Se vaan on! eikö ookki?
Terhi on ärsyttävä!
6
491
Vastaukset
- Terhin suuri fani
Oon suuri Terhin fanittaja, en ehkä fyysisesti mutta muuten. Ja mun mielestä Terhi on kunnon nainen ja hyvä tyyppi. Terhillä on hyvä itsetunto esim. omaan ulkonäköönsä suhteen, uskaltaa olla rehellinen kipeissäkin asioissa ja on kiinnostunut talon muista asukkaista. Lisäksi Terhi tulee tosi hyvin toimeen jätkien kanssa eli vaikka Terhilläkin on noita huonoja päiviä (nyt noi kuukautiset jännitys että tippuuko sunnuntaina) niin silti Terhi ei todellakaan oo paha ihminen vaan hyvin inhimillinen. Toivon kovasti että Terhi voittais tään pelin...
- ONKIN
Siis Terhi on OIKEESTI se kenen pitäis voittaa tää kisa!!! Ja tämä tieto on tosi!
- Terhi niinku
unohdetaan ku se menee vessaan niinku. Ja siltä ei ikinä kysytä suorassa lähetyksessä mitään niinku. Ja se ei ole niin viihdyttävä ku muut niinku. ja sen "huumoria" ei ymmärretä niinku. Kaikki muut pelaa kovaa peliä niinku. Epäreiluu ku Antti ei tykästä niinku.
Nämä ja paljon muuta irronnut tästä loistavan itsetunnon omaavasta naisesta niinku. Kuka VOI tykätä niinku? - Niinku niinku niinku
Terhi niinku kirjoitti:
unohdetaan ku se menee vessaan niinku. Ja siltä ei ikinä kysytä suorassa lähetyksessä mitään niinku. Ja se ei ole niin viihdyttävä ku muut niinku. ja sen "huumoria" ei ymmärretä niinku. Kaikki muut pelaa kovaa peliä niinku. Epäreiluu ku Antti ei tykästä niinku.
Nämä ja paljon muuta irronnut tästä loistavan itsetunnon omaavasta naisesta niinku. Kuka VOI tykätä niinku?nih nih nih niinku niinku!!!
- keskiverto suomalainen
kropaltaan:)
Menkää perkiis itte peiliinne ...on tosi söpö ja
- ...tätä...
...hevonpaskaa!Kuinka monta kertaa sä tän saman aloituksen laitat.Muista jatkaa myös viikon päästä perjantaina!Imbesilli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798