
Niinhän ne parhaat provot menee.. Laitetaan jotain mikä on yleisesti puhuttua ja siihen perään muutama olettamus ja pari härskiä kärjistystä ja johan taas olla "ohhoh!" viesteissä.
Pitääpi kattoa herättääkö edes mielenkiintoista arvokeskustelua vai heitänkö roskiin tämänkin.- Kaarina.
omia korvias kirjoitti:
niin olet itsekin aika epäluotettava!
Kun tuollaista tuskin on sanottu ja vaikka olisikin niin mitä sitten. Aina on vitsejä kerrottu vaikka hölmöläisistä tai romaaneista.
- Kiia
Luotettavasta henkilöstä en tiedä, mutta MINÄ olen kuullut kun Antti on arvostellut Terhiä Pertulle, tyttöjä Mikalle ja Pertulle. Sen tyyli on semmonen "hei mä avaudun sulle, avaudu säkin mulle, hey lets bond, jee, hyvä äijä/ hyvä muija" AAh.
- Onko tässä
Cesar kirjoitti:
Niinhän ne parhaat provot menee.. Laitetaan jotain mikä on yleisesti puhuttua ja siihen perään muutama olettamus ja pari härskiä kärjistystä ja johan taas olla "ohhoh!" viesteissä.
Pitääpi kattoa herättääkö edes mielenkiintoista arvokeskustelua vai heitänkö roskiin tämänkin.taas kyse siitä ettet ole itse nähnyt niin sillon se ei voi olla totta? Saakait täällä muutkin sanoa mielipiteensä...vai saako todella? Sää oot aika monia mun asiallisia viestejä jo poistellut...mulla alkaa olla kohta mitta täynnä sun poisteluista ja asiaa ylläpidolle!!
- rasistista ja syrjivää!!
Kaarina. kirjoitti:
Kun tuollaista tuskin on sanottu ja vaikka olisikin niin mitä sitten. Aina on vitsejä kerrottu vaikka hölmöläisistä tai romaaneista.
Sellaisista vitseistä ei pidä palkita ketään...
- Kaarina.
Kiia kirjoitti:
Luotettavasta henkilöstä en tiedä, mutta MINÄ olen kuullut kun Antti on arvostellut Terhiä Pertulle, tyttöjä Mikalle ja Pertulle. Sen tyyli on semmonen "hei mä avaudun sulle, avaudu säkin mulle, hey lets bond, jee, hyvä äijä/ hyvä muija" AAh.
kuukautiset, eikä mittän uutta auringon alla. Jos on ollut joskus tarhassa, koulussa, töissä tai ihan vain pihan muiden lasten kanssa keinumassa, niin missä ei puhuttaisi toisten selän takana pahaa ?
- tuttua juttua
Kiia kirjoitti:
Oon itekin kuullut samoja asioita netti-tv:tä seuratessani.
Yllättävää, miten luulevat asioiden pysyvän salassa.
Ulkopuoliset ainakin saavat tietää ja äänestys mielestäni sen mukaan.
Voi olla, että on hauskoja tyyppejä, mutta voittajahan pitäis löytaa???? - Kiia
tuttua juttua kirjoitti:
Oon itekin kuullut samoja asioita netti-tv:tä seuratessani.
Yllättävää, miten luulevat asioiden pysyvän salassa.
Ulkopuoliset ainakin saavat tietää ja äänestys mielestäni sen mukaan.
Voi olla, että on hauskoja tyyppejä, mutta voittajahan pitäis löytaa????Se on totta, että selän takana puhumista ilmenee vähän kaikkialla. Mutta joku tuossa pyysi Antista esimerkkejä ja minä annoin.
- sanon minä
Onko tässä kirjoitti:
taas kyse siitä ettet ole itse nähnyt niin sillon se ei voi olla totta? Saakait täällä muutkin sanoa mielipiteensä...vai saako todella? Sää oot aika monia mun asiallisia viestejä jo poistellut...mulla alkaa olla kohta mitta täynnä sun poisteluista ja asiaa ylläpidolle!!
sefu on SERIFFI ja lähes aina oikeassa:::))
hauskaa illan jatkoa kumminkin:::))) - Kaarina.
Kiia kirjoitti:
Se on totta, että selän takana puhumista ilmenee vähän kaikkialla. Mutta joku tuossa pyysi Antista esimerkkejä ja minä annoin.
Tuotanto porukalla on todellakin mahdollisuus antaa ihmisistä sellainen kuva tv:n katsojille kuin haluavat eikä se välttämättä vastaa todellisuutta.
- kaivanu nessuas??
Kaarina. kirjoitti:
kuukautiset, eikä mittän uutta auringon alla. Jos on ollut joskus tarhassa, koulussa, töissä tai ihan vain pihan muiden lasten kanssa keinumassa, niin missä ei puhuttaisi toisten selän takana pahaa ?
ja pyöritellyt räkäpalloa..yöks
- joo...lähes aina tosiaan!!
sanon minä kirjoitti:
sefu on SERIFFI ja lähes aina oikeassa:::))
hauskaa illan jatkoa kumminkin:::)))Viimekski poisti mun viestin jossa kerroin Terhin viskanneen pesukoneesta Mikan vaatteet lattialle ja laittaneen omansa tilalle ja koneen pyörimään ja se poistettiin koska sellaista ei ole tapahtunu...yeah right!!
Onko tässä kirjoitti:
taas kyse siitä ettet ole itse nähnyt niin sillon se ei voi olla totta? Saakait täällä muutkin sanoa mielipiteensä...vai saako todella? Sää oot aika monia mun asiallisia viestejä jo poistellut...mulla alkaa olla kohta mitta täynnä sun poisteluista ja asiaa ylläpidolle!!
Antti on vitsaillut vammaisista
-Tämä lienee totta vaikka tuota useimmin lainattua kohtaa en olekkaan itse nähnyt.
Antti pilaillut muiden poikien kanssa ylipainoisista naisista
-Tämäkin totta, itsekkin nähnyt. Mutta ei sen pahemmin kuin muut.
Nuo siis niitä yleisesti hyväksyttyjä juttuja.
Kärjistyksiä:
"Syrjitään ja pilkataan ihmisiä jotka eivät sovi ihanne muottiin! "
"turvonneena kelpaa enään vain vitsejen kohteeksi"
"rasismin, syrjinnän ja pilkkaamisen takia Antti ei ole oikea ihminen voittamaan"
Oletuksia:
"Terhi olis taatusti haarat levällään heti jos Antti vaan haluais... "
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.- Mutta täällä on
Cesar kirjoitti:
-Tämä lienee totta vaikka tuota useimmin lainattua kohtaa en olekkaan itse nähnyt.
Kärjistyksiä:
"rasismin, syrjinnän ja pilkkaamisen takia Antti ei ole oikea ihminen voittamaan"
Oletuksia:
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.ollut ennenkin vastaavaa puhetta eikä niitä ole poistettu! Esim eräs tapaus massapostitti jatkuvasti Pertusta haukkuma viestiä jossa laittoi samaan tyyliin loppuun että Perttu ei olisi oikea tyyppi voittoon eikä sille tehty mitään!
Kait täällä saa Antistakin sanoa jotain negatiivista? Tuntuu että Perttua vain saa haukkua ihan luvan kanssa mutta muut lentää heti mäkeen... - kunnon mielipide...
Cesar kirjoitti:
Kärjistyksiä:
Oletuksia:
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.tuli siinä. Miksi ihmeesssä olemme haavoittamassa ihmisiä näön tai luonteen mukaan. Katsotaan joskus onkos siinä henkilössä jotain hyvää!!!
- Kiia
Kaarina. kirjoitti:
Tuotanto porukalla on todellakin mahdollisuus antaa ihmisistä sellainen kuva tv:n katsojille kuin haluavat eikä se välttämättä vastaa todellisuutta.
ja jo selviää. Uskon vasta kun itse näen tai kuulen.
- x-perttufan
Cesar kirjoitti:
Pitääpi kattoa herättääkö edes mielenkiintoista arvokeskustelua vai heitänkö roskiin tämänkin.EI TÄLLÄSTÄ PASKAPUHETTA JAKSA LUKEA! MUSTAMAALAAMISTA.
- booki
Cesar kirjoitti:
Kärjistyksiä:
Oletuksia:
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.Saivartelua.. Kyllä tuo teksti kestäisi oikeudessakin, joten sen totuusarvo lienee korkea.
- ärh...
Cesar kirjoitti:
Kärjistyksiä:
Oletuksia:
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.kauheata haukkumista! perttuhan s e kaikkein pahiten nauroi niille vammaisille!
- taas!!!
ärh... kirjoitti:
kauheata haukkumista! perttuhan s e kaikkein pahiten nauroi niille vammaisille!
Eihän Antista kärsi tuoda näitä totuuksia esille...
Laitappas itse sitten Pertusta vastaava niin ei tarvi vauhkota täällä pelastamassa Antin nahkaa!! - kirpaista todella
x-perttufan kirjoitti:
EI TÄLLÄSTÄ PASKAPUHETTA JAKSA LUKEA! MUSTAMAALAAMISTA.
teihin Antin kannattajiin :D Pelkäätkö että nyt Antin tilanne jotenkin heikkenee? Olis Antti miettinyt ennen kun sanoo...
- sais
ärh... kirjoitti:
kauheata haukkumista! perttuhan s e kaikkein pahiten nauroi niille vammaisille!
nauraa vitun taukki. On kait mulle ja monille muillekin naurettu
- unohdeta sitä kun
tämä tyrkkytenaladylihavaporsas mollas Perttua ja sen sukulaisia kysymällä Pertulta että onko äitis ja siskos yhtä karvaisia kun sinä.. Aivan oikein sille ämmälle että ei saa Antilta vastakaikua!! Pitää se nyt joku rima olla silläkin miehellä.
- Antissa ärsyttää
minua se että sen täytyi taas näytellä sukukalleuksiaan paljussa.
Se on vaan kerta kaikkisen lapsellista.- kylpytakin terassilla
levälleen ja esitteli kaiken. Se ei ollut lapsellista..? Ja kuka se kertoilee koko ajan erektioistaan?? Ja kuinka "kivet" painaa??
No, sehän on kypsempää käytöstä koska PERTTU tekee niin, ei Antti..?! - kirjoitinkin
kylpytakin terassilla kirjoitti:
levälleen ja esitteli kaiken. Se ei ollut lapsellista..? Ja kuka se kertoilee koko ajan erektioistaan?? Ja kuinka "kivet" painaa??
No, sehän on kypsempää käytöstä koska PERTTU tekee niin, ei Antti..?!Antista, en Pertusta. Mut kun näin mennään niin kyllähän se on Antti joka eniten vilauttelee. Ehkä Perttu joskus innostuu Antin vilauttamisien innostamana mut, sellaista se on.
Enpä uskois että Perttu ihan yksikseen siihen alkais, kyllähän se on nähty jo monta kertaa, ettei niin oo.
On asia erikseen puhua, kuin konkreettisesti näytellä itseään. - eipä tietenkään
kirjoitinkin kirjoitti:
Antista, en Pertusta. Mut kun näin mennään niin kyllähän se on Antti joka eniten vilauttelee. Ehkä Perttu joskus innostuu Antin vilauttamisien innostamana mut, sellaista se on.
Enpä uskois että Perttu ihan yksikseen siihen alkais, kyllähän se on nähty jo monta kertaa, ettei niin oo.
On asia erikseen puhua, kuin konkreettisesti näytellä itseään.eilen koosteessa Perttu veteli munasillaan leukoja eikä Antin tarvinnu yhtään näyttää esimerkkiä... Olipa kaunista katsottavaa kun karvakeisari esittelee voimiaan..=)
- SAAKELI ÄÄLIÖ
PITÄSKÖ ANTIN ANTAA TERHILLE ETTÄ SE EI SILLON VIHAIS LIHAVIA? VOI JUMALAUTA. SIL JÄTKÄL EI O MITÄÄ VASTAA LIHAVIA!
- mutta miksei
se sitten anna Terhille jos se on kerta vetävä neito eikä Antilla ole mitään Terhin kiloja vastaan? Jos Iina olis talossa ja hinkumassa Antin pöksyihin niin tilanne olis varmasti toinen...jokainen voi itse päätellä miks Antti ei anna Terhille!!
- Kiia
Saa mielipiteitä sanoa muitakin kuin "Antti voittoon". Ihmettelen Antti-fanien lyhyttä pinnaa. Jos olisi kaikki perttu negatiivi-viestit vaadittu poistaan, niin eihän sitä muuta olisi saanutkaan tehdä.
- Sinäpäs...
sen sanoit :D ja kiitos siitä!!
- mie hän se
sillä siellä on enemmän kehitysvammaisia kuin missään muualla suomen kunnassa. Johtuu siitä että sollä suunnalla Sysmäläisiä on pidetty vähän outoina ja tyhminä ihmisinä ja lisäksi ovat naineet mieluusti omaa sukua kuin naapuria ettei omaisuus karkaa käsistä! Tämä on historiaa ja tilastotietoa jonka kuka vaan voi tutkimalla selvittää..
Niin ja moniko muuten tietää Antin aseman tuon käpykylän hierarkiassa???- Kaarina.
Antti on hyvästä kodista käynnyt koulunsa turvallisessa ympärisössä ja sysmä on mukava hyvin hoidettu kesä-kunta.
- Mistä ihminen on.
Kaarina. kirjoitti:
Antti on hyvästä kodista käynnyt koulunsa turvallisessa ympärisössä ja sysmä on mukava hyvin hoidettu kesä-kunta.
Persoona rakentuu paljon paljon enemmän muista seikoista kuin missä asuu ja mitä koulua on käynyt. Voisin jatkaa, mutta en tästä sen enempää.
- MUTTA
bb talossa ei ole ketään joka olisi ansainnut 50 000 € yhtälailla se perttukin vitsailee ei missityyppisistä naisista pintaliitäjiä ovat.
- vai mikä sen nimi olikaan..
ei kyllä ollu mikään jättipotti, joten Antille näyttäs kelpaavan homssuisemmatkin typsyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799