En tiedä onko tästä nippetiedosta teille mitään iloa, mutta kerron kuitenkin.
Tein äskettäin havainnon, että keskustelu, johon itsekin olin osallistunut, oli siirretty toiselle palstalle. Ellen olisi huomannut tietoa galleria-sivultani, olisin luullut sitäkin juttua poistetuksi. Rekisteröimättämälle nimimerkille vastaavaa ilmoitusta ei systeemi ilmeisesti pysty välittämään.
Ehdotan siis, että kirjoittaisitte ainakin ne kaikkein kuolemattomimmat jutut rekisteröidyllä merkillä. Voisitte paremmin seurata, mitä jutuillenne tapahtuu, jos ne katoavat alkuperäiseltä paikaltaan. (En luule rekisteröinin uhkavan intimiteettisuojaa.)
PS: Mielestäni on ihan sama millaisella nikillä ihmiset kirjoittavat. Juttuja luen ihan yhtä mielelläni. ;)
Kadonneen viestin metsästäjille
8
702
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
Sellanen tappelus palsta?
En tiedä minne mun juttu Ajomiehen kanssa meni, mutt ilmeisesti hän on henkilö jonka kanssa täällä ei voi ees tapella:))
Pikkasen herkkähipiäinen tyyppi kyllä joten keskustelua tuskin olisi hänen kanssaan saanut edes aikaiseksi.
hakulaitteetkin vuoden jäljessä...- olen tätä
50 palstaa seurannut, niin mainitsemasi nikki keskustelee enimmäkseen itsekseen eri nikeillä. Näinhän se on, kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule mitään hirveen hillittömiä riitoja. Mua vain huvittaa ne jutut ja en viitsi edes lukea hänen ketjustansa muuta kuin alun. Se riittä ja sanoo jo kaiken.
olen tätä kirjoitti:
50 palstaa seurannut, niin mainitsemasi nikki keskustelee enimmäkseen itsekseen eri nikeillä. Näinhän se on, kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule mitään hirveen hillittömiä riitoja. Mua vain huvittaa ne jutut ja en viitsi edes lukea hänen ketjustansa muuta kuin alun. Se riittä ja sanoo jo kaiken.
aikamoine juttu,jos olis ittensä kanssa eri mieltä....:D
- mie taas
mii-su kirjoitti:
aikamoine juttu,jos olis ittensä kanssa eri mieltä....:D
kai?eikun....
olen tätä kirjoitti:
yksittäisen nikin tekemisiin, kerron lukemastani.
Jostain täällä olen lukenut, että jos ylläpito havaitsee samalta koneelta käytävän "keskustelua itsensä kanssa", se riittää perusteluksi koko viestiketjun poistamiseen.- skitsoko?
mie taas kirjoitti:
kai?eikun....
kun on tehtävä joku tärkeä päätös, juttelen itseni kanssa. Esitän eri vaihtoehtoja. Asiaahan on tarkasteltava eri puolilta, että osaa tehdä päätöksen. Sen tosin näkee vasta myöhemmin, oliko se oikea, vai joutuiko riitaan itsensä kanssa..
- Marion.T
optimisti-orvokki kirjoitti:
yksittäisen nikin tekemisiin, kerron lukemastani.
Jostain täällä olen lukenut, että jos ylläpito havaitsee samalta koneelta käytävän "keskustelua itsensä kanssa", se riittää perusteluksi koko viestiketjun poistamiseen.kyllä täältä saakin poistaa jutut jotka on itsensä kanssa kirjotellu.
Marion.T kirjoitti:
kyllä täältä saakin poistaa jutut jotka on itsensä kanssa kirjotellu.
että sitä pitää julkisesti täällä palstalla jutella,ku sitä vois hyvin istua yksiksee vaikka keittiössä ja rupatella itsensä kanssa...:)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1196788Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862555
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792416Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962081Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001790Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91765Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1311299Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271265- 691234