mikä

vika

ahdistaa ahdistaa ja vielä kerran ahdistaa. joskus henki ei meinaa kulkea,silmissä sumenee,näkyy ns: tähtiä. heikottaa,pelottaa,masentaa. tms. on ruokahaluttomuutta ja välillä taas syö kuin hevonen. vanhat asiat puskee mieleen ja ahdistaa tai itkettää. niin ihmeellisiä tunne heittelyitä ettei meinaa perässä pysyä ja tämä meinaa alkaa jo pikku hiljaa vituttaa. unettomuus,sosiaalisten tilanteiden pelko ja asun kaiken hyvän lisäksi kommuunissa jossa ei parane alkaa tuntojaan purkamaan. paniikkia vai mitä..? -hulluksi tulee-

3

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miamo

tuskin sentään hulluksi tulet..... mut kannattaisi kävästä lääkärillä. Mä kävin elämäni ensimmäisen kerran just eilen lääkärissä koska mulla oli pari viikkoa sitten ensimmäinen oikein todella kamala paniikkikohtaus video vuokraamossa. aloin pelätä sen uudistumista ajattelin että sitten mä vasta sekoon jos en uskalla himasta ulos lähteä. Nyt sai lääkkeet ja katotaan miten käy. viellä pitäis soittaa psykologille. uskoin kyllä että puhuminen helpottaa varmaan suakin. Tsemppiä!

• lääkäriin

pikaisesti menisin...Sulla on ilm. ollu stressiä yms pitemmän aikaa (näin oli mulla ainakin). Ja se alkaa ajan kuluessa tekemään ahdistusta, pan.häiriöitä, pelkoja. Itse menin melko pian lääkärille ku alkoi ahdistus ja pan.häiriöt vaivaamaan..Mulla oli ollut pitemmän aikaa taustalla monenlaista huolta ja murhetta. Sain seronitiini lääkityksen ja n.kk.den päästä huomasin että olin taas oma vanha itseni lähes kokonaan.Mene ihmeessä pian lääkäriin ja kerro kaikki ahdistuksesi ja pelkosi hänelle. Et varmaankaan tarvitse edes kuin pienen annostuksen lääkettä joka normalisoi aivojesi serotiini-tuotannon (tai jotenki niin se meni :)

• ahdistunut

Ma olen aina ollut tosi kova stressaamaan ja kaksi "kautta" ollut elamassani niin etta olen saanut lievia paniikkihairioita. Olen hyvin herkka ihminen. Mutta musta tuntuisi kummalta hakea vaan laakkeita ja korjata osa "minua" silla. Mita mielta olette? ehka nama mun ei vaan niin pahoja sitten. Mutta onko muuta apua ku laakkeita? lievempaan paniikkihairioon ym?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4331
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4261
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2937
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      60
      2810
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2069
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      110
      1358
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe