Mistä johtuu että pentuni (4.5)kk syö omaa ulostettaan. Se on tehnyt sitä heti kun syömään oppi. Ajattelin että kyllä se siitä kun kasvaa mutta vieläkin näyttää maistuvan,yöks!!! Ja vaikka miten yritän herkuilla ja muilla houkutella pois kasan luota niin ei lotkauta korviaan ollenkaan kuin vasta syötyää tarpeeksi. TODELLA ETOVAA sanon minä! Pussaile nyt sitten tuollaisen kaverin kanssa...
Auttakkee!!!
4
336
Vastaukset
Ite oon joskus laittanut tuollaiselle kakkaansa syvälle pennulle valkosipulijauhoa ripauksen ruuan sekaan, senjälkeen ei ole enään kakka maistunut.
....olis helpoin vetää se hihnasta pois sen paskan luota ja kieltää?
- auttoi
Mitä ruokaa pentu syö?
Koirat hakevat vatsaansa entsyymejä ja bakteereja syömällä ulosteita. Tietenkin tuommonen pikkukoira kokeilee kaikkea suuhunsa, ihan kuin lapsetkin.
Anna pennulle pikkuisen raakaa lehmänmahaa päivittäin vähän. Ja oluthiivaa. On b-vitamiinin lähde. - Anne-Doggi
Minulla ja doggillani,kun se oli pentu. Tähän vaivaan meillä auttoi yksinkertaisesti piimä. Ja tänäkin päivänä se on jokapäiväisessä ruokavaliossa mukana. Joten kokeileppas piimää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146