huomasin tänään sisemmissä häpyhuulissa pienen patin. Huomasin sen vessassa käynnin yhteydessä kun kävi pyyhkiessä siihen kipeää. Mikähän voi olla?
Patti alapäässä
4
7041
Vastaukset
- luultavasti
finni tms. nehän on aika arkoja ja isoja tollaisissa paikoissa.
- mä vaan
joskus finnejä siinä limakalvon ja karvoituksen rajamailla mutta nyt ekaa kertaa just tos sisemmässä häpyhuulessa tai pienessä häpyhuules, kummaks niitä nyt sanotaan.. ja se on viel niinku siel sisäpuolella.. toivottavasti vaan näppy ja häviää pian, aika kipeetä käy ku käyn vessas.. =(
- En muista enää nikkiäni
Olen täällä aiemmin kysellyt noista pateista ja kukaan ei ole muka tiennyt mistään mitään. On tuputettu vaan genitaaliherpestä.
Itse olen päätellyt että finni se on, kiva kun joku muukin tietää mitä ne on.
Sitten kun joku vielä tietäisi että miten ne voi ennaltaehkäistä.
Minulla oli tässä jatkuva hiivakutina, ja olen joskus täältä lukenut että jonkun mielestä noita patteja tulee herkemmin hiivan aikana. Mutta missä ne ovat ne "joku joskus sanoi" -tyypit sitten kun haluaisi asiasta enemmän infoa...
- noista pateista
hei
joku kirjoitteli aiemmin noista pateista täällä. Yrittäkää kaivella esiin aiemmilta sivuilta...
En tiedä ihan, minkälaisista pateista nyt on kysymys. Mut jos siihen sattuu, niin sitten se ehkä on finni, tai tulehtunut karvatuppi. Tai olet raapaissut ihon rikki siitä.
Voisitko katsoa vaikka peilin kanssa minkälainen sun patti on? Jos se on finni, voit yrittää varovasti puhtain käsin ja iho puhdistettuna sitä puristaa (auts tuolla alueella kyllä helposti sattuu).
no se mistä aiemmin kirjoitettiin oli jotenkin näin: sellaisia valkoisia tai vaaleita pahkuroita häpyhuulissa. Vois olla tukkeutunut talirauhanen. Hänen lekuri oli sanonut että ne on tavallinen näky gynellä, niitä voidaan tyhjentää. Isoimmat kuulemma olleet oliivin kokoisia (?).
Mut en tiedä tarviiko niille tehdä mitään jos ne ei häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233265Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172244Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301869Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101246Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631127Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 37872
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30715