iiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkk!!

~night_shadow~

siissssssss.... ääh, ihan hullua! oon ollu vähän aikaa pihalla super ihanan raksupoksuliini eminemin kuvioista! sillä on nyt siis uus biisi? oon kuullu sen kai kerran.. voisko sitä kunnella mistään netistä? www.yahoo.comista ei onnistu, ku siitä biisitä ei oo tehty musiikkivideoo..
lopettaax se vai ei? en tieteskää haluu et se lopettaa!! vai onx se viel julkisuudessa niin kauan ku uusin levy ilmestyy? ja mikä riitä sillä on ollu jonkun tyypin kaa, jolta se kuulema pyys anteex..? hei muutes, eminem on nrj:iin top 10 listalla eli ÄKKIÄ ÄÄNETÄÄ SITÄ!!
www.nrj.fi

11

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi jnkn

      kuunnella. Eli siis jonkun biisin voi kuunnella ihan suoraan www.eminem.com sivulta

      • ~night_shadow~

        outoo ku en itte tajunnu.. jäi varmaa aamulla lääkkeet ottamatta.. xD
        mut nyt oon nähny music tveellä se videon, se on ihq!!


    • bling_gangsta

      mä en tajuu tollasii´wannabe hoppareit... oikeest jos fanittaisit 10 emii ni olisit nähny ne jo aikoi sitter......

      • fjojfoasjfoasj

        niin siis voi teitä jos oisitte kunnon faneja tietäisitte sen menoista yms...voi kuule te kuuntelette eminemiä ja te luulette et te tiedätte jo kaiken hiphopista kerros mitä sä tiedät siitä? et taatusti mitään! ymmärrätkö se eminemin sanoituksia?? sehän se kaikist tärkein on...et taatusti ees tiedä mikä on flow? ja mitä muita hiphop artisteja kuuntelet kuule jos mainitsisin sulle pari artistia/ryhmää et taatusti tietäis niistä mitään! sanooka looptroop..notorious BIG...the game.. arsonist... NWA...Gang star...mobb deep big L... Jotain ei taatusti! no kerroppas tiedätkö hiphop aidon merkityksen entäs sen elementit? ei pelkän eminemin kuuntelu tee susta "hippopparia" joka on muuten aika kauhea sana...vaikka et olekkaan tolleen sanonu mut silti kauhistuttaa nää tyypit jotka sanoo tyylii "jou jou vittu mä oon gansta jou matafakeet vitsit emppu on IHQ" kuunnelkaa sen artistin sanoituksia sanomaa... ja emppu kuulostaa koiran nimeltä! sanokaa sitä emiksi shadyksi marshaliksi...mut emppu mist toiki on tullu? hei kyll mä ymmärrän et te ootte nuoria ja ette vielä tiedä kaikkea enmä teitä tuomitsekkaan mutsilti..enmäkää heti tienny mitään vaan pikkuhiljaa otin selvää älkää pahastuko mut siis niin. ei millää pahalla tääkään ja eminem ei oo kokonaan lopettamassa kun sanoit et "onko se vielä julkisuudessa siihen saakka kunnes sen levy ilmestyy" niin ja se on varmaan vielä sen jälkeenkin.. sillä hän on tekemässä tuottajan hommia ja varmasti paljon feetttejä...


      • bling_gangsta
        fjojfoasjfoasj kirjoitti:

        niin siis voi teitä jos oisitte kunnon faneja tietäisitte sen menoista yms...voi kuule te kuuntelette eminemiä ja te luulette et te tiedätte jo kaiken hiphopista kerros mitä sä tiedät siitä? et taatusti mitään! ymmärrätkö se eminemin sanoituksia?? sehän se kaikist tärkein on...et taatusti ees tiedä mikä on flow? ja mitä muita hiphop artisteja kuuntelet kuule jos mainitsisin sulle pari artistia/ryhmää et taatusti tietäis niistä mitään! sanooka looptroop..notorious BIG...the game.. arsonist... NWA...Gang star...mobb deep big L... Jotain ei taatusti! no kerroppas tiedätkö hiphop aidon merkityksen entäs sen elementit? ei pelkän eminemin kuuntelu tee susta "hippopparia" joka on muuten aika kauhea sana...vaikka et olekkaan tolleen sanonu mut silti kauhistuttaa nää tyypit jotka sanoo tyylii "jou jou vittu mä oon gansta jou matafakeet vitsit emppu on IHQ" kuunnelkaa sen artistin sanoituksia sanomaa... ja emppu kuulostaa koiran nimeltä! sanokaa sitä emiksi shadyksi marshaliksi...mut emppu mist toiki on tullu? hei kyll mä ymmärrän et te ootte nuoria ja ette vielä tiedä kaikkea enmä teitä tuomitsekkaan mutsilti..enmäkää heti tienny mitään vaan pikkuhiljaa otin selvää älkää pahastuko mut siis niin. ei millää pahalla tääkään ja eminem ei oo kokonaan lopettamassa kun sanoit et "onko se vielä julkisuudessa siihen saakka kunnes sen levy ilmestyy" niin ja se on varmaan vielä sen jälkeenkin.. sillä hän on tekemässä tuottajan hommia ja varmasti paljon feetttejä...

        vittu todellaki tiiän... oon kuunellu emii ties kuinka kauvan... ja tajuun ne sanat... on mul ne suomexki sähköpostissa... ja kuuntelen kyl muutaki ku emii esm. 50cent, 2pac, D-12 ja kuuntelen kans suomi räppii... et sun on turha alkaa mulle vinee......


      • ~night_shadow~

        siis en oo wanna be fani todellakaa!! en vaan ollu seurannu emin tapahtumii vähään aikaan, ja enpä satu tuijottaa musiikki teeveetä tai voicee kokoajan! nii en nähny sitä videoo..! kyl mä tiiän emistä iha kunnolla, tykkään sen (tyyliin: just don`t give a fuck) biiseist ja sit ihan toisenlaisist biiseist, esim hailie`s song!!!
        ja te, jotka valitatte niist wanna be faneist, nii voi voi jos jotkut on niin säälittäviä et ne haluu vaan jonku pikku syyn takii olla just esim emi fanei! mitä se teitä haittaa?? älkää ottako sitä fanina olemista nii totisesti!!
        EminEm is the best!!


      • ~night_shadow~
        fjojfoasjfoasj kirjoitti:

        niin siis voi teitä jos oisitte kunnon faneja tietäisitte sen menoista yms...voi kuule te kuuntelette eminemiä ja te luulette et te tiedätte jo kaiken hiphopista kerros mitä sä tiedät siitä? et taatusti mitään! ymmärrätkö se eminemin sanoituksia?? sehän se kaikist tärkein on...et taatusti ees tiedä mikä on flow? ja mitä muita hiphop artisteja kuuntelet kuule jos mainitsisin sulle pari artistia/ryhmää et taatusti tietäis niistä mitään! sanooka looptroop..notorious BIG...the game.. arsonist... NWA...Gang star...mobb deep big L... Jotain ei taatusti! no kerroppas tiedätkö hiphop aidon merkityksen entäs sen elementit? ei pelkän eminemin kuuntelu tee susta "hippopparia" joka on muuten aika kauhea sana...vaikka et olekkaan tolleen sanonu mut silti kauhistuttaa nää tyypit jotka sanoo tyylii "jou jou vittu mä oon gansta jou matafakeet vitsit emppu on IHQ" kuunnelkaa sen artistin sanoituksia sanomaa... ja emppu kuulostaa koiran nimeltä! sanokaa sitä emiksi shadyksi marshaliksi...mut emppu mist toiki on tullu? hei kyll mä ymmärrän et te ootte nuoria ja ette vielä tiedä kaikkea enmä teitä tuomitsekkaan mutsilti..enmäkää heti tienny mitään vaan pikkuhiljaa otin selvää älkää pahastuko mut siis niin. ei millää pahalla tääkään ja eminem ei oo kokonaan lopettamassa kun sanoit et "onko se vielä julkisuudessa siihen saakka kunnes sen levy ilmestyy" niin ja se on varmaan vielä sen jälkeenkin.. sillä hän on tekemässä tuottajan hommia ja varmasti paljon feetttejä...

        siis voi vittu, en todellakaa yritä olla mikää hiphoppari!! mä oon tyttö ja tykkään kahest aika erilaisest musast, britneystä ja eminemistä!! en dikkaa muita räppäreitä!! en oo nii perehtyny niihi hiphop kuvioihin ja en esim tiiä mikä on se vitun flow, tai joku semmone mut entäs sitte??!! tiiän marshall matherssita ihan tavallisena heppuna ja osaan englantii joten kyl ymmärrän mitä se biiseissään selittää! en tieteskää joka sanaa mut aika paljon! mun käsityksen mukaan se räppää aika paljon omasta elämästää ja mielipiteistään..? voi voi jos oon ymmärtäny väärin! jollain tavalla sen kaikki biisit on koskettavia! se kim biisi (ja muut sen kaltaset) on ja sit nää hailielle tehdyt biisit! vittu luulettex et ei oo oikee fani jos ei heti oo kuulemassa emin uutta biisii tai näe sen uutta videoo?? tai ei vaikka pariin päivään käy sen sivuilla ja tiedä kaikkia juttuja mitä se on tehny ja muuta sellasta! ei mulla oo kaikkii sen levyjä, oon ollu sen fani vast vuoden ja mulla on sen kolme levyy: marshall mathers, the eminem show ja encore. aijon ostaa sen kokoelmalevynki kohta.. olkaa vaa iha rauhassa semmosii "kunnon faneja" joilla on sen kaikki levyt ja jotka tietää siitä joka ikisen asian ja... voi vittu!! "ei tääkää millää pahalla" sori, ärsytti vaa.. xD


      • ~night_shadow~
        ~night_shadow~ kirjoitti:

        siis voi vittu, en todellakaa yritä olla mikää hiphoppari!! mä oon tyttö ja tykkään kahest aika erilaisest musast, britneystä ja eminemistä!! en dikkaa muita räppäreitä!! en oo nii perehtyny niihi hiphop kuvioihin ja en esim tiiä mikä on se vitun flow, tai joku semmone mut entäs sitte??!! tiiän marshall matherssita ihan tavallisena heppuna ja osaan englantii joten kyl ymmärrän mitä se biiseissään selittää! en tieteskää joka sanaa mut aika paljon! mun käsityksen mukaan se räppää aika paljon omasta elämästää ja mielipiteistään..? voi voi jos oon ymmärtäny väärin! jollain tavalla sen kaikki biisit on koskettavia! se kim biisi (ja muut sen kaltaset) on ja sit nää hailielle tehdyt biisit! vittu luulettex et ei oo oikee fani jos ei heti oo kuulemassa emin uutta biisii tai näe sen uutta videoo?? tai ei vaikka pariin päivään käy sen sivuilla ja tiedä kaikkia juttuja mitä se on tehny ja muuta sellasta! ei mulla oo kaikkii sen levyjä, oon ollu sen fani vast vuoden ja mulla on sen kolme levyy: marshall mathers, the eminem show ja encore. aijon ostaa sen kokoelmalevynki kohta.. olkaa vaa iha rauhassa semmosii "kunnon faneja" joilla on sen kaikki levyt ja jotka tietää siitä joka ikisen asian ja... voi vittu!! "ei tääkää millää pahalla" sori, ärsytti vaa.. xD

        sii kai se räppää elämästään ja bitcheistä, (naisista ylipäätään), huumeista...?


      • eminem fan
        bling_gangsta kirjoitti:

        vittu todellaki tiiän... oon kuunellu emii ties kuinka kauvan... ja tajuun ne sanat... on mul ne suomexki sähköpostissa... ja kuuntelen kyl muutaki ku emii esm. 50cent, 2pac, D-12 ja kuuntelen kans suomi räppii... et sun on turha alkaa mulle vinee......

        eiks jokanen sais olla just niin fani ku itte haluaa??!! mulle sillä ei ainakaan ole paljon merkitystä ja on hyvä juttu jos emillä on paljon faneja!! iite oon ollu jo kauan em fani ja tulen aina olemaan.


      • gfdgfd
        fjojfoasjfoasj kirjoitti:

        niin siis voi teitä jos oisitte kunnon faneja tietäisitte sen menoista yms...voi kuule te kuuntelette eminemiä ja te luulette et te tiedätte jo kaiken hiphopista kerros mitä sä tiedät siitä? et taatusti mitään! ymmärrätkö se eminemin sanoituksia?? sehän se kaikist tärkein on...et taatusti ees tiedä mikä on flow? ja mitä muita hiphop artisteja kuuntelet kuule jos mainitsisin sulle pari artistia/ryhmää et taatusti tietäis niistä mitään! sanooka looptroop..notorious BIG...the game.. arsonist... NWA...Gang star...mobb deep big L... Jotain ei taatusti! no kerroppas tiedätkö hiphop aidon merkityksen entäs sen elementit? ei pelkän eminemin kuuntelu tee susta "hippopparia" joka on muuten aika kauhea sana...vaikka et olekkaan tolleen sanonu mut silti kauhistuttaa nää tyypit jotka sanoo tyylii "jou jou vittu mä oon gansta jou matafakeet vitsit emppu on IHQ" kuunnelkaa sen artistin sanoituksia sanomaa... ja emppu kuulostaa koiran nimeltä! sanokaa sitä emiksi shadyksi marshaliksi...mut emppu mist toiki on tullu? hei kyll mä ymmärrän et te ootte nuoria ja ette vielä tiedä kaikkea enmä teitä tuomitsekkaan mutsilti..enmäkää heti tienny mitään vaan pikkuhiljaa otin selvää älkää pahastuko mut siis niin. ei millää pahalla tääkään ja eminem ei oo kokonaan lopettamassa kun sanoit et "onko se vielä julkisuudessa siihen saakka kunnes sen levy ilmestyy" niin ja se on varmaan vielä sen jälkeenkin.. sillä hän on tekemässä tuottajan hommia ja varmasti paljon feetttejä...

        mä en tarkottanu påahalla älkää ottako hirveen tosissaan kaikkee


      • ~night_shadow~
        eminem fan kirjoitti:

        eiks jokanen sais olla just niin fani ku itte haluaa??!! mulle sillä ei ainakaan ole paljon merkitystä ja on hyvä juttu jos emillä on paljon faneja!! iite oon ollu jo kauan em fani ja tulen aina olemaan.

        niinpä niin... :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe