PSYKOPAATTI kannoilla.

minäkö terapiaan??

Seurustelin "psykopaatin" (joka nykylääketieteen mukaan on narsistinen persoonallisuushäiriö) kanssa parisen vuotta. Hän hakkasi minua säännöllisesti, kidutti ja alisti. Esim. piti jalkapohjaansa kasvojeni päällä ja lupasi liiskata pääni lattiaan, pyysi rukoilemaan viimeisen kerran. Hakkasi 2 kertaa ensiapuun josta toisella kerralla meinasin kuolla (päävammoja). Lapsemme kanssa sain ulkoilla 1mx1m parvekkeella, ei pitemmälle. Hän irrotti oven kahvat, nukkui patjalla ulko-oven edessä kenkäni tyynynsä alla eikä päästänyt ulos. Puhelimeni hän takavarikoi. Vanhempieni minulle soittaessa, hän istui vieressä enkä tietenkään uskaltanut kertoa mitä todella oli tekeillä.
Hän ei antanut minun nukkua. Herätteli vähän väliä ja piti jännityksessä että jos nukahdan, hän saattaa tehdä pahaa. Eräänä yönä hän mm. raahasi minut kesken unieni jääkylmään suihkuun vaatteet päällä. Pientä vauvaa hän uhkaili ilmeillään. Jos vauva itki, hän kävi tuijottamassa tätä niin pahasti (ja ehkä sanomassa/tekemässä jotain) että vauva hiljeni ja sain aamulla huomata että hän oli nukkunut kakat vaipassa koko yön.

Vauvalla oli neuvola-aika samaan aikaan kun mies meni töihin. Kun hän lähti, pakkasin paniikissa täristen reppuni ja lähdin neuvolaan. Neuvolassa ollessani murruin. Itkin ja kerroin pääpiirteet siitä millaista kotona oli. Terveydenhoitaja vain hymyili ja sanoi että suhteet ovat joskus vaikeita. Hän soitti minulle ja vauvalle taksin, josta pääsimme turvakotiin. Tuonne turvakotiinkin mies tuli riehumaan.

Sain oman asunnon vauvan kanssa. Ex-mieheni terrorisoi meitä siinä määrin että en uskaltanut vetää vessaa, en käydä suihkussa enkä mitään jolloin en voisi hetkeäkään kuulla, tullaanko kotiini väkisin vai ei. Lähestymiskiellon tietenkin sain, mutta eihän tuo pelkoa poista koska mies kuitenkin on täysin vapaalla jalalla ja ajattelin hänen olevan liikkeellä sellaisella asenteella että ihan sama, kuolen mieluummin kuin annan tuon naisen elää.

Isällä on oikeus lapsiinsa. Mieheni sai tavata tytärtämme 3 tuntia päivisin. Kun tyttö oli vähän vajaa 5 vuotias, selvisi että noina aikoina mies oli käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen, pitänyt pimeässä kylpyhuoneessa jne. Vastustin tietysti tapaamisia mutta Suomen laki on Suomen laki, ja minä olen katkera yh joka yrittää kiusata ex-miestään.

Insesti tutkimukset jatkui....jatkui...ja jatkui.... Tällävälin mies ahkerasti terrorisoi meitä jonka seurauksena minä (sekä tyttäreni) jouduimme terapiaan. Minulle tuli paniikkihäiriö. Hän käy säännöllisin väliajoin rikkomassa ikkunani, potkimassa oveani ja häiritsemässä rauhaamme.

Olen 26 vuotias ja olemme muuttaneet 14 kertaa. Osoitteemme on salainen, mutta aina mies saa sen selville, en tiedä miten. Edelleen suihkussakäynti yms. pelko jatkuu. Nyt 5v tyttäreni jo puhuu että hän suojelee minua ettei tarvitse pelätä. Lastensuojelun kanssa olen tekemisissä kyllä.

Tiedän ilman ex-mieheni kertomaakin, että en pääse hänestä eroon ennenkuin joko minä tai hän kuolee. Itse en halua kuolla, mutta en voi vankilaankaan mennä. Tuollaiselle miehelle ei tehoa lähestymiskielto eikä parin vuoden vankilatuomio. Hän haluaa minut kuolleeksi, tai sitten itsensä.

Tanskassa on laki jolloin perheväkivaltatilanteessa nainen voi tappaa miehensä ilman vankilarangaistusta mikäli henki on uhattuna. Suomessa tätä lakia ei ole, joten pakko kestää.

Psykopaatin itsensä ei tarvitse mennä terapiaan vaan hänen uhriensa.

95

18686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ile

      itellä vähän samanlainen ongelma.asialle vaan ei voi mitään vai auttasko puhuminen ex-åijån kans.

      • .

        Sinun kirjoitukset ovat täyttä roskaa,
        toisten kirjoittajien törkeää solvaamista ja haukkumista, siten suomi24 sääntöjen vastaisia!


      • Kaiken kokenut
        . kirjoitti:

        Sinun kirjoitukset ovat täyttä roskaa,
        toisten kirjoittajien törkeää solvaamista ja haukkumista, siten suomi24 sääntöjen vastaisia!

        Taidat olla henkisesti terapian tarpeessa kun latelet tollaista tekstiä. Häpeäminen olisi ehkä hyvä sana sinun osata.


      • Rici4
        Kaiken kokenut kirjoitti:

        Taidat olla henkisesti terapian tarpeessa kun latelet tollaista tekstiä. Häpeäminen olisi ehkä hyvä sana sinun osata.

        Viestini oli oli vastaus henkilölle joka sanoi että: "Sinun kirjoituksesi ovat täyttä roskaa" Haluan vakavasti tähdentää että meissä miehissä on vaikeita henkisiä ongelmia jotka tosissaan aiheuttaa ruumillista että henkistä kärsimystä kauneimpaa sukupuoltamme kohtaan. Onko niin ett me miehet olemme niin heikkoja että emme pysty järkevällä tavalla kanssakäymään, kommunikoimaan naistemme kanssa. Itse olen eroni käsitellyt, mustasukkaisuuteni (17 v nuorempi) opetellut ja jne. ilman että olisin henkisesti tai fyysisesti uhkaillut näitä henkilöitä. Ongelman ydinhän on se minkä takia hän on jättänyt minut, minkä takia olen mustasukkainen, eikö rahkeet riitä. Eikö olisi parempi katsoa itseään peilistä sen sijaan että etsii vikaa naisestaan.


    • abc

      Hei!
      Käy lapsesi sääliksi, itse olet aikuinen ja voit vaikuttaa asioihisi. Olisikohan sinun parasta pyytää lapsen edun vuoksi isän ja lapsen tapaamistet järjestettynä valvottuina tapaamisina. Itse varmasti tarvitset ja saat apua tuon suhteen läpikäymiseksi ja vanhemmuutesi tueksi. Voimia sinulle!

      • minä

        ....


      • minä
        minä kirjoitti:

        ....

        On siis sanonut myös ettei aio valvottuihin tapaamisiin koskaan mennäkkään.


      • BaBoy
        minä kirjoitti:

        On siis sanonut myös ettei aio valvottuihin tapaamisiin koskaan mennäkkään.

        Jos ei kerta halua nähdä lastasi valvotussa tilassa, niin sitten ei tarvitse antaa nähdä muutenkaan ! Ei sillä ole muuta vaihtoehtoa, kuin suostua valvottuihin tapaamisiin.


    • ihminen

      Tuollaiset psykopaatit pitäisi laittaa hirteen. Itse työskentelen tuollaisten kanssa, joten vähän kerron mitä itse tekisin, toki en tiedä tilanteestasi enempää enkä luonteestasi,joten toivottavasti en loukkaa.

      Muutto voisi auttaa, mikäli pystyt muuttamaan vähän pidemmälle. Jätät vain muuttotiedot salaisiksi- et kerro KENELLEKKÄÄN ensimmäiseen kolmeen kuukauteen. Myöskään muuttoilmoitusta ei kannata tehdä tuon 3kk aikana. Vuokrasopimuksen kanssa tarkkana, jotta sieltä ei vuoda. Postin voi laittaa posti restante osoitteeseen ja vaikka läheiseen kaupunkiin(ohjeet postista)ja salaisena. Puhelimeksi prepaid liittymä ilman osoitetietoja. Myöskään ei kannata kertoa muutosta muille kuin viranomaisille ensimmäiseen 3 kuukauteen - ei edes muuttoilmoitusta. Tuossa ajassa etsijä jo turhautuu. Puoli vuotta voi muuttoilmoituksen kanssa venyttää ihan hyvin. Myös kyynelkaasun (oc) hankkiminen ja sen käytön opetteleminen voisi olla itsetunnon kannalta hyväksi- lähestymiskiellon avulla saat kyllä luvan ja tehoja löytyy- harjoitella kyllä pitää kurssilla. Terapia ja muut harrastusjutut kannattaa jo etukäteen laittaa kuntoon-ja prepaid liittymällä... tekemistä pitää olla. Itse en antaisi osoitetta kenellekkään puoleen vuoteen. Voimia tilanteeseesi.

      • Hannibal Lekeri

        KaasuasettaKAAN itsepuolustukseen.Ja vielä väität,että olet tuollaisten kanssa ollut/olet tekemisissä päivittäin EI OLE AINAKAAN TYÖ KOULUTTANUT!Olet itse se psykopaatti!


    • jos

      haluat jutella niin annatko s postiosotteen.samanlainen tausta takana.tiedän todella miltä tuntuu.itse muutin 100 km päähän karkuun exääni.tosin kiusanteko jatkuu vieläkin.sun ei tarvi viedä lasta tapaamisiin.vaadit että tapaamiset turvakodissa ja VALVOTUSTI.ja jos miestä ei sinne kiinnosta mennä niin se siitä.sosiaali tso auttaa muutto kuluissa varmasti kun kerrot tilanteen heille.eli kamat kasaan kaikessa hiljaisuudessa ja kohti uutta elämää..jaksele.tiedän että on rankkaa ja pelottavaa mutta paistaa se päivä risukasaankin.usko pois

    • minä minä

      onpa kamalaa tekstiä...!

      Kirjoituksesi kuullostaa aivan Liza Marklundin Uhatut-kirjasta kopioiduilta! (Hyvä kirja, kannattaa lukea *vink vink*)

      Ei muuta kuin voimia ja päättäväisyyttä, ja lapsen etu kaiken edelle....!

    • Nikolai Kopeloi

      On olemassa masokistinen naistyyppi, joka hakeutuu suhteseen väkivaltaiseten sadististen miesten kanssa. Suhteesta toiseen. Suhteet yleensä päättyvä dramaattisesti.
      Kuulutko sinä tähän naistyypiin ?

      • vittumainen äijä

        siinäkin saatana kääntää asiat päälaelleen ja syyllistää naisen, HÄPEÄ


      • rftgyhujkikol

        Nuo tilanteet ovat oikeasti kauheita, mutta itse tiedän ainakin yhden naisen, jota pahoinpidellään joka suhteessa ja vielä ylpeilee miten milloin on käynyt! Sairashan se on hänkin, vaikka uskon kyllä, että 99% tapauksista se ei mene näin.


    • Jollen ellen

      paljossa samanlaisen suhteen kuin sinä ja luulen ymmärtäväni missä ahdingossa olet.

      Kokemuksesta sanon, että ennen kun karkaat ja piiloudut, häneltä pitäisi ensin saada lapsen tapaamisoikeus pois, muussa tapauksessa poliisit etsivät sinut ja lapsen hänelle valmiiksi, eikä hänen tarvitse nähdä edes etsimisen vaivaa.

      Psykopaatti on kekseliäs tehdessään toisen elämästä helvetin. Jotain olisi tehtävä.

    • Impossible mission

      vaikka pienen täysihoidon sille paskalle.Pari tuntia luunyytillä päin näköä ja äijä rukoilee että pystyy syömään vielä muutakin kuin kauravelliä.Rajansa kaikella.Loppu keinolla millä hyvänsä!

    • Fairytale

      Käy(kää) katsomassa. Tuolta löytyy myös ammattiapua-linkki. Olet ottanut jo ratkaisevan askeleen kohti turvallisempaa tulevaisuutta, voimia ja rohkeutta jatkoon! =)

      • näin on

        amnesty ei suomalaisia naisia auta apua menee ainoastaan ulkomaille mutta ota yhteyttä Zonta kerhoon, he auttavat


    • Mona-Henrika

      En osaa sanoa, sinulle mitää muuta, kuin, että itse suojelisin lapsiani viimeiseen pisaraan asti. Vaatisi se mitä hyvänsä, jopa ääritekoja.

      Sait hyviä neuvoja muilta, toivottavasti se auttaisi.

      Olen syvästi järkyttynyt ja sydämeni vuotaa verta kohtalosi takia. Ei varmasti lohduta sinua tällä hetkellä yhtään ja tuntuukin varmaan sinusta tosi mitättömältä asialta, mutta kannan teitä Jeesuksen eteen ja huomaan rukouksin.

    • Paljasta nyt jos olet, koska

      ihmiset suhtautuvat aika vakavasti kirjoitukseesi. Jos et ole provo, niin TAISTELE kaikin voimin miestä vastaan !

      • yx tavallinen

        Olen kurkkuani myöten täynnä näitä "provoksi" epäilijöitä! Eikö sinullakaan ole yhtään järkeä päässäsi! Mikä tässä nyt muka jotain provoa olisi!!! Selitä, jos osaat!


      • voin selittää
        yx tavallinen kirjoitti:

        Olen kurkkuani myöten täynnä näitä "provoksi" epäilijöitä! Eikö sinullakaan ole yhtään järkeä päässäsi! Mikä tässä nyt muka jotain provoa olisi!!! Selitä, jos osaat!

        Mies tuli turvakotiinkin riehumaan. Ei voi pitää paikkaansa koska kyseisen paikan henkilökunta olisi soittanut poliisit paikalle.Osoite on salainen:Kukaan ei saa salaista osoitetta selville jos asianomainen niin tahtoo ja tässä tapauksessa jos noin kova pelko on ollut niin tuskin osoitettaan KENELLEKKÄÄN paljastaisi,eli provo koko tarina.


      • vielä tämä
        yx tavallinen kirjoitti:

        Olen kurkkuani myöten täynnä näitä "provoksi" epäilijöitä! Eikö sinullakaan ole yhtään järkeä päässäsi! Mikä tässä nyt muka jotain provoa olisi!!! Selitä, jos osaat!

        Että terveydenhoitaja tuskin olisi suhtautunut asiaan noin kevyesti.Jos lähestymiskielto on voimassa niin silloin isällä ei ole oikeutta tavata lapsiaan.Liian paljon ristiriitaisuuksia että uskoisin tarinan olevan tosi.


      • joskin
        vielä tämä kirjoitti:

        Että terveydenhoitaja tuskin olisi suhtautunut asiaan noin kevyesti.Jos lähestymiskielto on voimassa niin silloin isällä ei ole oikeutta tavata lapsiaan.Liian paljon ristiriitaisuuksia että uskoisin tarinan olevan tosi.

        Et taida tietää minkälaisia psykopaatit ovat! heillä ei ole minkäänlaisia rajoja eikä kunnioitusta mitään tahoa kohtaan. siihen kun vielä lisätään, että he eivät voi ymmärtää mitään pahaa itsessään. parantumattomiakin vielä!

        Toivon voimia ja koita kestää!


      • mun
        vielä tämä kirjoitti:

        Että terveydenhoitaja tuskin olisi suhtautunut asiaan noin kevyesti.Jos lähestymiskielto on voimassa niin silloin isällä ei ole oikeutta tavata lapsiaan.Liian paljon ristiriitaisuuksia että uskoisin tarinan olevan tosi.

        tietääkseen saa tavata silti lastaan vaikka exää kohtaa oiski lähestymiskielto


      • unohtaa
        mun kirjoitti:

        tietääkseen saa tavata silti lastaan vaikka exää kohtaa oiski lähestymiskielto

        mainita että kyseessä pitää olla laajennettu lähestymiskielto jonka äiti saa yhtä helposti kuin "tavallisenkin" lähestymiskiellon.


      • Lakiako
        yx tavallinen kirjoitti:

        Olen kurkkuani myöten täynnä näitä "provoksi" epäilijöitä! Eikö sinullakaan ole yhtään järkeä päässäsi! Mikä tässä nyt muka jotain provoa olisi!!! Selitä, jos osaat!

        Niin ja jos se ukko toistuvasti lähestymiskieltoa on rikkonut niin oishan noi saanut rauhassa olla kun äijä ois ollu linnassa! ja jos sitä rikkoo vielä tuomion jälkeenkin niin tuomiot pitenee!


      • KYLLÄOOOOON
        voin selittää kirjoitti:

        Mies tuli turvakotiinkin riehumaan. Ei voi pitää paikkaansa koska kyseisen paikan henkilökunta olisi soittanut poliisit paikalle.Osoite on salainen:Kukaan ei saa salaista osoitetta selville jos asianomainen niin tahtoo ja tässä tapauksessa jos noin kova pelko on ollut niin tuskin osoitettaan KENELLEKKÄÄN paljastaisi,eli provo koko tarina.

        saa helposti selville.
        Esimerkki teille:
        Systerini työskentelee alalla, jossa työssään on paljon tekemisissä kaikenkarvaisten ihmisten kanssa.
        Hän on laittanut puh-nronsa salaiseksi.
        Kerran kuitenkin hänelle tulikin yhtäkkiä semmonen "ehdotteleva" viesti joltain "fanilta".
        Siskoni alkoi peräämään mistä kyseinen henkilö olisi voinut saada puh-nron.

        Helppoa. Hän oli nähnyt siskoni autollaan, ottanut rek-nron ylös ja kysynyt kaikki tiedot sieltä, kuten osoite, puh-nro jne.
        Vaikka puh.nro on salainen niin AKEn tiedot eivät ole salaisia.
        ENIROMAISTA


      • hulluja riittää

        oli provo tai ei niin tollasii hulluja ukkoja on usko pois, minukin perässä on yks joku muuttaa aina kanssani jopa 20 eri osoitetta, et silleen


      • Hohhoijaa...
        Lakiako kirjoitti:

        Niin ja jos se ukko toistuvasti lähestymiskieltoa on rikkonut niin oishan noi saanut rauhassa olla kun äijä ois ollu linnassa! ja jos sitä rikkoo vielä tuomion jälkeenkin niin tuomiot pitenee!

        "Niin ja jos se ukko toistuvasti lähestymiskieltoa on rikkonut niin oishan noi saanut rauhassa olla kun äijä ois ollu linnassa! ja jos sitä rikkoo vielä tuomion jälkeenkin niin tuomiot pitenee!"

        Tiedoksesi, että lähestymiskiellon rikkomisesta EI saa linnaa. En nyt muista mitä laki sanoo (www.finlex.fi auttaa), mutta käytännössä ei häkki heilu yhdestä eikä useammastakaan kerrasta, sen verran pieni rikos tässä on lain silmissä valitettavasti kyseessä.


      • Anonyymi
        vielä tämä kirjoitti:

        Että terveydenhoitaja tuskin olisi suhtautunut asiaan noin kevyesti.Jos lähestymiskielto on voimassa niin silloin isällä ei ole oikeutta tavata lapsiaan.Liian paljon ristiriitaisuuksia että uskoisin tarinan olevan tosi.

        Ihan tosissaan minulla on melkein samanlainen asia, mut ei ole pieniä lapsia ja satuttajia on paljon! Ettet vain sä satusetä olis yksiheistä! Olet tuhonnut koko elämäni ja saanut koko kylän porukan jopa kaikki ulkomaalaisetkin mun kimppuun, vaikka en heitä tunne, enkä tiedä sen kummemmin! Olet houkutellut mieheni myös kimppuuni, oletko tulossa tähän meidän kotiin asumaan vai mikä tässämättää! Ei sulla ole mitää asiaa tänne! Sun takii olen joutunut tekeen ilmoituksia! Pyydän AUTTAKaa, PELOTTAA, kpska väkivalta jatkunut yli 10 vuotta ja raaistuu vaan! Olen syytön ihminen, en ymmärrä tällaista! Olen myös pitkäaikais sairas, ihoni ja silmäni ei kestä kokoaikaista fyysistä ja psyykkistä satuttamista! Olen ihan loppu jo! Auttakaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosissaan minulla on melkein samanlainen asia, mut ei ole pieniä lapsia ja satuttajia on paljon! Ettet vain sä satusetä olis yksiheistä! Olet tuhonnut koko elämäni ja saanut koko kylän porukan jopa kaikki ulkomaalaisetkin mun kimppuun, vaikka en heitä tunne, enkä tiedä sen kummemmin! Olet houkutellut mieheni myös kimppuuni, oletko tulossa tähän meidän kotiin asumaan vai mikä tässämättää! Ei sulla ole mitää asiaa tänne! Sun takii olen joutunut tekeen ilmoituksia! Pyydän AUTTAKaa, PELOTTAA, kpska väkivalta jatkunut yli 10 vuotta ja raaistuu vaan! Olen syytön ihminen, en ymmärrä tällaista! Olen myös pitkäaikais sairas, ihoni ja silmäni ei kestä kokoaikaista fyysistä ja psyykkistä satuttamista! Olen ihan loppu jo! Auttakaa!

        En ole kuin kymmenen vuptta sitten sanonut sinulle, ett miksi teet tällaista väkivaltaa, muuta en ole sun kaa ikinä jutellu!


    • ehdotus

      Lapsesi tarvitsee nyt vahvan äidin. Vietä päivät puhelimessa ja ravaa kaikkia virastoja niin kauan, että joku suostuu tekemään jotain. Pommita heitä. Ota yhteys TV-toimituksiin, kuten Silminnäkijään tai Karpoon. Vuoda tilanteesi julkisuuteen. Niin sekin hillitsee ex-ukkoasi, edes vähäsen. Julkisuus voi suojella sinua tässä tapauksessa !

    • make

      lopeta valitus ja virkavallan kans asioiminen... niistä kusipäistä ei ole mihinkään muuhun kuin papereitten pyörittelyyn. ne ei osaa tehdä mitään... haet vaan aseen kämppään ja sanot tervetuloa. astetta kovempi väkivalta auttaa aina, muuta et voi jos et paskallakaan uskalla käydä.

    • Alkup.kirjoittaja

      ja muutenkin julkisuus tuntuu hyvältä vaihtoehdolta. Miten Karpoon saisi yhteyden? Luulen että julkisuus hillitsisi tuota hullua edes vähän.

      • ...

        Yhteystiedot:
        MTV / Karpon toimitus
        00033 MTV3

        p. 09-1500570
        fax 09-15008136

        Sähköpostiosoitteen saa soittamalla.


      • .....

        Silminnäkijä on TV2:n Ajankohtaisohjelmien raporttisarja. Silminnäkijä käsittelee kansallisesti ja kansainvälisesti tärkeitä ja kiinnostavia teemoja puolen tunnin raporteissaan. Sarjassa nähdään sekä tiukkoja tutkivan journalismin tuotteita että elämänmakuisia reportaaseja.
        Silminnäkijä raportit tuottaa Kari Mokko. Raportteja toimittavat Ajankohtaisesta kakkosesta tutut tekijät. Sarjan tekoon osallistuu myös koko joukko freelance-toimittajia eri puolilta maailmaa.

        Silminnäkijä joka torstai kello 22.35 kakkosella.

        Silminnäkijä
        TV2
        PL 196
        33101 TAMPERE


        Yhteystiedot:

        Tuottaja Kari Mokko
        Puh: (03) 345 6268
        Fax: (03) 344 2280
        Email: [email protected]

        Ohjelma-assistentti/Ulkomaat Virpi Kautto
        Puh: (03) 345 6253
        Fax: (03) 344 2280
        Email: [email protected]

        Kuvaussihteeri/Kotimaa Pekka Kauranen
        Puh: (03) 345 6277
        Fax: (03) 344 2280
        Email: [email protected]


      • tai kirjoita

        on internetissä sivu. Siellä on paikka, jonne voi kirjoittaa.


    • ÄIJÄ

      Tee itsellesi palvelus ja anna julkiseen tietoon ex-miehesi nimi ja yhteystiedot..voisi kaveri yllättyä miltä tuommoinen tuntuu omalle kohdalle sattuessa...ja tsemppiä ja jaksamista sinulle.

    • thorius

      Mulla tyttökaveri kanssa on kans ongelma tyypistä joak on varalline se on aikonu tappaa mun tyttökaveri. Tällä hetkellä se on onnistunu jo pari kertaa murjoman tyttökaveriltani kykiluita ja ranteen. Ja se tyyppi on vaarallinen muutenki se kuulemma liikkuu nykyään asetaskussa ja voi ampua kenet vaa kadulla jos sattuu sille tuulelle. Eikä poliis voi tehä. Onko ideita mitä tehdä sen kanssa.

      Tämä tyyppi on vetäny huumeita useita vuosia mut on kuulemma lopettanut mutta hänestä on silti tullu hyvin arvamaton. JA kaiken kukkuraksi ku hän on non 2m korsto ja saakutin tyhmä sellanen. Hän on myös poliisin entisiä tuttua. Minua alkaa kohta pelottaa liikkua kadula kosk ase voi ampua kylmäti jos se sattuu kohdalle.

      Tällä hetkellä on se hyvä että se ei tunne mua, mutta mäkään en kyllä tiiä minä näköinen hän on. Kertojaa joku mitä voisi tehä...???

      • 3211

        "Tällä hetkellä on se hyvä että se ei tunne mua, mutta mäkään en kyllä tiiä minä näköinen hän on. Kertojaa joku mitä voisi tehä...???"

        kannattaisi varmaan vedellä omia johtopäätöksiä,ihmisistä.

        Pelätessään ihminen muodostaa hassujakin asioita, pituudet ym ym muuta kuin todellisuutta.


      • niin ja opettele kirjottaan...
        3211 kirjoitti:

        "Tällä hetkellä on se hyvä että se ei tunne mua, mutta mäkään en kyllä tiiä minä näköinen hän on. Kertojaa joku mitä voisi tehä...???"

        kannattaisi varmaan vedellä omia johtopäätöksiä,ihmisistä.

        Pelätessään ihminen muodostaa hassujakin asioita, pituudet ym ym muuta kuin todellisuutta.

        Ja alkuperäisetä provoilijasta sen verran, että taatusti taas joku huomion kipeä XXXL-YH-LUUSERI taas asialla! Jos olis oikeesti tollasii vastoin käymisii, niin olis ne täyspäinen jo hoitanu. Ne siniset on muuten sitte niitä nukuttavia, jos on menny napit sekasi.


      • mmmmmm
        niin ja opettele kirjottaan... kirjoitti:

        Ja alkuperäisetä provoilijasta sen verran, että taatusti taas joku huomion kipeä XXXL-YH-LUUSERI taas asialla! Jos olis oikeesti tollasii vastoin käymisii, niin olis ne täyspäinen jo hoitanu. Ne siniset on muuten sitte niitä nukuttavia, jos on menny napit sekasi.

        ....


      • pahempi tapaus

        Mene paikalliseen mc-kerhoon kertomaan tilanne, poliisi ei auta joten on turvauduttava vahvempaan moraaliin! Näitä psykopaatteja kyllä riittää, mutta kun vastaan tuleekin muuta kuin heikko nainen, kun psykopaattinen narsisti törmää todelliseen psykopaattiin, alkaa realismi näyttämään julman maailman rajoja! Linnassa kerroksille ei moiset pellet nouse, jos nousee on alas matka nopea ja raju!
        Vaikka vanhan liiton vankilakundeja monet halveksivat, juurikin nämä äärimmäistä moraali noudattavat ovat kansalaisten viimeinen turva, ennen aseen hankintaa!


      • ällötys
        niin ja opettele kirjottaan... kirjoitti:

        Ja alkuperäisetä provoilijasta sen verran, että taatusti taas joku huomion kipeä XXXL-YH-LUUSERI taas asialla! Jos olis oikeesti tollasii vastoin käymisii, niin olis ne täyspäinen jo hoitanu. Ne siniset on muuten sitte niitä nukuttavia, jos on menny napit sekasi.

        siinä isdiootti kirjoittelee joka ei ole kokenut koskaan henkilökohtaisesti mitään väkivaltaa, että turpaan tarttisit säkin sika


    • Mona-Henrika

      Mitä kuuluu ? Ja onko asia jo selvinnyt ?

    • en usko tuohon

      Kyllä noita ns koviksia kohdalle on sattunut, mutta pienen pehmityksen jälkeen kovis on vetelä kuin kurapaska. Yleensä on niin että se joka eniten meteliä pitää ja hakkaa muijaa ja lapsia, sellaisesta äijästä ei ole mihinkään.

    • ei se uskalla

      seurata t:t

    • sannukka.27

      melkein ku mun elämästä.ei mitään niin hirveetä kun odottaa että koska se tappaa ja miten se tappaa.ja miten lapsille sitten käy.eikä mikään laki suojele.aika lohdutonta.

    • hakeudu hoitoon

      14kertaa salainen osoite....ja aina vaan kannoilla - no huh huh!

      • Soulfly33

        ONko oikeasti totta, että jotku ei voi ymmärtää semmoista asiaa.. miksi ihmisellä on paha olo, jos joku on tehnyt jotain pahaa.. varsinkin,jos on omia lapsia se se tekijä on oma mies tahi sitten vaimo. Tiedätkö mitä tarkoittaa sana pelko ja mitä tarkoittaa sana TURTUMINEN tai UUPUMINEN. Siinä vaiheessa , kun ihmistä uhkaillaan ja varsinkin kun pelotteet on niin konkreettisia ja laki ei tunnu oikein ymmärtävän siinäpä sitten yksin juokset karkuun lasten kanssa... Sinä joka tämän ketjun aloittajaa epäilet valehtelijaksi et ole varmaankaan koskaan kohdannut vastaavaa lähipiirissäsi, koska et näemmä pysty ymmärtämään miten paha ihmismieli voikin äärimmillään olla ..varsinkin sairastunut semmoinen. Toivon myöskin , ettet joudu sitä kohtaamaankaan elämäsi varrella. Kannattaa pitää kuitenkin silmät auki eikä olla niin varma , että elämä olisi aina yhtä kaunista.
        Joskus sitä saattaa joutua puolustamaan itseään ja omiaan eikä se aina ole niin helppoa niinkuin sitä saattaisi kuvitella. Kaikki ei ole yhtä vahvoja. LAKIPYKÄLIÄ VOISI KYLLÄ TARKISTUTTAA ...


      • poliisi paskalla
        Soulfly33 kirjoitti:

        ONko oikeasti totta, että jotku ei voi ymmärtää semmoista asiaa.. miksi ihmisellä on paha olo, jos joku on tehnyt jotain pahaa.. varsinkin,jos on omia lapsia se se tekijä on oma mies tahi sitten vaimo. Tiedätkö mitä tarkoittaa sana pelko ja mitä tarkoittaa sana TURTUMINEN tai UUPUMINEN. Siinä vaiheessa , kun ihmistä uhkaillaan ja varsinkin kun pelotteet on niin konkreettisia ja laki ei tunnu oikein ymmärtävän siinäpä sitten yksin juokset karkuun lasten kanssa... Sinä joka tämän ketjun aloittajaa epäilet valehtelijaksi et ole varmaankaan koskaan kohdannut vastaavaa lähipiirissäsi, koska et näemmä pysty ymmärtämään miten paha ihmismieli voikin äärimmillään olla ..varsinkin sairastunut semmoinen. Toivon myöskin , ettet joudu sitä kohtaamaankaan elämäsi varrella. Kannattaa pitää kuitenkin silmät auki eikä olla niin varma , että elämä olisi aina yhtä kaunista.
        Joskus sitä saattaa joutua puolustamaan itseään ja omiaan eikä se aina ole niin helppoa niinkuin sitä saattaisi kuvitella. Kaikki ei ole yhtä vahvoja. LAKIPYKÄLIÄ VOISI KYLLÄ TARKISTUTTAA ...

        samaa mieltä kanssasi,ei ne ymmärrä jotka eivät ole kokeneet


    • Oona 77777

      toivon kovasti teille parastanne ja turvaa

    • .............

      Poliisin pitäisi tappaa tuo psykopaatti, en ymmärrä miksi olet tuollaisen karmean sian kanssa seurustellut? Mikä teitä naisia tommoisissa hulluissa aluksi viehättää?? Häiriköivä Psykopaatti pitää tappaa, ne ei muuten jätä rauhaan. Ne on perkeleen älykkäitä ja osaa kaiken lainkiemurat. On näillekkin paikat olemassa, kuten esim niuvaniemen mielisairaala, jossa hoidetaan tuommoisia tapauksia. MUTTA ENSIN PITÄÄ SAADA TUOMIO! Kerro poliisille ja tee rikosilmoituksia. Siellä ne lääkitsee niin hiljaiseksi ex miehesi, ettei se tajua omaa nimeään tapaamisoikeudet päättyy hyväksikäytön takia ja saat sen pois elämästäsi.

      • Missä rikosilmoituks

        Meinasit kuolla, sait päävammoja? Missä poliisit, rikosilmoitus, oikeudenkäynti?
        Hänenhän pitäisi olla linnassa. Puhumattakaan sitten noista lapsenpahoinpitelyistä (kakkavaipat lapsella yön yli). En ihan ymmärrä...miten et ole tehnyt joka asiasta erikseen rikosilmoitusta, niin kyllähän hänet vankilaan saadaan.
        ja jos se ei auta , niin sanonko mikä auttaa? Menet tekemään lääkärille ilmoituksen hänen mielisairaudestaan, joten hänet otetaan tahdonvastaiseen hoitoon, koska on vaarallinen ympäristölleen. Ei sen kummempaa. Mielisairaalankoneistoon kun suomessa joutuu, niin sieltä ei pääsyä ulos kyllä ole!
        Kuulostaisi joltain psykoosilta. Luepa hyvä kirja ihan samanlaisesta aiheesta: Auringonpimennyksiä, kirjoittanut se tanssija nainen ( en muista nimeä).


      • Hepulis!
        Missä rikosilmoituks kirjoitti:

        Meinasit kuolla, sait päävammoja? Missä poliisit, rikosilmoitus, oikeudenkäynti?
        Hänenhän pitäisi olla linnassa. Puhumattakaan sitten noista lapsenpahoinpitelyistä (kakkavaipat lapsella yön yli). En ihan ymmärrä...miten et ole tehnyt joka asiasta erikseen rikosilmoitusta, niin kyllähän hänet vankilaan saadaan.
        ja jos se ei auta , niin sanonko mikä auttaa? Menet tekemään lääkärille ilmoituksen hänen mielisairaudestaan, joten hänet otetaan tahdonvastaiseen hoitoon, koska on vaarallinen ympäristölleen. Ei sen kummempaa. Mielisairaalankoneistoon kun suomessa joutuu, niin sieltä ei pääsyä ulos kyllä ole!
        Kuulostaisi joltain psykoosilta. Luepa hyvä kirja ihan samanlaisesta aiheesta: Auringonpimennyksiä, kirjoittanut se tanssija nainen ( en muista nimeä).

        se, että todetaan vaaralliseksi ympäristölle nimenomaan mielenterveyden takia, vaatii 2:n eri lääkärin tapaamista, joista ensimmäinen kirjoittaa ns. tarkkailulähetteen, jonka toinen sitten vahvistaa (M1).

        noi kakkavaipat yms. monikohan lapsen vanhempi syyllistyy tuosta, sillä tuollainen saattaa sattua kenelle tahansa vahingossa, vai käyttekö yölläkin herättämässä mukulan,ettei vaan ole kakit pikkusen vaipoissa ???
        Se ei ole väkivaltaa.'

        - kun tiedetään insestiepäilyistä, Suomessa EI MÄÄRÄTÄ yhteishuoltoa , jos tällainen epäilys edes on.

        Valvotutkin tapaamiset ovat tällöin kiven alla.

        Joten osan panen nyt liioittelun ja hattuuntumisen piikkiin ja toisen osan siihen,että tilanne on toki vaikea, muttei mahdoton. Oma mieli voi murtua kyllä tilanteen pitkittyessä, joten ole yhteydessä vaikkapa seurakuntasi diakoniatyöntekijään, monessa srk:ssa on turva-asunto, jonka osoite on salainen, ja jonne ei sallita vierailuja. Tällainen paikka on varmasti turvallisin.

        Voihan sitä olla ilmoittamatta kenellekään osoitettaan, ja se, kenelle sen kertoo, kertoo myös , miksi sitä ei missään tapauksessa anneta eteenpäin.

        Jos todellinen fyysinen uhka ilmassa joka pvä, turvakoti on silloin se ainoa vaihtoehto.
        Sinne tulevat useinkin ex-ät riehumaan, mutta poliisi ne sieltä hakee pois, ja taas tulee merkintä kaverin rekisteriin. Kun merkintöjä kertyy, niin asiat luistavat sitten sinne psykiatrisen puolelle, kun itse olet aloitteellinen, s.o otat yhteyttä asiasta sosiaalitoimeen ja kerrot päivittäisestä uhasta.
        Jos ei ole itselleen vaarallinen, tai uhkaile itsemurhalla, vaan tapolla, niin valitettavasti toimimaton lähestymiskielto on ainut keino.

        Muuten ei edes psykopaattia ennen rikosta ( jos sittenkään ) saa hoitoon.
        - nykyisin se hoitojaksokin on , jos on narsistinen, vain korkeintaan muutaman viikon, jolloin lääkitys laitetaan kohdalleen, ja jos ei tunne olevansa sairas, niin ne lääkkeet jää ottamatta kuitenkin.

        Todella kannattaa ottaa selvää , kenen kanssa ryhtyy lapsentekoon ja muutenkin , kenen kanssa rupeaa yhteistä taloutta pitämään. Mieluummin hitaasti ja harkitusti, kuin nopeasti ja pian katuen, siihen suhteeseen !


      • +++++++++++++++
        Missä rikosilmoituks kirjoitti:

        Meinasit kuolla, sait päävammoja? Missä poliisit, rikosilmoitus, oikeudenkäynti?
        Hänenhän pitäisi olla linnassa. Puhumattakaan sitten noista lapsenpahoinpitelyistä (kakkavaipat lapsella yön yli). En ihan ymmärrä...miten et ole tehnyt joka asiasta erikseen rikosilmoitusta, niin kyllähän hänet vankilaan saadaan.
        ja jos se ei auta , niin sanonko mikä auttaa? Menet tekemään lääkärille ilmoituksen hänen mielisairaudestaan, joten hänet otetaan tahdonvastaiseen hoitoon, koska on vaarallinen ympäristölleen. Ei sen kummempaa. Mielisairaalankoneistoon kun suomessa joutuu, niin sieltä ei pääsyä ulos kyllä ole!
        Kuulostaisi joltain psykoosilta. Luepa hyvä kirja ihan samanlaisesta aiheesta: Auringonpimennyksiä, kirjoittanut se tanssija nainen ( en muista nimeä).

        ei ole mielisairaus, eikä siihen lääkkeet auta! Ainoastaan terapia voi auttaa ja siihen pitää hakeutua vapaaehtoisesti. Ja miksipä narsisti sinne hakeutuisi, kun hänessä ei omasta mielestään ole mitään vikaa!
        Narsisti on erittäin taitava manipuloimaan ihmisiä. Kaikki hänen toimintansa tähtäävät vain omien tarpeiden tyydyttämiseen. Jos narsisti saa etua siitä, että on jollekin ystävällinen, niin sitten on. Yleensä ihmiset uskovat hänen "satuihinsa.

        Narsistin naapurina ollut.


      • hänkin on kokenut
        Missä rikosilmoituks kirjoitti:

        Meinasit kuolla, sait päävammoja? Missä poliisit, rikosilmoitus, oikeudenkäynti?
        Hänenhän pitäisi olla linnassa. Puhumattakaan sitten noista lapsenpahoinpitelyistä (kakkavaipat lapsella yön yli). En ihan ymmärrä...miten et ole tehnyt joka asiasta erikseen rikosilmoitusta, niin kyllähän hänet vankilaan saadaan.
        ja jos se ei auta , niin sanonko mikä auttaa? Menet tekemään lääkärille ilmoituksen hänen mielisairaudestaan, joten hänet otetaan tahdonvastaiseen hoitoon, koska on vaarallinen ympäristölleen. Ei sen kummempaa. Mielisairaalankoneistoon kun suomessa joutuu, niin sieltä ei pääsyä ulos kyllä ole!
        Kuulostaisi joltain psykoosilta. Luepa hyvä kirja ihan samanlaisesta aiheesta: Auringonpimennyksiä, kirjoittanut se tanssija nainen ( en muista nimeä).

        aira samulin


    • ISO-V

      Aika ikävää on ollut jos on totta ja ihan aiheetta tehty.

      • IsoJustiina!

        Huh huh. Ihan ulkopuolisena tästä aiheesta sanoisin, että jos tällainen ihminen ei saa mistään kunnon apua, siis äiti ja lapsi / lapset, on meidän lintukotomme kyllä ihan utopiaa. Herran jumala. Minulle olisi riittänyt jo pienempikin, että olisin pistänyt jotkut bandidokset ihan oikeasti asialle tai naapurimaasta jonkun, vaikka velkarahalla. Pakkohan sitä olisi jotain tehdä, jos kukaan ei auta! Ei noin voi elää!!! Jos joku käyttäytyy sinua kohtaan noin rikollisesti, eikä kukaan tee mitään? Ja sinun pitäisi alistua tuohon? - Ei ymmärrä!!!!


      • perin outoa
        IsoJustiina! kirjoitti:

        Huh huh. Ihan ulkopuolisena tästä aiheesta sanoisin, että jos tällainen ihminen ei saa mistään kunnon apua, siis äiti ja lapsi / lapset, on meidän lintukotomme kyllä ihan utopiaa. Herran jumala. Minulle olisi riittänyt jo pienempikin, että olisin pistänyt jotkut bandidokset ihan oikeasti asialle tai naapurimaasta jonkun, vaikka velkarahalla. Pakkohan sitä olisi jotain tehdä, jos kukaan ei auta! Ei noin voi elää!!! Jos joku käyttäytyy sinua kohtaan noin rikollisesti, eikä kukaan tee mitään? Ja sinun pitäisi alistua tuohon? - Ei ymmärrä!!!!

        Mistäkö tiedän? Koska se oli kirjoitettu "omankädenoikeutta-palstalle" eikä perheväkivalta tms.
        Kyllähän lääkäri olisi tehnyt rikosilmoituksen heti sairaalassa jo, silloin kun on saanut päävamman ja meinannut kuolla, ei se ole vaikka esim. koomassa olevan omalla vastuulla sen teko, ja poliisi kyllä tutkii..Tää on ihan puppua koko kirjoitus.
        "selvisi että mies on käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväkseen". Miten selvisi? lääkärikö tutki? Missä rikosilmoitukset, oikeudenkäynnit ym. tapaamisenkiellot? joko nyt joku mättää ja pahasti, tai ei olla osattu viedä asioita eteenpäin nuoruuden takia.


      • .,<mk<ekm
        perin outoa kirjoitti:

        Mistäkö tiedän? Koska se oli kirjoitettu "omankädenoikeutta-palstalle" eikä perheväkivalta tms.
        Kyllähän lääkäri olisi tehnyt rikosilmoituksen heti sairaalassa jo, silloin kun on saanut päävamman ja meinannut kuolla, ei se ole vaikka esim. koomassa olevan omalla vastuulla sen teko, ja poliisi kyllä tutkii..Tää on ihan puppua koko kirjoitus.
        "selvisi että mies on käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväkseen". Miten selvisi? lääkärikö tutki? Missä rikosilmoitukset, oikeudenkäynnit ym. tapaamisenkiellot? joko nyt joku mättää ja pahasti, tai ei olla osattu viedä asioita eteenpäin nuoruuden takia.

        Pistä edes omanimesi esille JA sen piinaajan kans.


      • minäkin karkasin
        .,<mk<ekm kirjoitti:

        Pistä edes omanimesi esille JA sen piinaajan kans.

        Mikä saa naiset ihastumaan psykopaattiin?
        Voin kertoa omakohtaisesta kokemuksestani, mikä ihastuttaa tässä tyypissä. Tosin kysymys ei ole pelkästään ihastuvista naisista, vaan myös miehet ihastuvat helposti naispsykopaattiin.

        Omana kokemuksenani voin kertoa, kuinka tavatessani tämän miehen, hän oli niin hurmaava, ettei sitä sanoin voi kuvata. Hän kietoo uhrin verkkoihinsa ikäänkuin huomaamatta. Sen jälkeen, kun psykopaatti huomaa uhrinsa olevan koukussa, alkaa kiusaaminen yhä pahenevassa muodossa. Lopulta elämä on yhtä helvettiä, jota kaaosta on vaikea ymmärtää.
        Psykopaatti vaihtelee käyttäytymismuotoja pikaisesti. Alussa hän on iiiihana! Sitten alkaa tulla hetkiä, jolloin hän on vähemmän ihana. Ajan kuluessa ihanat hetket vähentyvät kadoten lopulta kokonaan. On vain pelkkää kaaosta ja pahaa oloa, jonka psykopaatti aiheuttaa tempuillaan tahallisesti. Hän on sairas mieleltään, mutta sitä ei kuka tahansa huomaa. Jos yrität selittää todellista tilannetta jollekin ulkopuoliselle, hän tuskin ymmärtää, sillä mahtavan teeskentelyn taidon omaava psykopaatti hämää kenet tahansa.

        Voimia sinulle, aloittaja. Itse olen päässyt kokonaan eroon psykopaatistani ja olen unohtanut hänet melkein kokonaan. En kuulu niihin tyyppeihin, jotka eivät tästä "niin jännittävästä" ihmisestä pääse eroon, enkä koskaan haluaisi tuollaista kumppania koskaan enää elämääni. Niin et varmasti haluaisi sinäkään. Sinun tilanteesi näyttää pahalta tuon vainoamisen vuoksi.

        Tee asiasta julkinen jos vain voit. Kenties se auttaa sinua pääsemään eroon painajaismaisesta miehestä.


    • .........

      Ainoa järkevä asia on olla provosoitumatta ja ärsyttämättä tätä miestä millaan tavalla!
      Muuta toiseen kaupunkiin ja pidä osoitetiedot salaisina, elä kerro uutta osoitetta edes ystävillesi koska osa heistä voi laverrella asian ex-miehellesi. Eli vain katoat!

      Voi olla että aika menee jopa 5 vuotta tai enemmän ennen kuin ex-puolison viha-katkeruus laantuu.

    • Keijokans

      Estä väestörekisteriä luovuttamasta osoitetietojasi yksityisille ?

    • 7+3=? :(

      En ole psykopaatti, psykologi tai niin pois päin. Joten omat "vinkit" eivät varmaan ihan täydellisiä ehkä ole, mutta soveltaa saa.

      Onko tällä miehellä tunnesiteitä muihin, kuin sinuun. Onko tietääksesi ihmistä, jota hän ei satuttaisi tai arvostaa niin paljon, että kunnioittaa hänen sanaansa. Jos löytyy, niin tämä ihminen varmaan voi eniten auttaa. Koska olet epäilemättä tilanteessa, jossa sekä sinun että lapsesi terveys on uhattuna ihan jokainen hetki.

      Naurettavaa jo pelkästään valtiolta. Eivät auta aikuista ihmistä tilanteen vaatiessa oikeilla toimenpiteillä, mutta samalla uhraavat lapsen. Käsittääkseni odottavat, että jommalle kummalle sattuu jotain ja sitten auttavat sitä ketä oikeasti on enää elossa.

      Joku jo ehdotti julkisuutta. Se tietysti voisi tepsiä hyvin...Silloin ainakin saisit monta sivullista aktivoitua pitämään silmät auki. Virastot jarruttavat byrokratia syistä tätä koko sotkua.

      Olet kumminkin jo tilanteessa, jossa oikeasti jonkun täytyisi 24/7 seisoa eteisessä valmiina ottamaan teräsputken kanssa vastapalloon mielenvikainen ihminen, joka on tulossa satuttamaan sekä itseäsi että lastasi.

      • tarkennusta:

        Narsistinen persoonallisuushäiriö ja psykopatia eivät ole ihan sama asia. Henkilö voi olla narsistisesti häiriintynyt olematta psykopaatti.


    • ongelmia(ko)?

      jos summasta sovitaan niin voin hoitaa ongelman pois...

    • döfkljgöadlkfhg

      Hommaa joltain vartiointiliikkeeltä itselles vartija mikä on napin painalluksen päässä tai soiton päässä....eiks tälläsiä saa nykyään tilattua tavallisetkin pulliaiset??

    • .......

      MENE TERAPIAAN!

    • wonderingwhat2do

      Marssisin johonki esim. hells angelsien päämajaan ja kysyisin apua. Voit myös lähettää kirjeen. Ihan totta.

    • psykopatitkaikkialla

      Hirvittävä kertomus on kyllä, yleensä nuo psykot ovat korkeastikoulutettuja jotta osaavat manipuloida siltäkin puolelta ihmisiä.

      Hassu oli kerran, pikkuveli väläytti sanonnan, isä meinasi ajaa ojaan, kun naurahti:

      "Psykopatti... sellainen että jos lyödään päähän niin tulee patti, aivojen lähelle, se on psykopatti"

    • Henkivartioin juuri erästä ihmistä, jonka tuommoinen tyyppi haluaa hengiltä. Tällä jätkällä on oma pieni mafiaoganisaatio, johon poliisi jostakin syystä ei halua iskeä, mahdollisesti koska hän tekee yhteistyötä Supon kanssa antamalla ilmi militantteja islamisteja. Juu, äijä on Turun muslimeille suuresti jumaloitu henkilö, varsinkin sen jälkeen kun luki vankimielisairaalassa lakimieheksi ja alkoi edustamaan tummia sarjaraiskaajia, vaimonkeittäjiä, tyttöjen ympärileikkaajia, kidnappaajia ja Viiltäjä Ahmedeita. Kaarinan sossukin syö äijän kädestä, veltosta nimismiehestä puhumattakaan. Tällä hetkellä vain naapurin mummo ja minä pistämme hanttiin. Kohta tulee pimeä ja lähden partioon. Jos joku ihmettelee, mihin laki ja järjestys ovat hävinneet, voin kertoa meidän kaikkien olevan vastuussa. Todistettavasti mielisairas, tuomittu psykopaatti saa riehua valloillaan tasan tarkkaan niin kauan, kunnes yksittäiset ihmiset nousevat leveiltä perseiltään ja alkavat puolustaa itseään kaikin lain sallimin keinoin. Päällekäyvän psykopaatin saa laillisesti ampua, halkaista kirveellä tai keihästää talikolla. Valinta on omassa kädessä. Olen lukenut lakikirjan itsepuolustusta koskevat pykälät tarkkaan ja suosittelen sitä kaikille. Aseeton ja puolustustahdoton ihminen on helppo tappaa, mutta hyvin varustettu, oikeutensa tietävä ja puolustusvalmis ihminen on lähes mahdoton tuhota. Jos itseltäni tänä yönä menee henki, johtuu se luultavasti vihollisen numeraalisesta ylivoimasta, väijytyksestä tai helvetin hyvästä tuurista.

      • Bardi

        Siinä on tyyppi mun makuun (yäktyyppi). Me tarvitaan Wyatt Earpit ja Robin Hoodit takas, joskus tuntuu että ihmiset unohtaa, miten paljon yksi mies (tai nainen) voi tehdä... Mutta kannattaa olla varovainen ettei koskaan unohda empatiaa, se on se mikä erottaa sankarin pahiksesta. Sankarit aina välittävät oikeasti, se ei ole esitystä, toisin kuin narsisteilla.


      • Bardi kirjoitti:

        Siinä on tyyppi mun makuun (yäktyyppi). Me tarvitaan Wyatt Earpit ja Robin Hoodit takas, joskus tuntuu että ihmiset unohtaa, miten paljon yksi mies (tai nainen) voi tehdä... Mutta kannattaa olla varovainen ettei koskaan unohda empatiaa, se on se mikä erottaa sankarin pahiksesta. Sankarit aina välittävät oikeasti, se ei ole esitystä, toisin kuin narsisteilla.

        Kiitoksia. Tiesitkö, että Wyatt Earp syntyi vuonna 1848, Neptunuksen juuri siirryttyä kaloihin? Sama tilanne nyt, ensimmäistä kertaa puoleentoista vuosisataan. Robin Hoodista ei taida olla syntymäaikaa tiedossa, mutta jos oikein muistan, ei Nottinghamin sheriffiä siihen aikaan erottanut mafiapomosta kuin titteli. Sama tilanne Kaarinassakin nykyään, kun poliisin erottamiseen tunisialaisesta sharialakimiesmafiososta tarvitaan CRC:tä ja rautakanki. Ei auta kuin olla itse oma poliisi.


      • Bardi
        yäktyyppi kirjoitti:

        Kiitoksia. Tiesitkö, että Wyatt Earp syntyi vuonna 1848, Neptunuksen juuri siirryttyä kaloihin? Sama tilanne nyt, ensimmäistä kertaa puoleentoista vuosisataan. Robin Hoodista ei taida olla syntymäaikaa tiedossa, mutta jos oikein muistan, ei Nottinghamin sheriffiä siihen aikaan erottanut mafiapomosta kuin titteli. Sama tilanne Kaarinassakin nykyään, kun poliisin erottamiseen tunisialaisesta sharialakimiesmafiososta tarvitaan CRC:tä ja rautakanki. Ei auta kuin olla itse oma poliisi.

        Silloin on vaarallisilla vesillä, jos poliiseja alkaa vihollisina pitämään. Kenenkään tappaminen ei ole oikein. Itsensä puolustaminen ja toisten puolustaminen on asia erikseen. Ja luulen että ulkomaalaiset eivät ole se ongelma tässä, niitä narsisteja yms. löytyy suomalaisistakin ihan tarpeeksi. Poliisiksi ei kannata ruveta. Ja pitää ottaa vastuu omista teoistaan, jos menee jossakin yli. En ole siis kenenkään kimpuun hyökkäämisen kannalla - vaan lapsien/viattomien suojelun kannalla, ja sellaista työtä ei voi tehdä vihalla. Varovasti yöktyyppi, tai kohta sut pitää ottaa kiinni rikollisena (jos käyt poliiseja vihaamaan tai omankädenoikeutta/kostoa harrastamaan). Taisin antaa kehut vähän liian aikaisin...


      • Bardi kirjoitti:

        Silloin on vaarallisilla vesillä, jos poliiseja alkaa vihollisina pitämään. Kenenkään tappaminen ei ole oikein. Itsensä puolustaminen ja toisten puolustaminen on asia erikseen. Ja luulen että ulkomaalaiset eivät ole se ongelma tässä, niitä narsisteja yms. löytyy suomalaisistakin ihan tarpeeksi. Poliisiksi ei kannata ruveta. Ja pitää ottaa vastuu omista teoistaan, jos menee jossakin yli. En ole siis kenenkään kimpuun hyökkäämisen kannalla - vaan lapsien/viattomien suojelun kannalla, ja sellaista työtä ei voi tehdä vihalla. Varovasti yöktyyppi, tai kohta sut pitää ottaa kiinni rikollisena (jos käyt poliiseja vihaamaan tai omankädenoikeutta/kostoa harrastamaan). Taisin antaa kehut vähän liian aikaisin...

        Valitettavasti poliisin ja rikollisten yhteistyö on käynyt jo selväksi, ei vain minulle, vaan monelle muullekin. Kun seuraavan kerran yrität tehdä rikosilmoitusta ihmisestä, jonka tiedät olevan ehdonalaisessa ja jonka siis pitäisi automaattisesti päätyä takaisin vankilaan, katso tarkkaan mitä tapahtuu. Otetaanko rikosilmoitusta koneelle? Jollei ilmoitusta kirjata koneelle, ei sitä ole aikomustakaan käsitellä. Vai otetaanko koko ilmoitusta edes leikisti vastaan? On käynyt niinkin, että poliisi on yksinkertaisesti kieltäytynyt vastaanottamasta mitään, käskenyt pistämään pois todistusaineiston ja kieltätynyt kuuntelemasta todistajia. Laiskuutta, rahansäästöä vai yhteistyötä rikollisten kanssa? Kyseessä on kuitenkin selkeästi toistuva, tahallinen ja järjestelmällinen toimintamalli, jonka lopputuloksena ihan oikeat rikolliset saaavat elää kuin siat pellossa eivätkä tavalliset ihmiset voi kuin kuvitella elävänsä oikeusvaltiossa. Kyseessä on poliisin tietoinen valinta, jonka seuraamuksista he ovat täysin tietoisia. Olivat tietoisia jo ennen kuin sanoin heille päin naamaa. Ei tullut selvästikään yllätyksenä tämä asia. Eivät kehdanneet edes suorasanaisesti kiistää, totesivat vaan tekevänsä mitä huvittaa ja jos haluan voin tietenkin haastaa valtion oikeuteen. Joo, milläköhän todennäköisyydellä mahtaisin voittaa kyseisen jutun ja millä rahalla palkkaisin lakimiehen, joka tähän pystyisi?

        Mitä taas tähän tunisialaiseen psykoon tulee, ei minulle ole kuin yks hevon hailee, minkä maalainen hän on. Annan kyllä tasapuolisesti saman kohtelun kenelle tahansa mummontappajalle, edusti hän sitten Bandidoja, Skinejä tai Talibaneja. Jos sanon tällaista henkilöä sharialakimiesmafiosoksi, johtuu se siitä tosiasiasta, että kyseinen henkilö sattuu olemaan sharialakimies, jolla ihan oikeasti on pieni rikollisorganisaatio, johon tietävästi kuuluu ainakin viisi ihmistä. Tiedän, koska olen ottanut selvää ja lukumäärä vahvistui kun tapasin nämä tyypit kerran kesäyössä mummontappovehkeiden kanssa. Eivät kuitenkaan olleet varautuneet äijäntappoon, joten perääntyivät hyvässä järjestyksessä. Kuten arvata saattaa, poliisi tuli kymmenen minuutttia myöhässä, joten porukka ehti kadota yöhön kumit vinkuen.

        Olenko väittänyt hyökkäileväni kenenkään kimppuun? Hyökkääminen on vastapuolen taktiikka, puolustautuminen ja puolustaminen taas minun. Nämä ovat yksiselitteisesti kaksi eri asiaa. Minä yksinkertaisesti pidätän oikeuden tehdä tehdä oikein, sanoo kuka tahansa mitä tahansa. Jos rikollinen sanoo, ettei minulla ole oikeutta estää häntä harjoittamasta valitsemaansa elämäntapaa, vastustan häntä, koska olen oikeassa ja tiedän sen. Jos poliisi kieltää pysäyttämästä mummontappajia, kunnioitan hänen mielipidettään yhtä paljon kuin rikollisenkin, eli pyyhin sillä karvaisen persukseni. Jos tuntematon nettikirjoittaja käskee tekemään kuten kaikki muutkin ja teeskentelemään, että kaikki on hyvin, kunnioitan hänen mielipidettään suuresti, sillä edustaahan hän suurta ja mahtavaa enemmistöä. TAI SITTEN EI... Joka tapauksessa, tiedän olevani keskimääräistä paremmin asioiden todellisesta laidasta perillä, joten mielestäni "enemmistön" pitää tässä tapauksessa kuunnella minun mielipidettäni eikä päinvastoin. Suurin osa ihmisistä ei todellakaan tiedä Hovirinnan turvallisuustilanteeesta mitään eikä varsinkaan jonkin yksittäisen tapauksen yksityiskohdista. Suurin osa ihmisistä ihan oikeasti kuvittelee poliisin auttavan aina, mutta kun lauma murhamiehiä tunkee ovesta sisään, missä on poliisi? Ehkäpä joku jopa kuvittelee voivansa puhua murhamiehille järkeä tai ainakin saavansa heidät odottamaan niin kauan, että hätäpuhelu on soitettu, mutta minä en näin tyhmiä kuvittele. Oletan, että poliisi on aina vähintään kymmenen minuuttia myöhässä, koska tiedän heidän olevan myöhässä. Tiedän, että järkipuhetta pidetään vittuiluna ja jos murhamiestä pyytää odottamaan, saattaa hän kuolla nauruun ja siitä voi tulla syyte kuolemantuottamuksesta. Ainoa apu, joka varmuudella on paikalla, on oma toiminta. Toimintakyvytön tai haluton ihminen on käytännössä nimi hautakivessä.

        Jos minä toimin, on siihen hyvä syy. Toimin, koska se on ainoa keino pitää ihmiset hengissä maailmassa, joka on täynnä vapaana juoksevia himomurhaajia. Poliisi voisi myös toimia, muttei halua. Siispä poliisi ei halua ihmisten pysyvän hengissä. Siispä poliisi haluaa samaa asiaa kuin murhamiehetkin. Siispä poliisi käytännössä avustaa murhamiehiä.

        Muistatkos tämän vanhan viisauden? "Pahuuden lopulliseen voittoon ei tarvita muuta kuin se, että hyvät ihmiset eivät tee mitään". No, nyt on taas paikat täynnä ihmisiä, jotka eivät tee mitään ja yllyttävät vielä muitakin olemaan tekemättä mitään.


    • ota jo

      yhteys bandidoksiin. loppuu se vittuilu... mies lähtee pitkälle lomalle sairaalaan, luultavasti kiristävät ison kasan rahaa vielä mieheltä ja saat itse niistä puolet.

    • Kirjaviisauttako

      Bandidos on rikollisjärjestö ja toimii omalakisesti. Jos turvautuisit heihin, niin todennäköisesti vaikeutesi vain lisääntyvät. Ihmettelen suuresti yleistä uskomusta siitä, että jotkut rikolliset olisivat jotenkin erityisen moraalisia toisiin rikollisiin nähden. Pelkkää teatteria, jolla halutaan uskotella joidenkin rikollisten olevan yhteiskuntakelpoisempia kuin toisten rikollisten.

    • petttri

      Todellakin, eipä ne rikollisjengit mitään tee "moraalisesta" syystä, ellet sitten maksa kymmeniätuhansia. Lisäksi tuontyyppiset psykopaatithan nimenomaan menestyvät rikollisorganisaatioissa. Eikä vankilassakaan tuollaisille käy mitään, päinvastoin, herroja he ovat siellä.

    • Jaahans000

      Joo naisille vaan oikeus tappaa miehensä jos siltä tuntuu ja sen voi jotenkin perustella, hieno homma kannatan ehdottomasti.

      Ja nämä muut vastaajat? ehdotellaan palkkamurhaa sun muuta? onkohan tämä ketju itsessään varmasti edes täysin lakien mukainen.

    • Yualle

      14 kertaa muutettu ja hemmo vieläkin kintereillä..., millasella säteellä nuo muutot, vaikuttaa liian suppealta. Vaihtakaa maisemaa. 300-500 km hemmoon vaikuttaa jo kummasti lähestymisyrityksiin.

    • Auttakaanaisia

      Jokainen kenellä on vastaavanlaisia psykopaatti miehiä, ottakaa yhteyttä. Menen vaikka vankilaan puolustaessa naista. Tuollaiset "narsisti" miehet pitäisi tappaa tai pahoinpidellä niin että on neliraajahalvaantuneena tuolissa lopun ikäänsä.

    • h98790
    • Nazlam

      Haaparannassahan on eräs psykopaatti nimeltä Matti Ylikgunnar joka joutaisi helvettiin kun on vietellyt äitini pidellen häntä vapauden riistossa monia kuukausia kun ei uskalla sanoa ei tai lähteä karkuun tuon asunnosta. Hän tulee siellä vaan haukutuksia ja uhatuksi eikä saa edes omaisillekkaan vastata eikä soitella hänen läsnäollessa. En tiedä edes hänen osoitetta kun on jotain salattavaa.

      On kyse milloin pahoinpitely alkaa kun on muutenkin sairaaloisen mustasukkainen. Soittelee ja möykkää ihmisten ovien takana jossa äitini on sattunut olemaan. Vieläpä menee omin lupineen tekeen kahvit, tupakoi huoneistoissa ja vitsailee kupasta joka hänellä itse on. Se mikä tässä ihmetyttää tuossa vainoojassa on se että hän on mustalaisen kaveri vaikkakaan ei minun isäni. Että ihme etteivät ole ottaneet häntä käsittelyyn?

      En ole sinisilmäinen kristitty vaan fanaattinen musliimi valmis menemään Paratiisiin naimaan nuorta pientä neitsyttäni tuon vääräuskosen kautta.

      • Nazlam

        Korjaan että se mikä tässä ihmetyttää tuossa vainoojassa on se että hän on ottanut mustalaisen kaverin panttivangiksi. Olin ehkä nyt hieman väsynyt mutta Hyvää Yötä!


      • KeminPerusjuntti

        Tuosta en tiedä mutta olen kuullut huhuja että tuo mainitsemasi mies pystyy olla menossa ja touhuilla monta vuorokautta yhteen soittoon vaikka väitetään olevan sydänvikainen. Ne naiset jotka hänen kanssa on olleet ovat ruvenneet tärisemään aivan kun olisi kyse vieroitus oireista heti kun ovat menneet käymään omaistensa luona muualla. Todennäyttöä ei ole mutta on aikamoinen tapaus.


    • jaah?!

      Aika kauhea tarina, mutta jos on tosi, niin taitaa psykopaatit ahdistella vieläkin, jos osaavat vuonna 2013 kaivaa vuoden 2005 nimettömän kirjoituksen esille etusivulle Suomi24- palstalle, kuten näyttää. Toivoisi,että ylläpito pitäisi vähän enemmän huolta siitä, että mitä sekopäät kirjoittelee tällä foorumilla Suomi24... Meinaan, että aika sickoa teksiä tässä ketjussa. Nyt minulta tietenkin odotettaisiin, että kuuliaisesti terveenä ihmisenä laatisin poistopyyntöjä pelkän alle tunnin palstan selaamisen perusteella, mutta kun siinäkin ajassa olen nyt nähnyt tässä noin ehkä lähemmäs sata laitonta kirjoitusta, onko se asiattomien viestien poistopyyntöjen laatiminen minun velvollisuuteni, vaiko kuitenkin enemmänkin ylläpidon velvollisuus poistattaa palstoiltaan asiaton ja laiton sisältö? Kysyn vain retorisesti, kun ihmettelen.

      Aloittajalla jos tarinansa on tosi, niin voin lohduttaa, että vaikken itse psykopaatteja ensimmäistäkään tunnekaan, eikä elämänpiiriini kuulu lainrikkojia tai moraalilta häiriityneitä yhtäkään, niin kyllä tässä Suomi24:a kahjot osaa vainota ihan sivullisiakin palstoille kirjoittavia.

      Minua esimerkiksi vainoaa joku täysin sekopää, joka vetää sellaisen yhden vastenmielisen hyypiön koko nimen näillle Suomi24- palstoille keiketi "syötiksi" - en halua olla sen ihmisen kanssa missään tekemisissä, enkä muidenkaan, jotka on epämääräisiä (en tunne epämääräisiä kansalaisia), mutta jatkuvasti törmään siihen, että lainrikkojat vetää ihmisten koko nimiä tälle palstalle, vaikka tämän Suomi24:n ja ylipäätään kaikkien netin nimettömien julkisten keskustelupalstojen/ foorumeiden säännöt kieltää aloitusten laatimisen yksityiskansalaisista, jos käytetään tunnistetietoja tai toisten tietoja väärin, joko netiteknisesti tai valehtelemalla. Sen hullun, jokamikä lie minua on tässä Suomi24:a vainonnut, kohdalla varmaan toiveissansa on, että minä kommentoisin, kun se haluaa varmistua,että olenko se juuri minä joka kirjoitan tälle palstalle, että voisi sirten enemmän vainota tai harjoittaa rikollisuutta kenties, mutta mulle riitti se vainoaminen kyseisen hyypiön taholta, kun olin parikymppinen, että ei kiitos ihmisiä, joita en edes tunne tai ole koskaan tuntenut hekilökohtaisesti, ahdistelemaan vuosikymmeniä myöhemmin.

      On kauhean ikävää sanoa, että skrubusakki pääosin kirjoittaa tähän Suomi24:n, mutta niinhän asia lienee, koska ei esimerkiksi nimetön väkivaltakirjoittelu, erimielisten uhkailu ja pelottelu missään, tietotekninen urkinta tai omahyväinen viattomien ihmisten ykstyistietojen tai asioiden levittely netissä herjaamismielessä ole mitään sivistyneiden ihmisten harjoittamaa toimintaa.

      Aika hurja toi stoori, mutta erikoista, että joidenkin tarvitsee vuoden 2005 keskusteluita kaivella. Outoa.

      • Poista pois

        Jos joku laittaa kesk.palstalle toisten nimiä, yhteystietoja ym., niin ilmoitus ylläpitäjälle kohdasta "Ilmoita asiaton viesti".


    • Sorry mutta liian

      On liian pitkä palsta, ei jaksa vain lukea.

      Ehdotus, että aloitat uuden viestiketjun.

    • jjep3

      iteki joutunut joskus ahdistelijan kynsiin! Maailma on mielenvikaisia pullollaan!

    • Anonyymi

      Tuo on ilmiselvää sadismia eikä psykopatiaa.

    • Anonyymi

      Eihän tuollaiselle sadistille ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin tappaa se. Tuollaisia ei pitäåisi olla olemassa, mutta onhan niitä. Kaikki vain Ukrainaan lihamyllyyn.

    • Anonyymi

      Narsismi ja psykopatia ovat kyllä kaksi eri persoonallisuushäiriötä, vaikka niissä on osittain samanlaiset oireet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe