kysymys koirista

-bunny-

mikä on teidän lempi koirarotu?

9

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen koiran omistaja

Cavalier tietty!!! koko nimi on Cavalier kingcharlesin spanieli...nee on ihanii. mulla on yks semmonen 3 w nimi milli... mun kaverilla on mopseja kaks ja neki on ihania. aiak tyhmä kysymys, kaikkihan kertoo sen rodun minkä rotune niitten koira on... muita söpöjä koirarotuja on lapinkoira, dalmis, kiinan palatsi koira, spanielit, terrierit ja paaaljon muita...

• sama

Kultaiset noutajat on niin ihania, kun ne on helppo kouluttaa ja tottelee ihmistä kuin ajatus. Sopivat sekä lapsi- että kissaperheeseen.

• tietty

Ne on oikein koulutettuna , kuin ihmisenajatus :)

• Rottweilerit on syrämmen vieneet aivan kokonaan..:)

• ...

Vaikea laittaa niitä arvojärjestykseen, kaikilla kun on puolensa. Yksin ulkonäön perusteella siperianhusky on kaunein, vaikken sellaista ehkä luonteen puolesta ottaisi.:)

• lemmikki

Valkoinen ruotsinhirvikoira.

• Millä on kipinöivä katse ja tulenkarvainen turkki? Minkä hoikka keho huokuu räjähtävää energiaa ja älyä? Mikä voi juosta kuin tuuli, mutta seisoo silti rinnallasi? Mikä ehtii tehdä ennen kuin toiset edes ajattelevat mitään?

Se on belgianpaimenkoira upeimmillaan!

Kun kohdalle osuu loistava yksilö, ei voi kuin ihailla, että mikä mieletön eläin. Mutta tästäkin rodusta ikäväkseni löytyy niitä sairaita, heikkohermoisia ja huonostikasvatettuja koiria.

• Tipsun onnellinen perheenjäsen

Se on älykäs, kissamainen, persoonallinen, arvokas ja ainainen aito ystävä. Todella mielenkiintoinen ja"arvostettava" koirarotu. Se on myös otdella kaunis ja ÄLykkyys on aivan omaa luokkaansa tipsulla. Meillä on niitä kaksi ja ikinä en luopuisi :)

• Ruby

Cavalier king charlesinspanieli ykkössuosikki. Iiihana rotu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe