Olen aina pitänyt kovasti eläimistä ja monesti ajatellut hankkia jonkin eläimen.
Pelkään kumminkin kovasti, että olen perinyt allergian (koska isä on kaikelle allerginen).
Kavereilla on kissoja ja merkit ovat tälläiset:
Kissaa silittäessä käteen tulee välillä punasiä läiskiä, jotka sitten kutiavat jonkin aikaa. Pienet haavat alkavat kirvelemään ja kutimaan kovasti.
Silmät alkavat vuotamaan (tai muuttuvat punaisiksi), jos hankaan niitä silittelyn jälkeen.
Välillä tulee myös nuhaa.
Eli kissalle olen melkeen varmasti allerginen?
allergiaako?
7
533
Vastaukset
- kysyt
ihan selvät merkit,älä hanki kissaa.
- Miriam
Älä Ikinäää!!! Et kai halua astmaa? Minulla se on ja se ei ole kivaa!!!!!
- minulla
Minulla on siis astma ollut 6,5 vuotta.Olin paljon kyläilemässä sellaisessa paikassa,jossa oli koiria.Mua ottaa henkeen koiran haju.Itsellänikin oli syksyllä viikon verran koira,joka kuoli parvoon,ihan pentu oli,niin hänen lähellään ahdisti.Nyt meillä on ollut 3 viikkoa 2 kissanpentua,ei muita oireita kuin aivastelua,mut eilen illalla kisut oli mun sylissä,paljaalla iholla,niin aamulla mulla oli reisissä punaisia läiskiä,ei kutise,mut ajattelin,et johtuu siitä,kun kissat oli just siinä alueella,lievä allergiaoire??
- pahempi...
Hei,
Kissasta tulee yleensä allergisille pahemmat oireet kuin koirasta. Allergiaan voi jopa kuolla jos se äityy pahaksi. Tai joutuu jäämään neljän seinän sisälle kun bussissakin ym. on karvoja. - läiskät lähti allergialääkk...
pahempi... kirjoitti:
Hei,
Kissasta tulee yleensä allergisille pahemmat oireet kuin koirasta. Allergiaan voi jopa kuolla jos se äityy pahaksi. Tai joutuu jäämään neljän seinän sisälle kun bussissakin ym. on karvoja.Enkä jatkuvasti aivastele,muutenkin aivastelen,jos on pölyä,täytyy pitää vaan housut jalassa,kun kissat on sylissä:)
- allergiasta
läiskät lähti allergialääkk... kirjoitti:
Enkä jatkuvasti aivastele,muutenkin aivastelen,jos on pölyä,täytyy pitää vaan housut jalassa,kun kissat on sylissä:)
Anna kissa HETI pois. Jos astma/allergia pahenee niin voit joutua työkyvyttömäksi. Itsellä allergia todella paha. Pelottaa jatkossa työelämä jos en voi työskennellä ihmisten kanssa joilla koira/kissa kotona ja karvoja vaatteissa.
- mulla on 2
allergiasta kirjoitti:
Anna kissa HETI pois. Jos astma/allergia pahenee niin voit joutua työkyvyttömäksi. Itsellä allergia todella paha. Pelottaa jatkossa työelämä jos en voi työskennellä ihmisten kanssa joilla koira/kissa kotona ja karvoja vaatteissa.
kissanpentua enkä todellakaan anna niitä pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812