Saatko näyttää??

keskiyonkehraaja

Tunteesi??
Tarkoitan että jos todella vituttaa voitko näyttää sen myös perheellesi vai nieleskeletkö yksin jossain nurkassa?
En tarkoita mitään raihimista kun harmittaa vaan sitä että voi näyttää ihan aidon tunteen..
Meillä ei oikein voi joten kai mä sitt puran sen nyt tänne...

21

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meriv

ei oikein ketään kenelle ne tunteet näyttää.

Koirakin niin vanha, että ei kuule ei näe*hymyilee*
      Seinät ei vastaa ja katto ei kuuntele.

Joten vaihtoehdoksi jää se yksin purkaminen.

Siihenkin tottuu..tosin helpommin näin, kun ei ole sitä, kenelle ne tunteensa purkaisi.

• ellinor

ketään jolle tuntaita näyttäis....koira ja kisu kylläkin mut ne vaan kattoo ja pyörittää päätä jos yritän...ja tää mies on niin uusi että sille näytän vain rakkautta,,,ei ole (vielä) muita tunteita ollu...

• meriv
        ellinor kirjoitti:

ketään jolle tuntaita näyttäis....koira ja kisu kylläkin mut ne vaan kattoo ja pyörittää päätä jos yritän...ja tää mies on niin uusi että sille näytän vain rakkautta,,,ei ole (vielä) muita tunteita ollu...

Onnea uudelle onnelle.

Kyllä minäkin joskus..kait..vissiin..kunhan kerkiän (lue uskallan)

• kuinka paljon vi.tut.taa..jos oikeen paljon,silloin se takuulla näkyy ja kuuluu!!

• ja saa näyttää

eihän siitä elämästä muuten tulisi mitään. Ahdistus saisi pian yliotteen ja kaikki tuhoutuisi. t.entinen tunteiden pimittäjä

• keskiyonkehraaja

Sinulle...

• ja saa näyttää
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

Sinulle...

kovan koulun olen käynyt. Mutta tsemppiä sulle! :)

• Late

Tunteita ja pippeliä ei saa näyttää, ainakaan naisille;)

• =DW=

itken yksinäni öisin. Ja joskus päivisinkin. Miehen pitää olla kestävinään.

=DW=

• ollikolli-63

Joopa..yhden kerran otti aika paljonkin yks juttu pattiin mut itkua ei tullu vaan lähinnä tärisin vihan tunteesta...itekseni...
        Se oli muistaakseni ainut kerta, jos se nyt yhtään tukahdetulta tunteelta kuullostaa.
        Tänään tipahti hammash shuusta eikä voinut kuin nauraa, takahammas oli onneksi, että voi vielä irvistää kun pahaa tekee..

• keskiyonkehraaja

Itku on niin kova sana??
        Siis minäkään naisena en voi itkeä koska se herättää lähimmäisissäni epävarmuutta..
        Miksi se pitää kieltää vaan siks koska se koskettaa muita???
        Eikö se olis se tarkoituskin ..
        Herättää, ja antaa ajattelemisen aihetta?

• mä ainakin oon sen verran tempperamenttinen, et ei siitä tulis mitään, jos mun pitäis varoa kun vituttaa tai joku juttu kaivelee.

muille perheenjäsenille mä sanon, et nyt on pinna tiukalla. silloin ne tietää, et ei kauheesti kannata ärsyttää.
      jos ärsytyskynnys jostain syystä menee yli, niin kyl mä sit karjun jos karjututtaa.
      jos en jaksa raivota, niin sit mä meen yläkertaan makkariin kattomaan telkkua, tai lukemaan kirjaa.
      jos ne jatkaa sitä, mikä mua on ärsyttänyt, enkä jaksa raivota, niin sit mä ajattelen, et tehkää mitä lystää. hajottakaa vaikka koko talo jos huvittaa.

kun ne yrittää puhuu jotain, niin mä en vastaa (koska ei vaan huvita), tai sanon et ei kiinnosta.
      se tuntuu äsyttävän niitä paljon enemmän kuin se, et mä raivoon. (varsinkin mies "ärsyyntyy" tosi paljon, kun en puhu sille, ja oon kun se olis ilmaa).

joten vastaus on, et saan tai en, niin kuitenkin näytän vitutukseni.

• jpntar1

kyllä, lapset oppivat tämänkin "tavan" vanhemmiltaan..Heitin kerran ..nuorempana suutuspäissäni lautasen seinään, ja tyttö näki sen. Tokaisi sitten, että etkös voi säästää noitaki, ja mennä ulos räyhäämään..:( Sepä olikin sitten ensimmäinen ja viimeinen ..lautanen meillä..tulis vaan paljon lunta niin sais työntää tuota lunta..suutuspäissään..enemmänkin..:)))Kai minun tapani on purkaa viha johonkin.. vaikka siivoamiseen.

• Pirre*

nykyään jo, joskus nuorempana en ilennyt enkä osannutkaan revitellä..:)
      On luonnollista joskus näyttää tunteensa, yksi perheenjäsen (keh.vam.)joskus pahoittelee kuinka hän tuli suuttuneeksi - sanon vain että minä suutun sitten vuorostani joskus - ei siinä ole mitään hävettävää...kohtuuden rajoissa tietenkin..

Kotonani isä oli ehdoton auktoriteetti, eikä häntä vastaan saanut nousta, oli hyvin vaikeaa aikuisenakin oppia pitämään puolensa puhumalla.

• mirham

myös isä oli auktoritetti ja kielteisiä ja myönteisiäkin tunteita on joutunut oikein opettelemaan että osaisi ja uskaltaisi niitä näyttää(että se on välillä vaikeaa...)

• Pirre*
        mirham kirjoitti:

myös isä oli auktoritetti ja kielteisiä ja myönteisiäkin tunteita on joutunut oikein opettelemaan että osaisi ja uskaltaisi niitä näyttää(että se on välillä vaikeaa...)

että puhuinkohan minä lapsena mitään, kuuntelin vain ja luin kirjoja..:/

• järkäle

Uskoisin meidän nelikymppisten miesten vielä usein noudattavan isiltä perittyä mallia tunteiden näyttämisessä. Miehen kuuluu olla luja ja kaikkinainen tunteiden esiin tuominen on heikkoutta. Humalapäissään voi purkaa itseään jossain kapakassa tai kaverille, se on jälkeen päin helppo ohittaa olankohautuksella. Miten lie poikiemme laita tässä yhä sekalaisemmassa maaailmassa, missä yhteistä arvoperustaa kansakunnalla ei enää oikein ole. Mistä hakevat roolimallinsa tässä asiassa? Olisiko yksi syy siihen eksyneisyyteen hyvin usean nelikymppisen perhe-elämässä ja tunnepuolessa juuri tällainen taitekohtaan joutuminen. Tytöille tunteiden näyttäminen lähipiirissä on tietysti luonnollisemman tuntuista. Naisien taas täytyy olla niin kovia työelämässä, hoitaa perhe jne., että ero miehiin taitaa vaan kaventua tunneseikoissa. Useinhan tulee käytettyä termiä "hyvä jätkä" naisesta, joka jollain lailla miellyttää.

• Kyllä välillä räiskähtelevät kunnolla,vähemmän kumminkin enää nykyään kuin nuorempana.Mies valittaa että hitaana ihmisenä ei oikein pysy perässä eli kun selviää mistä kuohahtelu johtuu niin olen jo leppynyt :D vanhemmiten olen myös oppinut keskustelun jalon taidon,mutta kyllä on olemassa päiviä jolloin kaikki vaan ottaa päähän,niin silloin on vaan parempi purra hammasta yhteen koska yleinen kututus ei ole kenenkään syytä!!!

• u.k.k.o

Eipä niitä tunteita voi näyttää oikein kenellekään. En ihan viitsisi alkaa seinille tai muutamalle viherkasville juttelemaan. Tottakai lapsilleni tulee jonkin verran juteltua, kun he poikkeavat luonani, mutta eihän heillekään voi ihan mitä tahansa kertoa, koska ovat todellakin lapsiani. Naista en ole rinnalleni löytänyt, enkä ole kyllä etsinytkään. Ehkäpä sen aika joku päivä koittaa, tuskin he kotoakaan osaavat minua etsiä, kun en kauheasti missään kapakoissa tai tanssilavoilla käy. Ehkä alankin ensi kesänä harrastamaan pitkästä aikaa tanssimista. Siellä lavojen reunoilla se minäkin aikanaan vietin paljon aikaa.

• (.)Y(.)

Kysellä lupii, jos on veemäinen olo.. ;))
      Varmasti näkyy ja kuuluu, onneksi tuo
      kuohahdus, menee ohi yhtä pian kuin tulikin.. :D

• suna45

kyllä,mutta ennekuin räjähdän ,niin sanon että olen pahalla päällä ja vähän vituttaa ,niin voitteko olla sen mukaisesti kiitos;))
      ja niin saan olla melko yksin vitutuksen kanssa ja surra sen pois:)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6282
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4744
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3141
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1760
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1578
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1408
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      83
      1229
    Aihe