Kissavero kans

kissansotkujensiivoaja

Vapaana viipottavat kissat aiheuttavat naapurustolle haittaa mm. kuseksimalla naapureiden pihalle ja tekemällä kakkostarpeet naapurin hiekkalaatikkoon, lasten iloksi. Olen itse nähnyt kaksi kertaa kun kaulapannalla varustettu kissa on napannut linnun. Ihminen eikä koirakaan saa ilman erillistä lupaa tappaa luonnon eläimiä, mutta kissalle tämä "sallitaan".

Näin ollen, koska kissoilla on paljon hallitsemattomia erivapauksia, niille pitää määrätä haittavero. Kissojen omistajat eivät ilmeisesti ole tietoisia, että järjestyslaki koskee myös kissoja, irtipidon osalta.

6

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUOH!

nähny ku kissa on napannut hiiren.

• d-wa

Onko sinulta jäänyt koulun biologian tunnit väliin?? Kissa on saalistaja, ei seurallinen niinkuin ihminen ja koira! Se kuuluu sen luontoon saalistaa toisin kuin koiran luontoon kuuluu totella ihmisen typeriä käskyjä! Ymmärrän kyllä sen ettei ole kivaa kun kissat tekevät jätöksensä hiekkalaatikoihin, mutta sillä ei mun mielestä ole mitään merkitystä jos ne kusevat sun pihaan tai paskovat kukkapenkkiin, se ei tapa sun pihaa tai kukkasia!

• Lupus

Itselläni ei ole kissaa, mutta naapurustossa sitäkin useampi. Kissojen(kin) tekemisiä on kiva seurata. Ennen kuin seuraavan kerran vedät kissojen takia herneen nenääsi, katsele miten ne toimivat, vaanivat ja saalistavat, pesevät itseään.
      Minä taas olenkin nähnyt kun ihminen teurastaa sian. Syödäkseen! Niinhän kissakin tekee, ei se huvikseen saalista.
      Ehdottaisin haittaveroa ihmisille, ilmakehän oheneminen ja kaikki maapallon saasteet ovat ihmisten aikaansaannoksia.

Hiekkalaatikoihin on saatavana kansia, tiesitkö sitä?

ps.kissalla on kissan luonto, ihmisellä omansa

• Jaabos

Keskity vaan siihen että sulla on se koiravero. Ei sun tarvii sressata enää kissaveron laillepanoa, kun tuntuu että noita propleemeita on vähän omasta takaa. Eine kissat sun kiusakses syö niitä eläimiä, niillä vaan sattuu oleen huonot isännät. Pistä ne pannaan, elä eläinraukkoja.

• katti

oletko tosiaan nähnyt kun kissa on tappanut linnun. Oikein kaksikertaako?
      Minäkin olen nähnyt kun mies on tappanut sorsan ja hirven ja kun joku on tappanut kalan.
      Olen myös nähnyt kun kissa on tappanut hiiren ja ihan ilman lupaa.
      Luonnossa kaikki eläimet tappavat toisiaan.
      Älä sinä ihminen takerru kissaan.

• kysyvä?

Minkä ihmeen takia kissoilla ei ole veroa koska koirillakin on? Kumpikin ne yhtä paljon luontoa suttaavat ja ärsyttävät ketä milloinkin.
      Mutta kohtuudenmukaista olisi yhtä lailla kissa- kuin koiraverokin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      82
      4525
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4391
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3453
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2053
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      98
      1280
    Aihe