Missä Perttu.Sucks???

Kuollut???

Onko Perttu.Sucks kuollut vai miksi sitä ei ole näkynyt täällä kahteen päivään?? Sen kirjoituksiakin oli poistettu keskiviikkona ja torstaina... Ainoa järkevä tyyppi melkein tällä palstalla Cesarin lisäksi!

17

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt vähän

      hiljennelly sitä Perttu.sucks leikkiä kun alettiin päästä jäljille :D

    • kirjoitti

      sucks

      • ihmettelijä

        Miksi olisi kirjoittanut? On täällä kuule muitakin jotka eivät pidä Pertusta. Ettei vain olisi niin etytä noita Perttu-juttuja kirjoittaa vain pari eri nimimerkeillä? Ennenmmin siihen uskoo kuin Perttu-fanaatikkojen väitteeseen että vain yksi olisi kirjoittanut ne jutut.


      • mää vaan
        ihmettelijä kirjoitti:

        Miksi olisi kirjoittanut? On täällä kuule muitakin jotka eivät pidä Pertusta. Ettei vain olisi niin etytä noita Perttu-juttuja kirjoittaa vain pari eri nimimerkeillä? Ennenmmin siihen uskoo kuin Perttu-fanaatikkojen väitteeseen että vain yksi olisi kirjoittanut ne jutut.

        Ne perttu.sucksin jutut on kirjoiettu kaikki samalla tyylillä että yks ja sama ne on kirjoittanu olkoon sitte kuka vaan..IRVILEUKA!!


    • mää vaan

      joo mäkin oon ihmetelly et missäs "SE" Luuraa..jos se on vaikka kaivannu itteleen kuopan kun on alkanu hävettää ku on ollu niin V-mäinen Perttufaneille!! Tai sitte Seriffi ei oo päästäny sitä enää tänne herjaamaan ku on ollu välistä nii ruokotonta tekstiä..eli on pistäny poikki kaikki sen yritykset..Tai meinaa että Pertul on niin kova kannatus ettei voi mitään ja syöny tosiaan sen saippuan ja halennu!!

    • heti huomasin

      Onhan se lymynnyt eri viestien takana täällä. Se kerjää sääliä ja kannatusta taas ihan niinkuin sillä tappouhkausviestillä!

    • Sucksin mielikuvistus

      Sucks odottaa siellä: "että nyt ne taas antaa mulle arvoa, kun mä olen kohdeltu jotenkin kaltoin. Eikä ne huomaa, että kirjoittelu toimii koko ajan, hrrrr."
      Seuraavaksi se vaarmaan ilmoittaa, että se on raiskattu.

    • ei ole nyt

      paikalla.. kummasti ovat olleet molemmat samoihin aikkoihin aina näpyttelemässä ;)

      • todellakin

        Cesar kuumeisesti etsii henkilöä, joka tulisi valokuvaan ja suostuisi näyttelemään p.sucks:ia, jotta todistaisi heidän olevan eri henkilöitä.

        Cesar kyllä on sopivasti pois paikalta ollut, kun sucks massapostittaa.
        "Sopivasti nimimerkit soutavat tuolla, ettei tämä tyhmä kansa huomaisi."


      • identiteettikriisi
        todellakin kirjoitti:

        Cesar kuumeisesti etsii henkilöä, joka tulisi valokuvaan ja suostuisi näyttelemään p.sucks:ia, jotta todistaisi heidän olevan eri henkilöitä.

        Cesar kyllä on sopivasti pois paikalta ollut, kun sucks massapostittaa.
        "Sopivasti nimimerkit soutavat tuolla, ettei tämä tyhmä kansa huomaisi."

        Cesarilla oli kuva ennen galleriassa, mut ei ole enää. Sille tuli sucks-napoleon-affekti.
        Olihan siellä niitä potsareita kuvatavaksi.


      • Lyyli
        identiteettikriisi kirjoitti:

        Cesarilla oli kuva ennen galleriassa, mut ei ole enää. Sille tuli sucks-napoleon-affekti.
        Olihan siellä niitä potsareita kuvatavaksi.

        Ei kai se sefu uskalla pärstäänsä näytellä kun turpiinsa sais kun baariin menisi, ei enää tappouhkailut riittäisi.(kuten nimimerkillä Sucks. valitteli.


      • Lyyli kirjoitti:

        Ei kai se sefu uskalla pärstäänsä näytellä kun turpiinsa sais kun baariin menisi, ei enää tappouhkailut riittäisi.(kuten nimimerkillä Sucks. valitteli.

        niiku tuolla aloituksessaan yksi jo ehdotteli?
        Vois kyllä käydä kuittaamassa sucksilta sen hänen lupaamansa oluen ;)


      • baariin
        Cesar kirjoitti:

        niiku tuolla aloituksessaan yksi jo ehdotteli?
        Vois kyllä käydä kuittaamassa sucksilta sen hänen lupaamansa oluen ;)

        ja Sucks sen sisällä sammuu sillä seurauksella, että kohta Cesar oksentaa vessassa. Muista Cesar perustella kunnolla, miksi oksennat. Muista vielä perustella, miksi perustelet.


      • nyt...tai siis ajoissa..
        identiteettikriisi kirjoitti:

        Cesarilla oli kuva ennen galleriassa, mut ei ole enää. Sille tuli sucks-napoleon-affekti.
        Olihan siellä niitä potsareita kuvatavaksi.

        sillä lopputaistelut käyvät kuumana. jos cesar tunnettas kadulla,voi saada pampulla päähän, mitä näitä juttui lukee....kun sefukin niin vihattu välillä...ja syyttä.
        PS.KAIKKIEN MIELEEN SEFUNKAAN EI voi olla!!!


      • läpinäkyvää
        nyt...tai siis ajoissa.. kirjoitti:

        sillä lopputaistelut käyvät kuumana. jos cesar tunnettas kadulla,voi saada pampulla päähän, mitä näitä juttui lukee....kun sefukin niin vihattu välillä...ja syyttä.
        PS.KAIKKIEN MIELEEN SEFUNKAAN EI voi olla!!!

        Cesarin/p.s. oma teksti tää on! Se tuli ensmäiseksi yöllä klo 0.22 katsomaan, mitä hänen tähän aloitukseensa on vastattu.
        Sen jälkeen se teki uuden mitäänsanomattoman aloituksen keskusteluun hämätäkseen, että kirjoittihan ja katselihan se muutakin täällä. Aloituksen nimi oli "Pinnat kireällä as..." (Cesarin pinna vai.
        Ja tultuaan "baarista" kirjoitti klo 2.50 tämän vastauksen. Sitten jopa vastaili itse tähän kaikilla persoonillaan. On siinä esittämistä Heh, heh.


    • kun ei tule tännepalstalle!

      Taitaa olla turha toive! Ei sen vainohulluus lopu. Tääl on paljo kivampaa, kun c/s on pois.

    • ja meni pikkujouluihin

      Nyt se sitten on pikku´jouluissa. Mutta ennen äänetystä se hyppää pois Cesarin ruumiista ja alkaa terrori-mafia pommituksen ja muistakaa ne loputtomat perustelut.
      Olis kaameeta elää sen cesar-perttu.sucksin kaa, se toivoton perustelun perustelu ja vielä kerran perustelu ja se hokisi, et sano argumentti, sano, sano ja se sanois, et et sit osaa kaikkia adjektiiveja ja olet tyhmä, kun ei tuu sitä kunnon perustelua, koska se on eri perustelu. APUA!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe