Kuka se on?
Kuka tuossa kuvassa
15
12348
Vastaukset
- Yks poju vaan
Onhan hiukka nätinpuoleinen tyttölapsi. HUH!
- stalker69
siis ihan tavallinen tavis. Noitahan riittää joka kylässä.
- heh hee
Onpa teillä aika vaatimaton maku naisten suhteen.Noita sopii 13 tusinaan!
- Hengga
Taitaa se huono maku olla jollakin muulla..Ei tuollaisia nyt ihan mistä tahansa löydy.. Monet on paljon halvemman näköisiä, toi on aika tasokas tyttönen.
Kelpais mulle ainakin.. ;)- teilläki maku
Huh. Sanoisin että nimenomaan halpaa eikä lainkaan tasokasta. En kelpuuttaisi.
- olisi
miun makuun. Nam!
- kaunis
keskimmäinen paras.. tummatukkainen saa pisteet..
- Nimetön
kaunis kirjoitti:
keskimmäinen paras.. tummatukkainen saa pisteet..
aivan NAMU toi keskimmäinen - SLURPSSSSS
- idolsissa
Nimetön kirjoitti:
sehän oli mukana idolsissa vuonna 2003 :) Nannaksi vissiin kutsuttiin..
- tarkoitat
idolsissa kirjoitti:
sehän oli mukana idolsissa vuonna 2003 :) Nannaksi vissiin kutsuttiin..
Jos tarkoitat tuomaristossa ollutta Nanna Mikkosta niin ei hän ole tuossa kuvassa.
- keijo
tarkoitat kirjoitti:
Jos tarkoitat tuomaristossa ollutta Nanna Mikkosta niin ei hän ole tuossa kuvassa.
ei tuomari nanna, vaan yks kilpailijoista. en muista oikeeta nimeä, mutta sitä kutsuttiin nannaksi tms.
- kelpais
Nimetön kirjoitti:
Ehdottomasti keskimmäinen, tosi nam!
- joe
oikealla on ainakin yksi vippe.
ihan tyhmä kuin saapas ja helppo nakki. - tilitystä
Täällä sitä vaan katkerana tilitetään kuka on minkinlainen.Milloin olette katsoneet itseänne viimeksi peiliin,millainen otus sieltä katsoo?Skitso,halpa,kumppanissa riippuva hullu vai mikä?
Ettei vaan olisi kateus syynä näihin juttuhin.Hävetkää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4202802Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182314Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1212172- 1111761
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2351550Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861220Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2021206Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511173Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601063TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201060